Maj 2014

Smalltalk

3,057 indlæg i dette emne

Det er bare så spændende. Men fedt I så kan planlægge pasning osv. Men hvor må det være mystisk at vide, at om en uge har du hende!!! Pyha bliver helt rørt ved tanken. 

Del dette indlæg

25 minutes ago, januar2017 said:

Det er bare så spændende. Men fedt I så kan planlægge pasning osv. Men hvor må det være mystisk at vide, at om en uge har du hende!!! Pyha bliver helt rørt ved tanken. 

Det er så dejligt i forhold til pasning. Det er faktisk rart at vide :D

jeg er en total tudemarie i øjeblikket, så du er ikke alene om det ;) det er bare vildt rørende at blive forældre og så er jeg vildt sentimental omkring Amilia i øjeblikket. I morgen tager vi i svømmehallen, så jeg kan hygge med min store pige.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg spiser som et svin for tiden. Jeg er umættelig og spiser så meget slik og kage. Det er ikke godt!!!!! Og kan ikke engang røre mig særligt meget. Pyha skal passe på vægten nu

Del dette indlæg

Annonce ♥

52 minutes ago, januar2017 said:

Jeg spiser som et svin for tiden. Jeg er umættelig og spiser så meget slik og kage. Det er ikke godt!!!!! Og kan ikke engang røre mig særligt meget. Pyha skal passe på vægten nu

Jeg kan nærmest ikke spise noget. Der er ikke plads og hver gang jeg bare har spist eller drukket lidt gylper jeg lidt op i munden. Det er ulækkert! Du når nok ikke at tage ret meget på her til sidst uanset hvad.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jordmoderen i dag foreslog igangsættende akupunktur, så nu prøver jeg at finde en, som kan nå at give to omgange i den her uge.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

14 hours ago, Maj 2014 said:

Jordmoderen i dag foreslog igangsættende akupunktur, så nu prøver jeg at finde en, som kan nå at give to omgange i den her uge.

Okay spændende. Gad vide om det får en effekt :-D

Del dette indlæg

Annonce ♥

1 hour ago, januar2017 said:

Okay spændende. Gad vide om det får en effekt :-D

Skal i dag kl. 11 og igen i morgen kl. 17. Virkelig spændende! Her til morgen havde jeg en del gulligt tykt udflåd, måske slimproppen der er på vej. Det ville være godt! 

Del dette indlæg

Annonce ♥

11 hours ago, Kia... said:

Vildt du om under en uge, forhåbentlig, sidder med lille Ellie i favnen! 

Rigtig god tur i svømmehal i morgen! 

Jeg var til svømning, første gang efter nytår, med datteren i dag, trods min enorme træthed disse dag så hyggede vi os rigtig meget med det :) 

Jeg har dog måtte opgive min badedragt, så det blev min gamle bekini som er lidt mør i det, og så en alm sort top uden over :D men det må gå an for de par uger 

Jeg havde også bikini på. Alle kiggede helt vildt i omklædningsrummet og synes egentlig ikke at min mave er så stor, altså indtil jeg fik set mig selv i spejlet fra siden :D

jeg var så smadret bagefter, selvom jeg synes det var fint mens jeg var i vandet. Haha. Jeg gik som en tosse. Godt manden havde Amilia med i omklædningen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh gad virkelig godt i svømmehallen men vores lokale svømmehal er ved at bliver istandsat og åbner først til marts. Virkelig ærgerligt. Ville være virkelig godt for min ryg. 

Del dette indlæg

Annonce ♥

6 minutes ago, januar2017 said:

Åh gad virkelig godt i svømmehallen men vores lokale svømmehal er ved at bliver istandsat og åbner først til marts. Virkelig ærgerligt. Ville være virkelig godt for min ryg. 

Jeg svømmede ikke rigtigt. Vi legede bare. For mig handlede det om kvalitetstid med Amilia, men en svømmetur havde helt sikkert været godt. 

Ligger der ikke mange svømmehaller?

vi kørte ud til vestbadet først, men det var under ombygning. Amilia blev så ked af det og har snakket om den ødelagte svømmehal lige siden, så vi endte i DGI byen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

@januar2017 til marts passer det jo med at du må svømme igen :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså der ligger Greve svømmehal. Men så koster det penge at tage til og det gider jeg ikke så går jeg bare en tur. 

Men ja det passer og fint med babysvømning osv :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min livmoderhals er 2 cm lang, helt blød og 2 cm åben. Jordmoderen vil lave hindeløsning i morgen efter akupunkturen. Det er virkelig spændende! Jeg er mere åben nu end jeg var da de tog vandet med Amilia.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Whaaaat!!! Shit mand nu sker der noget. Du føder sgu da inden søndag. 

Har været ude at gå og var nødt til at stoppe op og læne mig forover flere gange pga. smerter. Føltes mest som slem sidesting. Så nu må jeg spendere resten af dagen på sofaen

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

29 minutes ago, januar2017 said:

Whaaaat!!! Shit mand nu sker der noget. Du føder sgu da inden søndag. 

Har været ude at gå og var nødt til at stoppe op og læne mig forover flere gange pga. smerter. Føltes mest som slem sidesting. Så nu må jeg spendere resten af dagen på sofaen

Haha gør hvad jeg kan for at få det til at ske. Min mand er færdig med at tage en for holdet, så det er udelukket :lol

jeg håber virkelig på fødsel inden søndag. Send gerne masser af vestøv. 

Der skal ikke så meget til nu, før det hele gør lidt ondt. Du føder da sikkert også lige om lidt. 

Jeg spiser slik i sengen og ser de unge mødte :haha mens det værker godt i underlivet. Amilia snorker ved siden af og manden er ude på båden. Det må da give noget.

Del dette indlæg

Annonce ♥

10 minutes ago, Kia... said:

Jeg tog en top uden over så strutter maven ikke helt så meget :P 

Vildt spændenee om hun ikke når at komme selv! 

Jeg var 3 cm åben da de lavede hindeløsning på mig som var virkelig effektiv :) såå håber!!

var lige på tur med de to tosser! Min søster er ikke helt på toppen så tog hendes og min egen med på tur hvor de bare kan drøne af uden jeg skal bevæge mig for meget :) 

jeg får mange jag ned fortil - jeg er spændt på hvordan hun ligger, skal til ammekonsulent på fredag, det er hos en JM, jeg håber hun lige vil give sig tid til at mærke efter :) 

IMG_3122.PNG

Fødte du efter hindeløsning? Ihh jeg håber også. Hun kunne godt have gjort det i dag, men ville hellere vente til jeg forhåbentlig er mere moden i morgen efter 2 gange akupunktur. 

Mon ikke hun begynder at skubbe hovedet ned af og det er det du kan mærke? 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh søde vovser!!! Elsker store hunde. Er selv vokset op med tre store schæfere. Dejlige hunde! 

Min kæreste sagde til mig forleden at jeg ikke måtte bevæge mig for meget. Jeg spurgte hvorfor og så sagde han "jamen så kan det jo være du føder". Og måtte så lige minde ham om at føder jeg nu er det jo indenfor terminen. :-D vildt at det er nu!

hvad gør de ved hindeløsning? Lyder umiddelbart ikke som noget for mig :-O

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg synes det lyder som en baby der kravler ned på plads. 

Er der egentlig nogen i gruppen som skal have en dreng? 

Sjov kommentar fra din mand @januar2017 :lol 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad har I egentlig tænkt jer at foretage jer så snart I ved at nu er veerne kommet? Hvis vi går ud fra at vi alle får en normal fødsel .... jeg tænker, at jeg vil tage et bad og vaske mit hår og bruge barberskraberen og smøre mig ind i god creme og derefter spise et godt måltid mad. Og prøve at tage en lur.  Hvis vi går ud fra det er om dagen. Om natten vil jeg nok forsøge at sove videre. 

Men man skal vel sørge for at udnytte tiden optimalt 

Del dette indlæg

Annonce ♥

30 minutes ago, januar2017 said:

Hvad har I egentlig tænkt jer at foretage jer så snart I ved at nu er veerne kommet? Hvis vi går ud fra at vi alle får en normal fødsel .... jeg tænker, at jeg vil tage et bad og vaske mit hår og bruge barberskraberen og smøre mig ind i god creme og derefter spise et godt måltid mad. Og prøve at tage en lur.  Hvis vi går ud fra det er om dagen. Om natten vil jeg nok forsøge at sove videre. 

Men man skal vel sørge for at udnytte tiden optimalt 

Jeg ved det faktisk ikke. Da jeg troede det var gået i gang i lørdags lå jeg først på sofaen og så spiste jeg en skål havregryn og tog et bad. 

Jeg tror ikke jeg orker at bruge skraberen eller vaske hår hvis jeg har veer, men sørger for de ting nu her op til.

jeg vil sige så meget hvile som muligt er det vigtigste.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fik af vide på fødselsforberedelseskurset at man - inden veerne tog rigtigt fat - skulle spise fedt og protein. 

Og derefter kulhydrater. 

Jeg vasker kun mit hår hver fjerde dag men vil gerne være helt ren når jeg skal føde. Men alt det kan man jo droppe hvis fx det starter om natten. Så er at hvile nok det bedste. 

Jeg sørger også for at når jeg er træt, så hviler jeg mig herhjemme. For man ved jo aldrig om der går 40 timer inden man får sovet igen. Det er en utrolig mærkelig tilstand at gå i. Du ved ikke hvad du reelt laver om to timer. 

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER