Besvaret February 17, 2017 5 minutes ago, Nans said: Nej håber jeg heller ikke, ventetiden er hård Du er da også snart de 10 dage over tid? 9 dage i dag og kan ikke sove om natten, får vildt ondt når jeg ligger ned, men kan heller ikke stå op ret længe af gangen, får ondt af at sidde på en stol, det bedste er faktisk sådan at ligge halv ned i sofaen og lade hovedet hvile på ryglænet jeg er total ynkelig! I øvrigt så skal jeg være moster Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2017 21 minutes ago, Kia... said: 9 dage i dag og kan ikke sove om natten, får vildt ondt når jeg ligger ned, men kan heller ikke stå op ret længe af gangen, får ondt af at sidde på en stol, det bedste er faktisk sådan at ligge halv ned i sofaen og lade hovedet hvile på ryglænet jeg er total ynkelig! I øvrigt så skal jeg være moster Ja puha, ku slet ikke forestille mig at skulle vente 9 dage mere! jeg sover så godt om natten, så det er dejligt, skal li op og tisse et par gange, men ellers klager jeg ikke. Men har ondt li som Dig, hvis jeg sidder for længe eller står for længe tillykke med at du skal være moster Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2017 Ingen bebs her endnu ikke engang tegn på hun gider ud Har termin på Tirsdag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2017 @januar2017 jeg vil også betragte mig selv som forholdsvis moden som mor til to og gift jeg blev tilbudt en mødregruppe for unge og der vidste jeg seriøst ikke om jeg skulle sige ja, vil ikke i en gruppe hvor de savner fester og er alene. Jeg har også fordomme jeg sagde ja og så må vi se, så jeg er faktisk i 2 grupper. jeg tror i de fleste mødregrupper for førstegangs er de fleste omkring 30. @Kia... måske jeg slet ikke skal nævne min alder sjovt hvordan man automatisk tror at man er jævnaldrende fordi børnene er. Stort tillykke med at du skal være moster det glæder jeg mig også til at jeg skal være, men der går nok en del år endnu. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2017 @Kia... ja du må gerne få hormonspiral mens du ammer. Man må også gerne få P-piller. Jeg tog mini P-piller efter 8-ugers med Amilia. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2017 Du har jo nævnt din alder men ja ved ikke hvorfor jeg havde den formodning - og beklager at skyde dig så gammel Det er så skøønt at skulle være moster, der bliver 6 mdr mellem lillesøster og deres, så tænker de kan få god glæde af hinanden, og vi når lige lidt barsel sammen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2017 9 minutes ago, Kia... said: Du har jo nævnt din alder men ja ved ikke hvorfor jeg havde den formodning - og beklager at skyde dig så gammel synes bare at have hørt man ikke må få p-piller mens man ammer, men det jo så heller ikke aktuelt her Det er så skøønt at skulle være moster, der bliver 6 mdr mellem lillesøster og deres, så tænker de kan få god glæde af hinanden, og vi når lige lidt barsel sammen! hvor gammel er du da? Jeg er jo også yngre end de fleste Altså min læge sagde i hvert fald at man godt måtte og hun er meget grundig og dygtig. Der er en del her på bk der har haft hormonspiral mens de ammede. Vi tør ikke tage chancen med sikre periode, vi er meget fertile og vi er ikke en gang sikre på om vi vil have flere. Jeg tror det faktisk ikke. Jeg føler i hvert fald nu at vi er fuldendt som familie og hvis vi skal have flere børn bliver det svært at gøre det på den måde vi ønsker, at være forældre på. for barsel med søster, så kan i bare lave jeres egen mødregruppe Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2017 Jamen det var vidst noget med jeg oven i nogle sygedage runede et skarp hjørne sidste år - men jeg var så syg så jeg tænker det måske ikke helt gælder!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2017 6 minutes ago, Kia... said: Jamen det var vidst noget med jeg oven i nogle sygedage runede et skarp hjørne sidste år - men jeg var så syg så jeg tænker det måske ikke helt gælder!! Havde ellers altid sagt jeg skulle have de børn jeg skulle have inden jeg blev 30 - og var jo 24 da vi købte huset, men så købte kæresten lige et firma, bum bum så gik der nogle år med at etablere sig i det istedet Så gælder det helt sikkert ikke min mor sagde det samme og hun fødte min yngste søster 14 dage før hun fyldte 30. Hun sagde til min far at hvis hun ikke var gravid når måneden sluttede var løbet kørt, så han måtte tage sig sammen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2017 Ellie har lige sovet 4 timer i træk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2017 28 minutes ago, Maj 2014 said: Ellie har lige sovet 4 timer i træk Hvad er tricket @Maj 2014? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2017 Også Karoline. !! Vi gik i seng kl. 24. Hun sov til kl 04 og er vågnet igen kl. 08. Og så er hun blevet vænnet til sutten!! Kan slet ikke forstå jeg overhovedet overvejede ikke at give hende een. Sikke en gigantisk forskel. Skulle lige ordne amme pumpen lige før men hun havde set mig så hun græd fordi hun ville have mad. Så lagde jeg hende på Thomas og gav hende sutten og så lå hun bare der og hyggede sig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2017 3 hours ago, Micka said: Hvad er tricket @Maj 2014? En masse mælk tror jeg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2017 1 hour ago, januar2017 said: Også Karoline. !! Vi gik i seng kl. 24. Hun sov til kl 04 og er vågnet igen kl. 08. Og så er hun blevet vænnet til sutten!! Kan slet ikke forstå jeg overhovedet overvejede ikke at give hende een. Sikke en gigantisk forskel. Skulle lige ordne amme pumpen lige før men hun havde set mig så hun græd fordi hun ville have mad. Så lagde jeg hende på Thomas og gav hende sutten og så lå hun bare der og hyggede sig. Fedt sut er altså et vidunder middel, jeg forstår ikke dem der kan undvære. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2017 Vi er på Fyn hos mine forældre og i går da Amilia skulle puttes ville hun sove i mormor og morfars seng, så spørger Lauritz hvor mor og far skal sove og vi skulle sove i en anden seng sagde hun. Vi gik så i seng uden Amilia, men regnede med at hun ville komme op i løbet af natten, men nej. Vi blev vækket kl. 9.30 af Ellie og Amilia har været fuldstændig lige glad med hvor vi var henne, så er hun altså blevet stor Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2017 Haha hvor sov hun så? I dine forældres seng? Hvor på Fyn bor de? Har alle mine søskende på Fyn. Min far flyttede til Svendborg da jeg var 8 år. Konge by! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2017 6 minutes ago, januar2017 said: Haha hvor sov hun så? I dine forældres seng? Hvor på Fyn bor de? Har alle mine søskende på Fyn. Min far flyttede til Svendborg da jeg var 8 år. Konge by! Ja hun sov sammen med mormor og morfar i midten, hun har haft det som blommen i et æg hun stod op med mine forældre kl. 8.20 og har bare hygget sig lige siden. Da vi stod op var hun på vej på legeplads med min mor og så sagde Lauritz til hende sig til Hej til far, så sagde hun farvel far og vinkede det er dejligt at hun hygger sig så meget og er blevet så stor, men man får da lidt en følelse af at være uoverflødig. De bor i en lille by uden for Faaborg. Min søster bor i Svendborg. Vi overvejede faktisk for halvandet år siden at flytte til Svendborg, men vi bliver i Kbh. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2017 Skulle jeg flytte langt væk, skulle der være til Svendborg. Synes simpelthen at byen er så hyggelig og rummer alt. By. Havn. Skov. Strand. Og husene er billige. Men det er langt væk at flytte når man har sin omgangskreds i København. Årh hvor sødt det hun gør. Og det må også være fedt at hun er mere selvstændig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2017 4 minutes ago, januar2017 said: Skulle jeg flytte langt væk, skulle der være til Svendborg. Synes simpelthen at byen er så hyggelig og rummer alt. By. Havn. Skov. Strand. Og husene er billige. Men det er langt væk at flytte når man har sin omgangskreds i København. Årh hvor sødt det hun gør. Og det må også være fedt at hun er mere selvstændig Svendborg er en fed by helt sikkert. Det er også så dejligt og jeg elsker, at vi kan snakke med hende og hun kan fortælle hvad hun vil og ikke vil. Når hun kommer hjem med min mor, kan hun jo fortælle os om legepladsen og hvad de har lavet og det er virkelig fedt. Det er så skøn en alder hun har lige nu. Hun hjælper også tit Lauritz med at lave mad, så står hun på en skammel og skære grøntsager. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2017 Hvilket D dråber vil i bruge? vi tænker vi køber "laktocare baby" Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2017 Jaja det kan godt ske lillesøster var længe om at komme, men da hun kom var det i susende fart så i går aftes blev vi forældre nok en gang! vi måtte lige overnatte derinde i nat, og da mine tal var fine i formiddags smuttede vi hjem til middag Storesøster er kommet hjem også og vi vender os stille til at være 4 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2017 Dejligt Kæmpe tillykke til jer Kia Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2017 Stort tillykke @Kia... - dejligt at hun nu er kommet til Verden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2017 8 hours ago, BabyFebuar said: Hvilket D dråber vil i bruge? vi tænker vi køber "laktocare baby" Vi har fået ordineret et helt apotek hernede inkl d-dråber, og jeg har ingen anelse om de er gode eller dårlige. Min søn fik voldsomme mavekneb af dem vi gav ham i sin tid, så jeg er meget opmærksom på hvordan lillesøster reagerer når vi starter op. Del dette indlæg Link to post Share on other sites