Besvaret December 29, 2016 Øv hvor er i ramt, jeg får ind imellem sådan nogle voldsomme stik lige hen over ens skamben så jeg må stille mig foroverbøjet, det havde jeg slet ikke med den første, det stopper heldigvis efter kort tid eller hvis jeg står stille. I forhold til vækse, så anbefalet man juice eller saftevand med sukker i (altså ingen light) og i meget små mængder af gangen. Det kunne jeg faktisk holde i mig da jeg havde madforgiftning. God bedring begge to! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2016 Godt nytår til jer alle. Jeg kan heldigvis være i kjolen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2016 I lige måde hvor ser du bare godt ud! Det er ret vildt at vores små babyer kommer snart. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2017 Ja rigtig godt nytår - glæder mig til dette år, og alt det spændende der følger med Vi skal jo udover at tage i mod lillesøster, flytte tilbage til DK fra Frankrig i nyindkøbt lejlighed, min mand skal begynde at arbejde igen, hvor jeg nu grundet barsel skal være den hjemmegående, jeg skal have nyt job i slutningen af året og vores søn skal starte i skole i DK - det bliver en stor mundfuld, men vi glæder os, og får helt sikkert det bedste ud af det hele Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2017 Godt nytår! Du ser da brand godt ud i den kjole! Spændende Micks, hvornår flytter i til dk sådan mere præcist? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2017 Vi flytter den 28. marts helt præcist Så vi får lidt travlt med pas til lillesøster Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2017 3 hours ago, Micka said: Vi flytter den 28. marts helt præcist Så vi får lidt travlt med pas til lillesøster Hvornår er det at du sat til? Skal hun have dansk pas? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2017 1 hour ago, Kia... said: Hvornår er det at du sat til? Skal hun have dansk pas? Jeg er sat til den 18. februar, så håber hun kommer til tiden Ja, hun skal have dansk pas - heldigvis ligger der et konsulat ret tæt på, og jeg har spurgt dem om proceduren og fået styr på hvilken fotograf vi skal bruge og hvordan det skal foregå. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2017 2 hours ago, Micka said: Jeg er sat til den 18. februar, så håber hun kommer til tiden Ja, hun skal have dansk pas - heldigvis ligger der et konsulat ret tæt på, og jeg har spurgt dem om proceduren og fået styr på hvilken fotograf vi skal bruge og hvordan det skal foregå. Så skal det nok gå hvor længe tager det dem om et pas, og hvor længe får man lov at gå over tid i frankring? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2017 27 minutes ago, Kia... said: Så skal det nok gå hvor længe tager det dem om et pas, og hvor længe får man lov at gå over tid i frankring? Ja det tænker jeg også - tror hvert fald konsulatet har styr på det, og de kan jo lave en hastebestilling af passet hvis det bliver nødvendigt Da jeg fik lavet pas hernede i efteråret, tog det omkring 5 uger. Jeg bliver senest sat igang den 28. februar, så 10 dage over termin. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2017 1 hour ago, Micka said: Ja det tænker jeg også - tror hvert fald konsulatet har styr på det, og de kan jo lave en hastebestilling af passet hvis det bliver nødvendigt Da jeg fik lavet pas hernede i efteråret, tog det omkring 5 uger. Jeg bliver senest sat igang den 28. februar, så 10 dage over termin. Ja mon ikke de kan lave en haster, skal I flyve eller køre? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2017 Andre end mig der ikke kan sove... Fik mig en lur til eftermiddag, men det har jeg jo gjort næsten hele julen, nu kan jeg bare slet ikke finde ro... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2017 4 minutes ago, Kia... said: Andre end mig der ikke kan sove... Fik mig en lur til eftermiddag, men det har jeg jo gjort næsten hele julen, nu kan jeg bare slet ikke finde ro... Samme her.. men kan ik sove fordi når jeg ligger ned kommer alt maden retur i munden (muuuums) så må ligge med 3 puder så jeg ikke får tilbageløb :-p og når jeg ligger på siden (både højre og venstre) så føler jeg at der er en vis person der synes det er lidt træls og som så begynder at sparke så kan kun ligge på ryggen.. og ja så har der været ferie og tanken om at skulle i skole imorgen gør jeg sur og trist så sove.. nææææ det kan jeg heller ikke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2017 Heller ikke jeg. Jeg ser "24 timer" på Netflix. Men vi sov til kl. 13:30 i dag så klart jeg er frisk nu. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2017 Jeg er heldigvis gået af så skal ikke bekymre mig om arbejde også, men nej ligger dårligt efterhånden, og sover mega dårligt også.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2017 Ville ønske jeg havde barsel nu, men må simpelhen gennemføre det her modul (3 uger tilbage).. og hvis bebs vil ud før skubber jeg hende op igen.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2017 Nogle der har meget forstand på katte? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2017 Efter vi er flyttet i hus, er vores hunkat, Mille, begyndt at angribe, knurre og hvæse af vores hankat, Pelle. Pelle købte vi, da vi boede i lejlighed. Han er en ægte kat og er en meget rolig kat der ikke gør en flue fortræd. Med mille kender vi ikke hendes historie. Vi fandt hende efterladt i Grønland og tog hende med hjem. Da hun flyttede ind hos os i juli 2014, blev hende og Pelle de bedste venner. Da de så er begyndt at komme lidt ud i haven - er alt ændret. Pelle er en stor og klodset kat og var så uheldig at falde pladask i den lille sø vi har i haven. Da han kom ind igen, var Mille virkelig sur. Han lugtede uden tvivl anderledes. Men det er jo nogle dage siden nu... og hun er stadig så vred på ham Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2017 Ja Pelle er kastreret og Mille er steriliseret. Men det hele startede faktisk da vi startede med at træne dem i at være i haven. De kommer ud ca. 10 min. ad gangen. Men i fredags faldt klodsede Pelle i søen i haven og kom med hovedet under. Stakkels Pelle. Og da han kom ind, lugtede han selvfølgelig af søvand. Og det blev hun sgu sur over. Så tror det har noget at gøre med at Mille måske har været lidt stresset over at være kommet ud samtidig med at Pelle lugter anderledes. Håber virkelig det ændrer sig tilbage til deres gamle venskab for det er ikke til at holde ud at have katte der slet ikke kan enes. Hun er simpelthen så grov overfor ham. Og han vil bare så gerne lege med hende. Han gør alt hvad hun gør. Hopper hun op på bordet, hopper han med. Går hun i køkkenet, går han med. Det er så synd for ham Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2017 Prøv at spørg inde på "kattegale" forummet - men ja det lyder da til at flyttestress og søvand har ændret lidt adfærd hos hende, håber hun falder til ro igen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2017 Gad vide hvad der er blevet af "supermor1234"?? Håber hun er ok... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2017 21 hours ago, Kia... said: Ja mon ikke de kan lave en haster, skal I flyve eller køre? Vi skal flyve Har lige fået booket den lejlighed vi skal bo i hernede når vores møbler er hentet og indtil de ankommer i Danmark. Det kommer tæt på alt sammen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites