Besvaret February 22, 2017 2 minutes ago, BabyFebuar said: Sex... det kommer ikke til at se.. Føler mig som moby dick kan knap nok vende mig i sengen efterhånden.. føler mig pænt grim... Haha sådan havde jeg det også. Og har i øvrigt stadig. Min lækre crossfit krop er ret langt væk lige pt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 22, 2017 Er jeg den eneste som synes det er svært at få tid til meget andet end baby og amning? En veninde kommer senere og kan blive helt stresset. Synes virkelig det er svært at få noget fra hånden. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 22, 2017 Januar tror desværre jeg overgår dig mht kilo hehehe Jeg plejer at være så obs på min krop.. trænede en del, spiste sundt, det blev lidt sygeligt engang pga lidt bulimi og besættelse i at få en flot krop.. men alt det der er heeeeeeæt væk.. nu er jeg bare blevet det jeg aldrig ville blive.. men trøster mig med at det nok skal blive godt igen når jeg engang må træne igen og spise sundt satser jeg på jer snarest Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 22, 2017 Vi forsøgte også sex, kunne heller ikke vende mig i sengen, det var virkelig at tage det for hvad det var! Ida var også vågen en stor del af aftenen, så kom i seng kl 2 istedet for 4 som forleden nat nu kørte jeg med om og afleverede Laura i morges, så hun kunne få lov at vise lillesøster frem, ellers sover jeg med på den lur om formiddagen! Nej Januar, man når ikke rigtig andet, men det er en kort periode det er sådan, så forsøg ikke at stress over det Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 22, 2017 Hvad ændrer sig når de bliver lidt større? Får man et liv senere hen i barslen? Forstår bedre og bedre hvorfor min veninde kun valgte at have barsel i fire md. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 22, 2017 15 minutes ago, januar2017 said: Hvad ændrer sig når de bliver lidt større? Får man et liv senere hen i barslen? Forstår bedre og bedre hvorfor min veninde kun valgte at have barsel i fire md. 4 mdr? Tog manden så resten? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 22, 2017 Jep det gjorde han. Hun arbejdede også helt ind til hun skulle føde. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 22, 2017 4 hours ago, januar2017 said: Hvad ændrer sig når de bliver lidt større? Får man et liv senere hen i barslen? Forstår bedre og bedre hvorfor min veninde kun valgte at have barsel i fire md. Ja det synes jeg, men Laura fik også flaske så var jeg f.rks tilbage til hundetræning mm. Men når du må igen, så tag evt ned og træn en time uden Karoline - det er rigtig godt givet ud at komme lidt hjemmefra alene! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 22, 2017 Har været ude at spise med en veninde her til aften hvor Thomas så tog Karoline. Det var skønt. Tænk man kan blive så glad for et par timer ude Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2017 10 hours ago, januar2017 said: Har været ude at spise med en veninde her til aften hvor Thomas så tog Karoline. Det var skønt. Tænk man kan blive så glad for et par timer ude Det er nemlig super fantastisk, der skal ikke meget til, men for nogen er det bare smadder sundt! Jeg nød sådan at komme til træning i klubben med hunden, det gjorde jeg fast fra hun var 9 uger Lære mere og mere lille Ida at kende! Hun er simpelthen så skøn, og so far utrolig nem, lad det endelig blive ved sådan! Hun virkede sulten i går aftes så spiste hende godt af på begge bryster. Så vi gik i seng lidt over ti! Hun vågnede kl 00.30 og vi var i seng igen kl 2, her havde hun nærmest spist begge bryster! Så kvitterede hun så også med at sove til kl 7.20! Hvor længe gik der inden navlernefaldt af? Kan huske Lauras faldt allerede på 3. dagen! Men hendes er langt fra faldet af endnu! Havde egentlig tænkt hun skulle have haft et bad i morgen - som sin storesøster også fik da hun var en uge gammel! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2017 Her faldt navlestumpen af på dag 9, så mener også det var noget senere end storebror Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2017 Jeg skal til JM idag kl 14:15. Selvom vi intet har aftalt kan man så få en hindeløsning eller skal det aftales på forhånd. Jeg gider ikke være gravid mere, nu er det ikke sjovt længere! Vågnede kl 4:30 i nat ved at jeg brækkede mig selv i munden mens resten bare lå i halsen og spærrede.. ud på wc og få natsnack og syre ud.. føj for den lede en træls oplevelse.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2017 Ej okay seriøst!! Der er jo voldsomt klamt det der! Føler med dig. Tror ikke en hindeløsning skal aftales nødvendigvis for det tager ikke så lang tid at gøre. Kom med en Update senere :-D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2017 1 hour ago, BabyFebuar said: Jeg skal til JM idag kl 14:15. Selvom vi intet har aftalt kan man så få en hindeløsning eller skal det aftales på forhånd. Jeg gider ikke være gravid mere, nu er det ikke sjovt længere! Vågnede kl 4:30 i nat ved at jeg brækkede mig selv i munden mens resten bare lå i halsen og spærrede.. ud på wc og få natsnack og syre ud.. føj for den lede en træls oplevelse.. Kan godt forstå dig - den sidste tid er også bare sådan en venteperiode. Det burde ikke være nødvendigt at aftale hindeløsning på forhånd, så hvis ellers jm mener at du er klar til det, burde hun gerne ville gøre det. Krydser fingre for dig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2017 Åhh puha føler med dig! Har du nået termin nu? Hindeløsning tager kun kort tid, så snak med hende om det håber for dig det kan lade siggøre og at det sætter skub i noget! Jeg kan og huske fra sidst hvor jeg havde sidst termin i gruppen herinde og gik 11 dage over hvor hårdt det var at se og høre om de andres babyer og selv bare vente! Så til dig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2017 Ingen hindeløsning til mig.. Det er vidst ikke lige noget man gør i Århus.. eller måske bare ved den JM jeg snakkede med idag (en ny en)....hun gør ihvertfald ik... Den 2/3 skal vi kontakte dem igen hvis jeg ikke har født og fra den dato og 2 dage frem skal vi så vente og hvis der stadig ik sker noget på de to dage Så bliver man sat igang.. og ja beklager Januar det lød pænt klamt og det var det skisme os Kia ja termin var i tirdags.. så er 40+2 idag.. bebs er skønnet til 3900g idag.. min tissekone flækker da max :-/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2017 1 hour ago, BabyFebuar said: Ingen hindeløsning til mig.. Det er vidst ikke lige noget man gør i Århus.. eller måske bare ved den JM jeg snakkede med idag (en ny en)....hun gør ihvertfald ik... Den 2/3 skal vi kontakte dem igen hvis jeg ikke har født og fra den dato og 2 dage frem skal vi så vente og hvis der stadig ik sker noget på de to dage Så bliver man sat igang.. og ja beklager Januar det lød pænt klamt og det var det skisme os Kia ja termin var i tirdags.. så er 40+2 idag.. bebs er skønnet til 3900g idag.. min tissekone flækker da max :-/ 3900 kan du sagtens klare jeg har født en på 4808 og fik kun en lille rift. Jeg troede alle kunne få hindeløsning når man gik over tid. Du kan få det hos en privat jordmoder. Det fik jeg. Jeg håber hun snart vil ud til jer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2017 4 hours ago, BabyFebuar said: Ingen hindeløsning til mig.. Det er vidst ikke lige noget man gør i Århus.. eller måske bare ved den JM jeg snakkede med idag (en ny en)....hun gør ihvertfald ik... Den 2/3 skal vi kontakte dem igen hvis jeg ikke har født og fra den dato og 2 dage frem skal vi så vente og hvis der stadig ik sker noget på de to dage Så bliver man sat igang.. og ja beklager Januar det lød pænt klamt og det var det skisme os Kia ja termin var i tirdags.. så er 40+2 idag.. bebs er skønnet til 3900g idag.. min tissekone flækker da max :-/ Det lyder da til hun ikke helt er med på hvad du har snakket om håber du går i gang af dig selv! Jeg har født to børn på 4 kg, og har kun fået lidt smårifter her anden gang faldt hun jo nærmest ud selv da de først fik mig op og stå så JM måtte gribe store børn hjælper til med at komme ud, så det skal du ikke bekymre dig om, og man siger fra uge 40 og frem taber de sig lidt, de tager ikke mere på åhh håber sådan hun snart kommer ud til jer! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2017 Lille Ida kluk lo her til aften, shit det var sjovt! Hun havde lige spist og lå bare slået ud med lukket øjne, siger til hende at hun da vidst er lidt af en livsnyder - så smiler hun og pludselig så klukker hun af grin Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2017 En helt ny følelse strømmer jo ind over en når man bliver mor. Beskyttergenet. Eller den forfærdelige tanke om at der skal ske ens barn noget. Den kan ikke beskrives men kan få tårer i øjnene hvis jeg fx. ser børn der lider i tv og forestiller mig at det var Karoline. Kan slet ikke overskue tanken om at hun en dag skal ud i den Storr verden og folk vil være onde mod hende. Det vil jo ske. Det er altså en virkelig vild følelse. Jeg vil vitterligt gøre alt for hende Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2017 1 hour ago, Kia... said: Lille Ida kluk lo her til aften, shit det var sjovt! Hun havde lige spist og lå bare slået ud med lukket øjne, siger til hende at hun da vidst er lidt af en livsnyder - så smiler hun og pludselig så klukker hun af grin Ej hvor skønt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2017 Jeg har taget to kilo på på en uge. Hvad sker der lige for det? Jeg tror mit hormonniveau er meget letpåvirkeligt overfor søvnmangel. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2017 Maj det da de liter ekstra mælk der kom på vejen hjem Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2017 5 hours ago, Kia... said: Maj det da de liter ekstra mælk der kom på vejen hjem bare det var. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2017 7 hours ago, Maj 2014 said: Jeg har taget to kilo på på en uge. Hvad sker der lige for det? Jeg tror mit hormonniveau er meget letpåvirkeligt overfor søvnmangel. Kan det ikke også være pga. din mens? Jeg har tabt 6 ud af de 12 kilo jeg tog på, men resten sidder altså godt fast - det er hvert fald ikke sådan at de rasler af her. Del dette indlæg Link to post Share on other sites