Maj 2014

Smalltalk

3,057 indlæg i dette emne

Er du klar på en igangsættelse? Eller driller tankerne stadig? 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er du fin! :)  jeg skal op og træne i dag. Jeg tænker at man jo ikke længere skal passe på at presse sig selv så meget at man føder, for det ville jo ikke være farligt. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 hours ago, Kia... said:

Er du klar på en igangsættelse? Eller driller tankerne stadig? 

 

Og sikken lørdag - så meget for så lidt! 

Du må endelig opdatere os med i morgen! 

 

Jeg har termin 8. feb, og sidst gik jeg 11 dage over tid, hvor jeg en uge over tid slæbte 50 baller halm på loftet som naboen havde med på traktoren, det satte slet ikke skub i noget som helst... 

 

Men jeg tænker det bliver det samme den her gang, jeg forventer mindst at gå tiden fuldt ud, tror faktisk jeg bliver lidt skuffet hvis hun snyder os :P 

Jeg har overhovedet heller ikke pakket endnu! 

 

Men lige nu er hun vældig aktiv, hun ligger stadig højt :) og maven er kuglerund! 

IMG_3091.PNG

Åhh jeg ved det stadig ikke. Tankerne køre stsdig rundt, men jeg foretrækker at hun kommer ud den rigtige vej. Vi må se hvad lægen siger i dag. Det er så spændende. Skal nok give en Update.

 

hvis hun ligger højt burde du også have noget tid at løbe på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

9 minutes ago, Kia... said:

Jeg er meget spændt på hvad I kommer frem til i dag! 

Det er lige gået op for mig at vi allerede er halvvejs i januar :o jeg synes normalt januar snegler sig afsted, men nu løber den skræmmende hurtig! 

 

Det er lige gået op for mig at det allerede er på fredag det er d. 20 og jeg skal til den der ammekonsulent - stop lige tiden et øjeblik! 

Ja tiden går hurtigt! Jeg er også virkelig spændt.

 

min livmoderhals er faldet lidt frem og er helt blød, så hindeløsning i morgen kunne umiddelbart godt være en mulighed. Jeg har også latterligt mange plukkeveer der gør ondt også om natten, så det ville være dejligt hvis de gjorde alting nemmere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan kan du mærke at den er blød?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var ude at gå i det fine vejr. Fire km blev det desværre kun til. Mine dumme sko gnavede som ind i helvede. Nå men det er jo også en slags motion. 

 

Synes det rumler nede i maven. En udefinerbar følelse. Det stikker og jager. Og maven bliver spændt. Tror min krop er begyndt at forberede sig. Har på fornemmelsen at hun snart kommer. Men mere på sådan et "jeg er synsk"-plan. Har intet konkret at have det i :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, januar2017 said:

Hvordan kan du mærke at den er blød?

Ved at stikke fingrene op i badet :haha 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

41 minutes ago, januar2017 said:

Var ude at gå i det fine vejr. Fire km blev det desværre kun til. Mine dumme sko gnavede som ind i helvede. Nå men det er jo også en slags motion. 

 

Synes det rumler nede i maven. En udefinerbar følelse. Det stikker og jager. Og maven bliver spændt. Tror min krop er begyndt at forberede sig. Har på fornemmelsen at hun snart kommer. Men mere på sådan et "jeg er synsk"-plan. Har intet konkret at have det i :D

Spændende, så mødes vi måske på Herlev ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Scanningen i dag sagde 4631 g 37+1 ca. 56% over gennemsnittet :blink det kom alligevel bag på os, selvom jeg føler hun er større end Amilia. Scanning på samme tidspunkt vurderede Amilia til 3800. Vi får bare nogle store piger. Da lægen skulle kalde os ind så hun helt forvirret ud da jeg rejste mig, hun havde set papirerne inden hun kaldte os ind og kunne ikke helt forstå at sådan en stor baby skulle ligge inde i sådan en lille kvinde :lol hun mente mit bækken måtte være skabt til store børn, selvom man ikke kan se det. Jeg fik komplimenter af både jordmoder, sekretær og læge. De synes det sad så flot på maven. Hele maven er baby, jeg har ikke ret meget fostervand. 

 

Der var ikke så meget pjat ved lægen. Hun skal ud snart og hun mente godt at jeg kunne føde hende selv, hvilket jeg er enig i, så længe det er snart. De ville helst ikke sætte igang før 38+0, men hun ville lige tage mig op på konference i eftermiddag, så hun ringer senere med dato til igangsættelse. Hun mærkede og sagde at livmoderhalsen var blød, den ligger stadig lidt langt oppe, men måske vil det være muligt at tage vandet som det første. Det ville jo være dejligt.

 

nu venter vi i spænding på opkald fra lægen, men umiddelbart ser det ud til, at jeg bliver sat igang på søndag. 

 

Jeg er nok mor til to om en uge :wub det er vildt. 

 

Jeg har pakket str 56 body i uld og så en heldragt i 56 og en i 62. Jeg skal nok lige have lagt en body i 62 i tasken, just in case. 56 får vi nok ikke rigtig brugt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Holy mother f***** 

det var en vild melding!!!!! 

Hun er virkelig en stor basse :-D og cool at du snart bliver sat i gang. Det var jo det du ønskede. Ih hvor er det bare spændende!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

16 minutes ago, januar2017 said:

Holy mother f***** 

det var en vild melding!!!!! 

Hun er virkelig en stor basse :-D og cool at du snart bliver sat i gang. Det var jo det du ønskede. Ih hvor er det bare spændende!!!!

Det må man sige. Tror jeg så sådan :blink her ud i hovedet da hun sagde størrelsen.

 

det er så spændende! Ej men altså hun bliver jo også nødt til at komme ud snart med den størrelse. Der er jo slet ikke plads til mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vildt at din baby vejer 2 kg mere end min :-O det er jo fuldstændig crazy. Men dejligt hun tager på! Det er jo kun godt. 

 

Ville de ringe i dag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja du skrev de ville ringe senere 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 minutes ago, januar2017 said:

Vildt at din baby vejer 2 kg mere end min :-O det er jo fuldstændig crazy. Men dejligt hun tager på! Det er jo kun godt. 

 

Ville de ringe i dag?

Jeg får bare store piger, men er åbenbart skabt til det. Det er ret vildt. De andre babyer så også små ud på barselshotellet med Amilia i forhold til. 

 

Ja omkring kl. 15, så det er lige om lidt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det spændende - du kender snart den ca. fødselsdag for Ellie :kuller

Tænker at hun er helt i gennem lækker og med dejlige runde kinder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt det var en god samtale! 

Spændende om du har fået datoen nu? :) Og fedt hvis de kan nøjes med at tage vandet! 

 

jeg kan altså intet mærke ved at mærke efter i badet :P ja kvinde kend din krop, men åbenbart ikke mig :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha kan jeg simpelthen heller ikke. Men magter heller ikke at mærke rigtigt godt efter. Men det rumler godt i maven stadig. 

 

Mit bækken er helt ad helvedes til i dag. Hvert skridt jeg tager gør enormt ondt. Nok pga. gåturen. Det er rigtigt flot at jeg ikke kan gå fire km uden at få så ondt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Micka said:

Hvor er det spændende - du kender snart den ca. fødselsdag for Ellie :kuller

Tænker at hun er helt i gennem lækker og med dejlige runde kinder :)

Hun har helt sikkert nogle gode kinder og lårbasser ligesom storesøster. Det er spændende om hun også er mørkhåret :kuller 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en god fornemmelse af min krop og har mærket masser af gange også før jeg blev gravid. 

 

Ellie kommer muligvis til verden på søndag. Vi har tid til igangsættelse på Herlev søndag kl. 9. Hvis de kan tage vandet gør de det ellers bliver vi sendt hjem med piller. Det er virkelig spændende. 

 

Jeg har glædet mig rigtig meget til fødslen, men nu når det er så tæt på, tænker jeg lidt fuck tør jeg godt det? Hvorfor gør jeg det igen? Der er ingen vej tilbage og jeg glæder mig til oplevelsen. Det skal nok gå. Min mand sagde du skal bare tage imod alt smertestillende, de kan lamme dig hvis du vil have det :haha min søde mand :wub 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

17 minutes ago, januar2017 said:

Haha kan jeg simpelthen heller ikke. Men magter heller ikke at mærke rigtigt godt efter. Men det rumler godt i maven stadig. 

 

Mit bækken er helt ad helvedes til i dag. Hvert skridt jeg tager gør enormt ondt. Nok pga. gåturen. Det er rigtigt flot at jeg ikke kan gå fire km uden at få så ondt

Det er altså helt normalt nu. Bækkenet er på overarbejde og bliver løst, så babyen kan komme ud. Det hele skal rykke sig for at gøre plads. Spændende om vi ses på Herlev på søndag ;)

 

det er lidt af et parkerings helvede.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har aldrig oplevet problemer med at parkere? Altså vi har været derude til nakkefold, misdannelse og så en gang hvor jeg ikke havren mærket hende en hel dag og så til tjek om hun vendte rigtigt. Alle fire gange har der været masser af pladser. Ved fødemodtagelsen skal man jo bare holde under parkeringstaget.. er det dér du mener? 

 

Og søndag!!! Damn det er tæt på nu!!! Forstår godt dine tanker. Ift smertestillende så har han da helt ret egentlig! Det vil jeg sgu da også gøre. Sig tak til din mand for lige at nævne det :-D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 minutes ago, januar2017 said:

Vi har aldrig oplevet problemer med at parkere? Altså vi har været derude til nakkefold, misdannelse og så en gang hvor jeg ikke havren mærket hende en hel dag og så til tjek om hun vendte rigtigt. Alle fire gange har der været masser af pladser. Ved fødemodtagelsen skal man jo bare holde under parkeringstaget.. er det dér du mener? 

 

Og søndag!!! Damn det er tæt på nu!!! Forstår godt dine tanker. Ift smertestillende så har han da helt ret egentlig! Det vil jeg sgu da også gøre. Sig tak til din mand for lige at nævne det :-D 

Når man kommer hverdags formiddage er det crazy. Alle køre rundt og leder efter pladser. Vi kunne ikke få nogen under taget. Heller ikke på langtidsparkeringen ved siden af, så vi kørte om på den anden side. Der skal man gå et godt stykke ned af gangen indtil man kommer til jl eller så noget, så står der fødemodtagelsen og så er det op på 4. 

 

Søndag er virkelig tæt på! 

 

Han har da helt sikkert ret. Kan man ikke holde det ud skal man bare bede om noget, man er jo ikke mere sej fordi man gør det uden. Sagde jeg ville prøve at gøre det uden en epi, det synes han var noget pjat, jeg skulle bare have mente han :lol 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har egentlig også skiftet lidt mening omkring den epi. Jeg har deltaget i en dem rygmarvsprøver (altså som sygeplejerske) og det endte næsten altid med tvang. Forstået på den måde at vi måtte holde patientens arme og ben fast fordi det gjorde så ondt på dem. Så det har printet sig i min erindring. Men så er spørgsmålet så hvad der gør mest ondt: veer eller at få stukket en nål i ryggen. 

Er det under udvidelsesfasen man kan få det ? 

 

Shit mand. Du ved, du bliver sat i gang søndag så du føder da helt sikkert i løbet af mandag og/eller tirsdag. Ikke? Hvis ikke det bliver søndag that is

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 minutes ago, januar2017 said:

Jeg har egentlig også skiftet lidt mening omkring den epi. Jeg har deltaget i en dem rygmarvsprøver (altså som sygeplejerske) og det endte næsten altid med tvang. Forstået på den måde at vi måtte holde patientens arme og ben fast fordi det gjorde så ondt på dem. Så det har printet sig i min erindring. Men så er spørgsmålet så hvad der gør mest ondt: veer eller at få stukket en nål i ryggen. 

Er det under udvidelsesfasen man kan få det ? 

 

Shit mand. Du ved, du bliver sat i gang søndag så du føder da helt sikkert i løbet af mandag og/eller tirsdag. Ikke? Hvis ikke det bliver søndag that is

Da jeg fik lagt epi med Amilia var det bare sådan av og så var det det. Veerne var så meget værre. De lægger lokalbedøvelse først, det gør mere ondt end selve epien, så det er jeg nu ikkr bekymret for. Ja under udvidelsesfasen. 

 

Hvis de kan tage vandet søndag, kommer hun nok søndag ellers vil jeg umiddelbart udfra lægesamtalen i dag skyde på mandag. Hun mente det ville gå ok hurtigt og hun mærkede jo. Kryds lige fingre for det ikke bliver tirsdag, for der har svigermor fødselsdag, så vil klart foretrække søndag/mandag. 

 

Det er vildt nok at det er på søndag. Jeg har haft vildt mange plukkeveer efter vi kom hjem selvom jeg bare ligger i sofaen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER