Besvaret February 21, 2017 8 minutes ago, januar2017 said: Whaaat. Havde hun ikke ble på? Føler med dig :-O Jo men det er et trick hun laver nok 5 gange om ugen. Hun laver så meget bæ med så stort tryk at det altså flyver ud af bleen. Virkelig irriterende faktisk. Vi bruger vanish i store mængder. Det ryger op af ryggen. I fredags da vi kom hjem til mine forældre var mig og Lauritz helt færdige. Amilia var helt oppe og køre over, at hun var hjemme hos mormor og morfar så hun var lige glad med os. Min far siger så at vi da kunne tage en lur, så skulle de nok tage sig af Amilia. Vi går så med Ellie ind i mine forældres seng og når kun lige at falde i søvn, så bliver vi vækket af, at Ellie prutter helt sindsygt, der sked hun så i sengen og fik ramt sig selv helt oppe under armen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2017 Ha ha ha, selvom jeg godt ved at det ikke er specielt sjovt når man står i det, kan jeg alligevel ikke lade være med at grine Chloé var tidligere i dag ved at få skiftet ble af far, da jeg hørte min mand sige 'åh nej', mig ud og kigge, og der lå hun med netop åbnet lorteble og der løb vitterligt lort ud af hende - det kunne faren slet ikke overskue. Og bedst som vi troede at hun var færdig, skyder hun lige en stråle lort ud over faren og puslebordet - der kunne jeg altså heller ikke lade være med at grine Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2017 Thomas går også lidt i panik når den slags sker. Han er begyndt at spørge om jeg vil gå med og supervisere :-D det siger jeg som regel nej til. De må sgu lige tage sig sammen de mænd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2017 Haha vi har aftalen herhjemme at er bleerne så store de kræver to så kalder man, (såfremt vi begge er i huset) eller sådan har det i hvert fald været med storesøster! Man siger ellers at ammebørn kan gå flere dage mellem at skide Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2017 Altså Ellie skider i hvert fald flere gange om dagen og hun kan også skyde stråler Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2017 Vi har ikke prøvet stråler endnu :-D Karoline laver stort en gang i døgnet cirka. Jeg synes det er ok så længe hun er udelukkende på mælk. Men glæder mig altså ikke til hun begynder at spise rigtig mad :-O bliver de skiftet på skiftebordet når de er 4-5 md. egentlig? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2017 I øvrigt så da vi havde besøg af sp første gang lå Ellie på puslemåtten på spisebordet og havde lige fået alt tøjet af og så slog hun den største prut, så det lød som om der var noget der sprang i luften, Sp og gulv blev ramt at en stråle af tis og bæ og hun blev så forskrækket at hun hoppede Ellie 5 dage Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2017 29 minutes ago, januar2017 said: Vi har ikke prøvet stråler endnu :-D Karoline laver stort en gang i døgnet cirka. Jeg synes det er ok så længe hun er udelukkende på mælk. Men glæder mig altså ikke til hun begynder at spise rigtig mad :-O bliver de skiftet på skiftebordet når de er 4-5 md. egentlig? Hvis Ellie kun gjorde det en gang ville det være en kæmpe bæ. Hun kan godt gøre det 5-6 gange om dagen. Vi har ikke noget puslebord, men hvis vi havde ville jeg stadig gøre det der. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2017 14 minutes ago, Maj 2014 said: Hvis Ellie kun gjorde det en gang ville det være en kæmpe bæ. Hun kan godt gøre det 5-6 gange om dagen. Vi har ikke noget puslebord, men hvis vi havde ville jeg stadig gøre det der. Vi har også nummer 2 bleer mange gange om dagen, nærmest hver gang hun har spist. Og ja, puslebordet bruges også når de bliver større. Storebror lå på puslebordet til han var omkring 2 1/2 - men ved kun tissebleer var det nemmer lige at trække den beskidte ble af ham og give ham en ny på (fordelen ved buksebleer). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2017 Hhahahaha jeg flækker af grin over jeres historier hahahahahaha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2017 1 hour ago, BabyFebuar said: Hhahahaha jeg flækker af grin over jeres historier hahahahahaha Jeg grinte også helt vildt da Sp var der Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2017 @januar2017 du skrev du havde svært ved at ligge Karoline fra dig for så vågnede hun. Noget der lige slog mig vi fik af vide med Laura var at de vågner hvis de flyttes ned i noget koldt (lift f.eks.) så det var en god ide at have et tæppe omkring dem eller ligende og så ligge dem ned på det så det stadig er varmt ha evt en hånd på hende et styk tid laura er 2,5 vi bruger stadig puslebordet, ved nogen foretrækker gulvet når de er ældre, men jeg er fan af vores puslebord Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2017 Sig mig engang havde i nogle små hints om at fødslen var tæt på? idag har bette været sindsyg aktivt, havde stikken forneden men det gik over og nu her ligger jeg og har det sådan trælst i maven.. havde jeg ik været gravid havde det føltes som en mens smerter men ik forneden men maven.. er det måske bare hende der har slået mig for meget idag eller sker der mon snart noget... måske bare min krop der håber for meget... suk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 22, 2017 Hvad giver I af modermælkserstatning ? Pepticade er ret dyrt nemlig .... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 22, 2017 5 hours ago, BabyFebuar said: Sig mig engang havde i nogle små hints om at fødslen var tæt på? idag har bette været sindsyg aktivt, havde stikken forneden men det gik over og nu her ligger jeg og har det sådan trælst i maven.. havde jeg ik været gravid havde det føltes som en mens smerter men ik forneden men maven.. er det måske bare hende der har slået mig for meget idag eller sker der mon snart noget... måske bare min krop der håber for meget... suk Det kan sagtens være tegn på den forstående fødsel, jeg havde en del tegn til sidst, men overanalyserede også på hver en ændring i kroppen Første gang havde jeg ingen tegn, eller hvert fald ikke som jeg bed mærke i, men der havde jeg også indstillet mig på at jeg ville gå 14 dage over tid - hvilket jeg slet ikke gjorde, fødte 40+2. Håber du snart får din baby i armene Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 22, 2017 1 hour ago, januar2017 said: Hvad giver I af modermælkserstatning ? Pepticade er ret dyrt nemlig .... Til vores den store brugte vi primært allomin og Arlas mme Men prøv jer lidt frem, hendes mave kan godt reagere forskelligt fra produkt til produkt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 22, 2017 Det vil da være dejligt for dig @BabyFebuar - jeg sender lidt vestøv din vej!! 2 hours ago, januar2017 said: Hvad giver I af modermælkserstatning ? Pepticade er ret dyrt nemlig .... Laura er flasket op på Nan, de har en der hedder sensitiv hvis ens barn har tendens til mavekneb, alomin har den som hedder grøn aloemin også til lidt sensitive maver Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 22, 2017 Vi bruger Arlas baby and me, den er øko Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 22, 2017 Jeg føler mig som et helt nyt menneske Vi har sovet 5 timer sammenhængende i nat! Hun havde også ladet godt op på maden i går - ammede 13 gange. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 22, 2017 Ingen baby her dyyyyybt suk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 22, 2017 11 minutes ago, BabyFebuar said: Ingen baby her dyyyyybt suk Kom så ud baby! Prøv med sex - det virkede her både første og denne gang Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 22, 2017 Ida sover bedst ud på morgen/formiddagen, hun er røv frem til kl 2-3 om natten! Men det vender forhåbentligt, det er så kort en periode de er så små uden rytme! Lige nu sover hun igen, på mine ben - kommer til at bruge timer sådan her <3 <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 22, 2017 31 minutes ago, Kia... said: Ida sover bedst ud på morgen/formiddagen, hun er røv frem til kl 2-3 om natten! Men det vender forhåbentligt, det er så kort en periode de er så små uden rytme! Lige nu sover hun igen, på mine ben - kommer til at bruge timer sådan her <3 <3 Eller sover også formiddagen væk og var vågen til meget sent. Nu holder vi hende lidt vågen om aftenen og det har virket. Nu er hun vågen til omkring kl. 23 i stedet for 1-2. Nogen gange dratter hun om før. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 22, 2017 Det virker også for os at holde hende vågen omkring 21-22 tiden så hun bliver træt. I går var vi til fødselsdag og hun sov en del. Og natten i nat har været frygtelig. Hun har næsten ikke sovet. Og det var det samme sidst vi havde sådan en nat. Der havde vi været på restaurant og hun havde sovet i fire timer inden vi så gik i seng Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 22, 2017 1 hour ago, Micka said: Kom så ud baby! Prøv med sex - det virkede her både første og denne gang Sex... det kommer ikke til at se.. Føler mig som moby dick kan knap nok vende mig i sengen efterhånden.. føler mig pænt grim... Del dette indlæg Link to post Share on other sites