Besvaret February 3, 2017 Der kommer godt nok også til at ske meget for jer Micka! Jeg synes det er sejt du har klaret jobbet helt frem til nu! Bliver spændende med flytning mm. Hvordan med jeres forældre, flytter i tæt på dem eller? Og de må da glæde sig til at I kommer til Danmark igen! Har I besluttet jer for navn? Januar har jeres pige fået et navn? Feeedt maj med den sut!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2017 25 minutes ago, Kia... said: Der kommer godt nok også til at ske meget for jer Micka! Jeg synes det er sejt du har klaret jobbet helt frem til nu! Bliver spændende med flytning mm. Hvordan med jeres forældre, flytter i tæt på dem eller? Og de må da glæde sig til at I kommer til Danmark igen! Har I besluttet jer for navn? Januar har jeres pige fået et navn? Feeedt maj med den sut!! Vi kommer hvert fald ikke til at kede os de næste to måneder Har nydt at kunne afslutte ordentligt hernede, og er virkelig glad for at jeg ikke fik nogen skavanker. Jep, begge mine forældre bor i København og min svigermor i Nordsjælland, så det bliver skønt at få dem tæt på igen - specielt med pasning af børnene, det har vi savnet helt vildt. Vi er nede på to navne, så nu er det bare et spørgsmål om hvilket af dem der passer bedst. Hun kommer til at hedde Chloé eller Claire Hvad med jer Kia? Ved I hvad lillesøster skal hedde? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2017 On 3/2/2017 at 8:38 PM, Micka said: Vi kommer hvert fald ikke til at kede os de næste to måneder Har nydt at kunne afslutte ordentligt hernede, og er virkelig glad for at jeg ikke fik nogen skavanker. Jep, begge mine forældre bor i København og min svigermor i Nordsjælland, så det bliver skønt at få dem tæt på igen - specielt med pasning af børnene, det har vi savnet helt vildt. Vi er nede på to navne, så nu er det bare et spørgsmål om hvilket af dem der passer bedst. Hun kommer til at hedde Chloé eller Claire Hvad med jer Kia? Ved I hvad lillesøster skal hedde? Det forstår jeg godt I har manglet, vi er virkelig priviligeret med at have begge hold forældre inden for 25 min! (Vi bor lige midt mellem dem!) og de må da være glade for at kunne følge lidt mere med i børnebørnene hvad gør I egentlig med storebror når du går i fødsel? Er vild med Chloé, spændende hvad hun bliver for en! Og kan godt forstå det har været godt at afslutte ordentligt inden du gik af, det efterlader jo også et godt indtryk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2017 Nååårh Chloé er da så fint... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2017 Sikke nogle fine navne i finder på vi havde faktisk også claire på vores liste. Det er så godt med den sut! Hun er stadig ikke fan, men hun accepterede den efter vi havde insisteret. Sundhedsplejersken sagde at man godt kunne lærer dem det, hvis man stod fast. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2017 31 minutes ago, Kia... said: Det forstår jeg godt I har manglet, vi er virkelig priviligeret med at have begge hold forældre inden for 25 min! (Vi bor lige midt mellem dem!) og de må da være glade for at kunne følge lidt mere med i børnebørnene hvad gør I egentlig med storebror når du går i fødsel? Er vild med Chloé, spændende hvad hun bliver for en! Og kan godt forstå det har været godt at afslutte ordentligt inden du gik af, det efterlader jo også et godt indtryk Ja vi går pt med Ida, men som med Laura i sin tid, så står den åben hvis vi ikke synes hun er en Ida når hun kommer ud De glæder sig også meget Min mor kommer herned på en måneds ferie fra på søndag - egentlig ville hun have været hernede i januar, men da jeg fortalte at jeg ve gravid, fik hun hurtigt ændret de planer Hun skal ikke bo ved os, jeg har sagt ingen overnattende gæster fra nu og frem til vi flytter - skal have mulighed for ro og en god ammestart, uden at skulle tage hensyn til gæster. Jeg er selv mest til Chloé, manden og sønnen er mere til Claire, så nu må vi se om jeg kan få dem overbevist når hun er her Laura og Ida er virkelig også nogle skønne navne - de passer super godt sammen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2017 12 minutes ago, BabyFebuar said: Nååårh Chloé er da så fint... Taaak - absolut min yndlingsnavn, og et mega populært navn til nyfødte i Frankrig pt. Hvad har I på listen? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2017 4 minutes ago, Maj 2014 said: Sikke nogle fine navne i finder på vi havde faktisk også claire på vores liste. Det er så godt med den sut! Hun er stadig ikke fan, men hun accepterede den efter vi havde insisteret. Sundhedsplejersken sagde at man godt kunne lærer dem det, hvis man stod fast. Ellie er også bare virkelig sødt - ville bestemt også være på vores liste, hvis det havde været fransk Vi har tradition for franske fornavne i min familie, hvilket selvfølgelig har indkredset det en del og også gjort det en smule kompliceret. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2017 Forstår godt du ikke magter have nogen boende, men så fint hun er dernede, så kan hun tage storebror når det er kender han hende godt eller hvordan er deres forhold Amalie og Ellie klinger jo også mega godt! Og jeg er også lidt Ellie fan, en fra min mødregruppe som fødte samme dag som mig og som vi lå på patienthotel med og nu går til svøming med faktisk, hedder også Ellie <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2017 Bliver spændende at høre om jeres flytning tilbage til Danmark!!! Bliver stort. Vi har også begge hold forældre indenfor rækkevidde og min mor har tilmed kolonihavehus som hun bor i hele sommeren, fire km. fra vores hus. Vi har besluttet os for Karoline. Jeg var også ret meget opsat på Clara men det er Thomas ikke vild med. Men jeg er også vild med Karoline og det har vi kaldt hende hele graviditeten og nu siden hun blev født. Så det passer til hende nu. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2017 28 minutes ago, Kia... said: Forstår godt du ikke magter have nogen boende, men så fint hun er dernede, så kan hun tage storebror når det er kender han hende godt eller hvordan er deres forhold Amalie og Ellie klinger jo også mega godt! Og jeg er også lidt Ellie fan, en fra min mødregruppe som fødte samme dag som mig og som vi lå på patienthotel med og nu går til svøming med faktisk, hedder også Ellie <3 Men ja Laura og Ida går godt i spænd (når det nu ikke kunne være en Villads - Laura og Villads er ellers også mega sødt!) Men nu må vi se måske hun bare slet ikke er en Ida når hun kommer ud, men modsat så har vi bare kun det ene navn (som vi kun havde Laura i sin tid), så mon ikke hun bare er en lille Ida Men appropros børn der ikke vil sove! Så tog det da næsten lige 3 timer med putning af den store her til aften! Jeg er endt med at tage hende med ind i vores seng, som hun så endte med at falde ud af (tumpe) - men nu sover hun endelig! Hun hedder nu Amilia det var Lauritz der fandt på Ellie. Jeg synes først at hun skulle hedder Aya, men nu er hun en Ellie og jeg kan slet ikke forstille mig at hun skulle hedde andet. Ida og Laura passer så godt sammen synes jeg. Jeg tror også hun er en Ida. Når man ikke har andre navne i tankerne, kan de nærmest ikke hedde andet. Jeg har puttet to børn alene i dag, fordi Lauritz den klovn lige synes han hurtigt skulle bruge 10 min på at slibe et cykelstel efter han havde givet det rustfjerner uden briller på, så han er på skadestuen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2017 @januar2017 karoline er da også så fint Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2017 1 hour ago, Micka said: Taaak - absolut min yndlingsnavn, og et mega populært navn til nyfødte i Frankrig pt. Hvad har I på listen? Vores skal hedde Molly.. har jeg vidst siden jeg var lille pige hehehe så heldigvis var kæresten med på den.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2017 Nå imorgen ringer jeg lige på Skejby og håber de siger jeg lige kan komme forbi og få chekket den bette.. Hun er overdrevent stille.. har igen prøvet med is idag men det gav ik den vilde effekt.. ville gerne tage derud nu men manden er i Grenå til en vens fødselsdag og kommer først hjem imorgen så jeg har ingen bil.. det irritere mig Pænt meget lige nu.. men jeg prikker til maven og hun puffer os tilbage i ny og næ men aktiviteten er alt for lille forhold til hvad den har været... Tænker dog hun er ok men ja nu køre tankerne bare for meget så kan jeg lige så godt få ordenligt svar ude på Skejby imorgen.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2017 @Kia... de har et super godt forhold - dels flyttede vi først herned da Louie var 2 3/4, så han var jo rimelig bevidst om sin familie og de nærmeste og dels har hun løbende været på besøg, ligesom vi løbende har været på ferier og weekend i DK Føj med putningen - sådan nogle dage/aftener er bare de værste. @januar2017 Karoline er også et rigtig fint navn - jeg er egentlig ret vild med de fleste pigenavne @Maj 2014 ej altså med Lauritz, det lyder da ikke for godt - håber han snart er hjemme igen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2017 Karoline er også mega sødt! Og kan rigtig godt lide det med K! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2017 6 minutes ago, BabyFebuar said: Vores skal hedde Molly.. har jeg vidst siden jeg var lille pige hehehe så heldigvis var kæresten med på den.. Molly Det har min mor altid kaldt mig, elsker det navn Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2017 2 minutes ago, BabyFebuar said: Nå imorgen ringer jeg lige på Skejby og håber de siger jeg lige kan komme forbi og få chekket den bette.. Hun er overdrevent stille.. har igen prøvet med is idag men det gav ik den vilde effekt.. ville gerne tage derud nu men manden er i Grenå til en vens fødselsdag og kommer først hjem imorgen så jeg har ingen bil.. det irritere mig Pænt meget lige nu.. men jeg prikker til maven og hun puffer os tilbage i ny og næ men aktiviteten er alt for lille forhold til hvad den har været... Tænker dog hun er ok men ja nu køre tankerne bare for meget så kan jeg lige så godt få ordenligt svar ude på Skejby imorgen.. God ide med at få hende tjekket - men har du nogen andre i nærheden der kunne køre dig derud i dag? Tænker bare at det ellers kan blive en lang nat, og ikke det bedste at du er bekymret og ikke kan få det undersøgt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2017 To børn alene det fatter jeg heller ikke. Shit det må være hårdt! Jeg ville aldrig klare den uden Lauritz. Putningerne gik faktisk overraskende godt. Amilia har opdaget at hun kan gøre hvad hun vil når jeg ammer, fordi jeg ikke kan stoppe hende, den laban. Hun er altså snedig. Han kommer snart hjem. Han skulle lige sidde lidt fordi de har bedøvet hans øje. Han har fået en flænge i øjet og skal have antibiotika i 3 dage i øjet for at undgå infektion. Forhåbentlig er det en god lærestreg, så han bruger briller til alle hans projekter fra nu af. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2017 Det kan jeg faktisk godt huske du skrev i navnetråden at hun skulle hedde Molly, noget med en Disney film ikk? Tænker som Micka om du har andre muligheder for at komme derind i aften, foe nej det kunne godt blive en lang nat! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2017 1 minute ago, Maj 2014 said: To børn alene det fatter jeg heller ikke. Shit det må være hårdt! Jeg ville aldrig klare den uden Lauritz. Putningerne gik faktisk overraskende godt. Amilia har opdaget at hun kan gøre hvad hun vil når jeg ammer, fordi jeg ikke kan stoppe hende, den laban. Hun er altså snedig. Han kommer snart hjem. Han skulle lige sidde lidt fordi de har bedøvet hans øje. Han har fået en flænge i øjet og skal have antibiotika i 3 dage i øjet for at undgå infektion. Forhåbentlig er det en god lærestreg, så han bruger briller til alle hans projekter fra nu af. De lærer lyn hurtig de små Laura kan også se på mig om jeg magter rejse mig af sofaen og gøre alvor af trulserne, og hun udnytter det! Håber øjet fint op! Og jo mon ikke han husker brillerne fremover! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2017 1 minute ago, Kia... said: De lærer lyn hurtig de små Laura kan også se på mig om jeg magter rejse mig af sofaen og gøre alvor af trulserne, og hun udnytter det! Håber øjet fint op! Og jo mon ikke han husker brillerne fremover! Ej men de er jo så snedige! Amilia griner og går ud af sengen sådan haha mor du kan ikke stoppe mig. Regner med han husker brillerne fra nu af. Det var godt han tog afsted. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2017 23 minutes ago, Micka said: God ide med at få hende tjekket - men har du nogen andre i nærheden der kunne køre dig derud i dag? Tænker bare at det ellers kan blive en lang nat, og ikke det bedste at du er bekymret og ikke kan få det undersøgt Ville ønske jeg kunne ringe efter nogen, men nej det er der ikke.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2017 1 hour ago, Kia... said: møgunger wow - har tisset 3 gange her til aften og skal tisse igen! Lillesøster er virkelig en rod lige nu! Er lige ved at tisse i sengen når hun sparker til Hvor er hun fræk. Du må fortælle hende at hun skal holde op. Ihh jeg skulle også tisse hver gang Ellie fisede rundt til sidst. Del dette indlæg Link to post Share on other sites