Maj 2014

Smalltalk

3,057 indlæg i dette emne

Du må have tålmodighed :-D 

jeg har haft en elendig dag. Vågnede ved at min kat havde spredt grus ud over hele badeværelset. Så måtte i gang med en kæmpe oprydning. Ydermere blødte han så måtte tage akut til dyrlægen. Tage en taxa frem og tilbage. Og så er den medicin han skal have i restordre så kunne kun få den i Hedehusene så måtte få en veninde til at køre mig derhen. Og så havde min mor fået af vide af sin læge at han havde noget meget alvorligt han skulle sige til hende. Så hun skulle komme med det samme. Hele min verden brød bare sammen tidligere i dag. Mistede min far for to år siden og magtede bare ikke det samme igen. 

HELDGIVIS var der ikke noget meget alvorligt galt med min mor. 

Men måtte melde fra til fødselsforberedelsen. Desværre!!! Så håber at kunne tage sidste dag når der kommer en ny gang. Håber jeg kan nå det inden jeg føder. 

Så dagen har været lidt hård så nu ser jeg Netflix i sofaen

Del dette indlæg

35 minutes ago, januar2017 said:

Du må have tålmodighed :-D 

jeg har haft en elendig dag. Vågnede ved at min kat havde spredt grus ud over hele badeværelset. Så måtte i gang med en kæmpe oprydning. Ydermere blødte han så måtte tage akut til dyrlægen. Tage en taxa frem og tilbage. Og så er den medicin han skal have i restordre så kunne kun få den i Hedehusene så måtte få en veninde til at køre mig derhen. Og så havde min mor fået af vide af sin læge at han havde noget meget alvorligt han skulle sige til hende. Så hun skulle komme med det samme. Hele min verden brød bare sammen tidligere i dag. Mistede min far for to år siden og magtede bare ikke det samme igen. 

HELDGIVIS var der ikke noget meget alvorligt galt med min mor. 

Men måtte melde fra til fødselsforberedelsen. Desværre!!! Så håber at kunne tage sidste dag når der kommer en ny gang. Håber jeg kan nå det inden jeg føder. 

Så dagen har været lidt hård så nu ser jeg Netflix i sofaen

Tålmodighed er en by i Rusland lige nu :badgirl 

det lyder virkelig som en hård dag. Netflix er så fortjent nu! Er katten okay igen?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Njaaahh han skal behandles med medicin og korrekt foder. Og så er hunkatten, som på Frederiksberg var hans bedste ven, så ond ved ham. Så han har det lidt hårdt nu. Men håber medicinen vil hjælpe :( 

hvis jeg kommer til at elske mit barn bare 1 procent ligeså meget som jeg elsker mine katte (hvilket jeg jo gør) så glæder jeg mig til at opleve den størrelse kærlighed 

Del dette indlæg

Annonce ♥

36 minutes ago, januar2017 said:

Njaaahh han skal behandles med medicin og korrekt foder. Og så er hunkatten, som på Frederiksberg var hans bedste ven, så ond ved ham. Så han har det lidt hårdt nu. Men håber medicinen vil hjælpe :( 

hvis jeg kommer til at elske mit barn bare 1 procent ligeså meget som jeg elsker mine katte (hvilket jeg jo gør) så glæder jeg mig til at opleve den størrelse kærlighed 

Det kommer du helt sikkert til :wub 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har været til jordemoder i dag. Alt var fint. Babyen blev skudt til at veje 2700 gram. Ikke verdens største baby men indenfor normalen 

Del dette indlæg

Annonce ♥

1 hour ago, januar2017 said:

Har været til jordemoder i dag. Alt var fint. Babyen blev skudt til at veje 2700 gram. Ikke verdens største baby men indenfor normalen 

Det er da heller ikke verdens mindste :D hvis hun bliver derinde 3 ugers tid endnu er det jo 600 g mere. Hvornår skal du afsted igen? 

Jeg skal på tirsdag. 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Først om to uger. Men skulle jo have været på tirsdag hvis ikke det var fordi jeg havde aflyst tiden i sidste uge :-D 

men nej hun er da vidst helt normal. 

Så spørger min mor om jordemoderen sagde noget om hvornår jeg ville føde. Haha nej søde mor. Det ved man altså ikke noget om. Hun er bare så spændt på at blive mormor. Er jo hendes eneste barn

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er grædefærdig..

Vi får tildelt eksamen på fredag...

Det kan enden blive pædagogik, psykologi eller kommunikation. 25000 tegn og så skal der jo nok stå noget klogt. Det kan min amme hjerne slet ikke klare.

en fra klassen fik fremskaffet en opgave vi lige kunne lure for at se hvordan opgaven skal bygges op og fuck mit liv det kan jeg slet ikke hamle op med.. jeg er dødsens.. 

Har grædt siden jeg kom hjem.. lort

Del dette indlæg

Annonce ♥

Selvfølgelig kan du det! Tag en bid ad gangen. Lidt efter lidt. Gab ikke for højt. 25.000 anslag er du hurtigt oppe på! 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Januar  nej for hele det her modul har været noget lort.. har intet lært for kan intet huske.. jeg har altid været en nød til det boglige men derimod højnet ude i den virkelige verden..  

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad vil du så gøre? Give op? 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Håber jeg føder imorgen.. (høøhøø)

og hvis det ikke sker vil jeg bare tude indtil på fredag.. og håbe jeg kan stave til mit eget navn :-p

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du skal da gøre et forsøg! Men jeg kan sagtens huske afmagten. Virkelig!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

@januar2017 det ville da være smart hvis jordmoderen kunne sige hvornår man fødte. Det ville jeg da også gerne vide :lol

@BabyFebuar det skal nok gå. Giv det et forsøg. Du må gøre det så godt du kan og hvis du dumper har du flere forsøg. Træk vejret dybt og tag det ikke så tungt. Du har 3 forsøg og den opgave du har set er nok til topkarakter. 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg drømte i øvrigt i nat at jeg gik i fødsel og ringede til mine forældre og min svigermor og sagde at nu var det nu. Jeg vågnede op og var så skuffet og følte mig helt vildt snydt :prik

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er begyndt at overveje hvilke tiltag jeg skal have gang i for at forsøge at sætte fødslen igang - dog først efter den 1. februar hvor jeg går på barsel ;)

Vil hvert fald prøve hindbærblade te, så skal der faste gåture på dagsprogrammet, og så har jeg læst at tonic vand skulle kunne hjælpe på det :)

Derudover har jeg en flaske hørfrøolie stående, som jeg tænker at tage en skefuld af hver dag - jeg håber at jeg kan føde lidt før tid denne gang - bare et par uger, er ved at være meget utålmodig :) 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil gøre alt for at forsinke fødslen. Synes det er herligt med fritid og er slet ikke mentalt klar endnu :-| 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har i dag haft det vildeste rengøringsflip. Jeg har støvsuget, ryddet op, gjort rent på badeværelset, vasket en maskine tøj, ryddet op i klædeskabet og vasket hår og barberet ben. Min krop var helt smadret bagefter og manden måtte lige overtage det sidste af støvsugningen. Håber det er et tegn på snarlig fødsel, at jeg havde behov for at alt stod helt skarpt. Der røg også lige en læbepomade og ammetop i tasken.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha jeg har gjort de samme ting som dig. Mest fordi vi får gæster i morgen. Min ryg er smadret til ukendelig. Men jeg brækkede også ryggen tilbage i 2013 samtidig med en diskusprolaps. En kæmpe arbejdsskade. Det bøder jeg stadig for desværre

Del dette indlæg

Annonce ♥

22 minutes ago, januar2017 said:

Haha jeg har gjort de samme ting som dig. Mest fordi vi får gæster i morgen. Min ryg er smadret til ukendelig. Men jeg brækkede også ryggen tilbage i 2013 samtidig med en diskusprolaps. En kæmpe arbejdsskade. Det bøder jeg stadig for desværre

Jeg håber din ryg har det bedre i morgen. Jeg kan altså godt mærke i bækkenet at jeg er højgravid. Der skal ikke meget til før jeg bliver straffet bagefter, selvom jeg ikke har bækkenløsning eller noget.

måske vi snart mødes på Herlev ;) vi har det jo med at skulle det samme på de samme dage. 

Hvordan fik du egentlig den skade? Det lyder voldsomt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja mit bækken er også helt skidt. Tror dog heller ikke jeg har bækkenløsning. Som min læge ellers sagde. 

Haha det ville være syret at mødes på Herlev :-D 

jeg blev overfaldet af en patient dengang jeg arbejdede i retspsykiatrien. Jeg ærgrer mig over at min ryg tog sådan skade. Jeg er ikke den samme fysisk. Desværre. Men det er en del af gamet ved at arbejde sådanne steder. 

Del dette indlæg

Annonce ♥

3 hours ago, januar2017 said:

Ja mit bækken er også helt skidt. Tror dog heller ikke jeg har bækkenløsning. Som min læge ellers sagde. 

Haha det ville være syret at mødes på Herlev :-D 

jeg blev overfaldet af en patient dengang jeg arbejdede i retspsykiatrien. Jeg ærgrer mig over at min ryg tog sådan skade. Jeg er ikke den samme fysisk. Desværre. Men det er en del af gamet ved at arbejde sådanne steder. 

Haha vi mødes garanteret :lol 

det lyder godt nok voldsomt! 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var meget voldsomt. Han forsøgte at kvæle mig men kom heldigvis fri. Men måtte opgive min drøm om at blive politibetjent fordi ryggen bare var smadret. Skal i gang med rolig genoptræning efter fødslen. Og så åbner vores svømmehal igen til marts efter den er blevet istandsat. Så kan jeg også svømme. Hader ikke at røre mig. Men kan simpelthen ikke nu :( 

hvordan går det med plukveerne?

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER