Besvaret January 18, 2017 Og alle aftaler laves med forbehold :-D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2017 Jeg tænker at jeg vil tage mig et laaaangt varmt karbad, pakke det sidste til tasken og tage klyx hjemmefra (det gør de ikke på hospitalet hernede, og med nærmest kronisk forstoppelse, kunne man måske undgå noget værre svineri ) Sidste gang havde jeg slet ikke tålmodighed til at hvile mig, så jeg startede med at bruge lang tid på at tage tid på veerne, og da det så blev for kedeligt, gik jeg en tur, midt om natten Fuldstændig åndssvagt og spild af energi. Med den erfaring håber jeg at kunne være meget mere rolig denne gang og få slappet af og eventuelt sovet. Jeg har fået blærebetændelse og troede ikke at det gjorde ondt når man var gravid, men det skal jeg lige love for ikke passer! Av av. Kam dog stadig ikke mærke mine plukveer, så jeg er ikke så nervøs for en for tidlig fødsel. Men jeg skal til lægen i morgen og have udskrevet antibiotika, og jeg kunne forestille mig at hun også vil tjekke min livmoderhals, bare for god ordens skyld. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2017 4 hours ago, januar2017 said: Jeg fik af vide på fødselsforberedelseskurset at man - inden veerne tog rigtigt fat - skulle spise fedt og protein. Og derefter kulhydrater. Jeg vasker kun mit hår hver fjerde dag men vil gerne være helt ren når jeg skal føde. Men alt det kan man jo droppe hvis fx det starter om natten. Så er at hvile nok det bedste. Jeg sørger også for at når jeg er træt, så hviler jeg mig herhjemme. For man ved jo aldrig om der går 40 timer inden man får sovet igen. Det er en utrolig mærkelig tilstand at gå i. Du ved ikke hvad du reelt laver om to timer. Jeg spiste havregryn fordi det var seriøs tidlig morgen og de andre sov. Sidst spiste jeg nærmest ikke noget i flere dage. Jeg vasker også kun hår hver 4 dag, men lige nu er det rent Jeg tænker når det kommer til stykket er du ligeglad med rent hår. Det bliver alligevel svinet til når man sveder og presser. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2017 @ mon ikke hun gerne vil mærke fredag? Det tror jeg. @Micka jeg havde også en slem omgang i starten af graviditeten. Det gjorde super ondt og jeg havde lyst til at hyle hele tiden. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2017 9 minutes ago, Maj 2014 said: @ mon ikke hun gerne vil mærke fredag? Det tror jeg. @Micka jeg havde også en slem omgang i starten af graviditeten. Det gjorde super ondt og jeg havde lyst til at hyle hele tiden. Netop, jeg har også haft flere tudeture over de smerter og synes at det har været uoverskueligt når det tager dem 48 timer at dyrke en urinprøve Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2017 8 minutes ago, Micka said: Netop, jeg har også haft flere tudeture over de smerter og synes at det har været uoverskueligt når det tager dem 48 timer at dyrke en urinprøve Ej venter de svar på dyrkningen før de behandler dig? Jeg fik antibiotika med det samme og svar på dyrkningen bagefter. Varmepude i synes jeg hjalp lidt og så masser af væske. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2017 Just now, Kia... said: Øv med sådan en blærebetændelse, og endnu mere øv det tager dem så længe at dyrke prøverne. Jo @Maj 2014 det tænker jeg da bestemt hun vil, det vil næsten være mærkeligt andet, ellers må jeg jo ringe ind og så må de tage stilling derfra Jeg synes tit de jordmødre er lidt nysgerrige, så de vil gerne mærke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2017 Jeg er EKSTREMT blufærdig mht at vise min krop. Går ALDRIG med nedringet og dækker altid mine arme. Er ikke ked af min krop bryder mig bare ikke om at vise den frem. Har bedt min kæreste om at han skal være min blufærdighed når jeg føder. For tror den er ikke eksisterende og ønsker ikke at vågne op fra en ve-rus og vide at jeg har flashet alt :-D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2017 23 minutes ago, januar2017 said: Jeg er EKSTREMT blufærdig mht at vise min krop. Går ALDRIG med nedringet og dækker altid mine arme. Er ikke ked af min krop bryder mig bare ikke om at vise den frem. Har bedt min kæreste om at han skal være min blufærdighed når jeg føder. For tror den er ikke eksisterende og ønsker ikke at vågne op fra en ve-rus og vide at jeg har flashet alt :-D Jeg fik skrevet i min journal at jeg ikke ville ligge med bar rumpe før hun rent faktisk skulle ud og jeg ville ikke have at de rørte mine bryster i forbindelse med amning. Jeg er også meget blufærdig. Jeg er altså heller ikke fan af alt den smid bukserne. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2017 Hvor godt andre også har det sådan! Vil vildt gerne føde i vand men nægter at ligge nøgen! Skal have en top på sådan er det altså og har bedt Thomas om at være opmærksom på det. Vil gerne opretholde en vis værdighed! Ingen skal satme da heller ikke røre ved mine bryster :-O hvad sker der for det Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2017 45 minutes ago, Kia... said: Øv med sådan en blærebetændelse, og endnu mere øv det tager dem så længe at dyrke prøverne. Jo @Maj 2014 det tænker jeg da bestemt hun vil, det vil næsten være mærkeligt andet, ellers må jeg jo ringe ind og så må de tage stilling derfra 45 minutes ago, Maj 2014 said: Ej venter de svar på dyrkningen før de behandler dig? Jeg fik antibiotika med det samme og svar på dyrkningen bagefter. Varmepude i synes jeg hjalp lidt og så masser af væske. De er meget påpasselige med at give antibiotika så tæt på fødslen, jeg ved egentlig ikke hvorfor. Nu går det nok, og jeg fik trods alt en engangsbehandling i går, som umiddelbart har taget toppen af smerterne Jeg har siden i søndags drukket minimum 3 liter vand i døgnet, og derudover jævnligt opholdt mig under den varme bruser - super skønt med varmt vand når man har den slags smerter. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2017 Jeg var også ret blufærdig sidst, hvilket også gjorde at skjorten nærmest blev flået op lige da han skulle ud det sidste stykke, så han kunne komme direkte op på mit bryst. Derfor tænker jeg at jeg denne gang kan have en eller to knapper lukket, så jeg lidt hurtigere kan være klar til at tage i mod baby Jeg kan godt huske efterfølgende hvis man skulle have lidt hjælp til amningen, hvordan de der rutinerede sygeplejersker bare greb fat i ens bryst for at hjælpe - det er sgu mærkeligt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2017 Nå så ramte jeg bunden af glasset... Mit hjerte det græder virkeligt af smerte lige nu.. Jeg kan ikke klare denne eksamen.. Det er en blanding af at jeg er for dum, forstår ikke teorien og det at lave en akedemisk opgave er for svært for mig.. Jeg har aldrig været boglig klog ej gået i gym, men taget den "lette" vej og blev assistent.. det bider mig så i røven nu.. jeg har grædt så meget at mine lunger gør ondt og mine øjen er så hævede.. jeg har det så skidt... Jeg var ved studievejlederen idag og det hun sagde forvirrede mig mere end det gavne.. at have det så skidt her de sidste pr dage magter jeg ikke mere og baby er os trist jeg må prøve igen til august.. jeg gør selvfølgelig ikke andet end at skubbe problemet (eksamen) væk, og så må jeg græde igen om er halvt år.. og ellers må jeg nøjes med at være assistent.. og min bebs er en pige Maj Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2017 Det gør mig ondt babyfebruar har du nogen der til august kan hjælpe og støtte dig i det faglige? Nu skal du få noget ro på så du kan nyde lillepigen når hun kommer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2017 8 hours ago, BabyFebuar said: Nå så ramte jeg bunden af glasset... Mit hjerte det græder virkeligt af smerte lige nu.. Jeg kan ikke klare denne eksamen.. Det er en blanding af at jeg er for dum, forstår ikke teorien og det at lave en akedemisk opgave er for svært for mig.. Jeg har aldrig været boglig klog ej gået i gym, men taget den "lette" vej og blev assistent.. det bider mig så i røven nu.. jeg har grædt så meget at mine lunger gør ondt og mine øjen er så hævede.. jeg har det så skidt... Jeg var ved studievejlederen idag og det hun sagde forvirrede mig mere end det gavne.. at have det så skidt her de sidste pr dage magter jeg ikke mere og baby er os trist jeg må prøve igen til august.. jeg gør selvfølgelig ikke andet end at skubbe problemet (eksamen) væk, og så må jeg græde igen om er halvt år.. og ellers må jeg nøjes med at være assistent.. og min bebs er en pige Maj Jeg tror på du har taget den rigtige beslutning. Nu skal du slappe af og nyde den sidste tid med baby pigen i maven. Lad august være august! Graviditetshormoner forværre det hele. Mon ikke det ender med at gå til august. Lige nu synes jeg i hvert fald ikke du skal bekymre dig om det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2017 Skide være med den opgave. Den løber virkelig ingen vegne. Jeg er student og meget boglig men jeg havde altså også problemer med nogle af opgaverne. Det skal bare ikke være nemt. Men du kan evt. forberede dig lidt inden august? Læg det væk nu og nyd tiden uden dårlig samvittighed. Det fortjener du. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2017 For øvrigt. Glemte at svare på det med mine katte. Det går måske lidt bedre men hunkatten er stadig streng med den stakkels hankat. Vi bader stadig under en haveslange. Vi prioriterede hulmursisolering fremfor at få lavet nye rør. Det kan trods alt vente. Så der går nok lige nogle måneder inden vi få råd til det. Skal jo også spare op til barnedåb :-O Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2017 Har lagt mig i sengen med Netflix. Mærkeligt at have så meget tid. Men det er dejligt. Skal virkelig nyde at kunne slappe af. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2017 Jeg håber jeres katte snart finder ud af det. Er der varmt vand i haveslangen? For så er det jo også lige meget. Ja nyd roen! Lige om lidt er det noget helt andet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2017 Ja vi påmonterer den ved håndvasken. Det er en ret smart en som kan udvide sig og trække sig sammen alt efter om der er vand i eller ej og så er der syv forskellige bruseindstillinger på hovedet så vi kan bruge den der hedder "shower", så er det ligesom et rigtigt brusebad. Dog er det jo ikke en sparebruser. Men sådan er det bare lige nu. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2017 Øv med kattene! Ja nyd tiden! Self. glæder man sig, det skal man også, det bliver bare en anden hverdag bagefter! Smart med bruseren, det lyder til at fungere fint Så skal den jo nok blive lavet før eller siden Del dette indlæg Link to post Share on other sites