Besvaret January 6, 2017 Så er vi i gang med at få lavet hulmursisolering. Et ord jeg ikke kendte til før huskøb. Det er bare så lækkert og givende at bruge 13.000 på at få isoleret hulmuren. Det der med shopping og tøj er bare ikke noget for mig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2017 3 hours ago, januar2017 said: Så er jeg 37+0 Så fødte du ikke for tidligt nu kan hun komme når som helst. Er det ikke vildt? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2017 On 6/1/2017 at 4:59 PM, Kia... said: Har malet køkken i dag, det er ikke så nemt at hoppe rundt på bordene med med sådan en mave.. og bøder lidt for mine anstrengelser nu! - kæresten er i kbh med varer, og køkkenet er jo ikke klar til madlavning, så vi bestiller en pizza, og slapper max af på sofaen! Puha, det lyder ret hårdt - håber at kroppen ikke har været for hård ved dig her efterfølgende. Vildt at vi er så langt i terminsgruppen, at nogle nu er indenfor termin Det er så spændende hvornår den første baby melder sin ankomst Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2017 Ja det er meget spændende :-D dog så har jeg ikke rigtigt tegn på noget forstående. Håber at hun bliver derinde til februar. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2017 18 minutes ago, januar2017 said: Ja det er meget spændende :-D dog så har jeg ikke rigtigt tegn på noget forstående. Håber at hun bliver derinde til februar. Så tager jeg fødslen i januar jeg håber Ellie kommer lige om lidt, så jeg slipper for alle bekymringerne. Vi må have gang i ananas, hindbærblad te, sex og udpumpning af mælk. Satser på det er det der skal til. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2017 Jeg har drukket hindbærblad te i store mængder i dag. Min mave har været meget spændt, så det er spændende om det kan give noget. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2017 Spændende om vi står op til den første baby herinde i løbet af den næste uges tid xx!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2017 Hihi. Ja meget. Jeg har lige opdaget at mine trusser virkelig er våde. Troede jeg havde tisset i bukserne men det var klar væske. Håber på det bare er udflåd (som det så charmerende hedder ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2017 23 minutes ago, januar2017 said: Hihi. Ja meget. Jeg har lige opdaget at mine trusser virkelig er våde. Troede jeg havde tisset i bukserne men det var klar væske. Håber på det bare er udflåd (som det så charmerende hedder ) Uhh hvor spændende. Jeg blev også helt i tvivl i sidste uge, men det var altså bare udflåd. Det er så spændende hvornår den første baby dukker op. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2017 Helt vildt :-D jeg kunne nu godt vente til februar. Jeg er ikke mentalt klar til fødslen endnu. Det er en lang process for mig at blive klar, kan jeg mærke. Gad vide hvor Babyfebruar er henne? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2017 Halløj jeg er bare stille Alt vel her... 4 dage tilbage på skolen og en skriftlig eksamen som skal afleveres den 26 så bettepigen har bare at blive i maven indtil da Var til scanning i fredags og vi fik ikke et eneste billede..moderkagen ligger stadig helt nede og hun har ansigtet presset helt op i det så det gav ingen billede.. ææv.. men vi har fået en ny tid om 3 uger.. Ellers alt ok er 33+5 idag spændende at se hvem af jer der føder først Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2017 1 hour ago, januar2017 said: Helt vildt :-D jeg kunne nu godt vente til februar. Jeg er ikke mentalt klar til fødslen endnu. Det er en lang process for mig at blive klar, kan jeg mærke. Gad vide hvor Babyfebruar er henne? Er der kommet mere? Mon ikke hun bliver inde et par uger endnu? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2017 30 minutes ago, BabyFebuar said: Halløj jeg er bare stille Alt vel her... 4 dage tilbage på skolen og en skriftlig eksamen som skal afleveres den 26 så bettepigen har bare at blive i maven indtil da Var til scanning i fredags og vi fik ikke et eneste billede..moderkagen ligger stadig helt nede og hun har ansigtet presset helt op i det så det gav ingen billede.. ææv.. men vi har fået en ny tid om 3 uger.. Ellers alt ok er 33+5 idag spændende at se hvem af jer der føder først 33+5 så er jeg overbevist om, at du rammer februar før baby kommer. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2017 23 minutes ago, Maj 2014 said: 33+5 så er jeg overbevist om, at du rammer februar før baby kommer. Ja ik Nu synes jeg bare der er pænt mange piger i den termin gruppe på fb der føder alt for tidligt så har da fået en lille klump i halsen. Jeg kommer til at stresse en del når vi får vores eksamen case at vide her på fredag, men ja jo kun kommer først til feb det er målet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2017 2 hours ago, Kia... said: Spændende januar2017 om der er optræk til noget, er du færdig med fødselsforberedelsen? Du er godt nok tæt på målet med den skole nu babyfebruar! Sejt holdt ud! Har en syg lille mus der kaster op, også alt væske der kommer indenbors, og det kommer promte Skæve stillinger er altså ikke godt for en gravidmave, den spænder vildt tværs over lysken... Nu trænger vi til noget ro! Øv Kia. God bedring med hende Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2017 Ingen veer eller noget så det var bare ukendt væske der kom ud :-D passer også fint. Min kæreste var nødt til at lægge sig ind i et andet rum og sove fordi jeg gik på toilettet konstant. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2017 52 minutes ago, januar2017 said: Ingen veer eller noget så det var bare ukendt væske der kom ud :-D passer også fint. Min kæreste var nødt til at lægge sig ind i et andet rum og sove fordi jeg gik på toilettet konstant. Det er spændende hvornår der sker noget rigtigt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2017 Hehe ja. Man er jo opmærksom på alle tegn nu Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2017 12 minutes ago, januar2017 said: Hehe ja. Man er jo opmærksom på alle tegn nu Det må man sige. I nat da jeg skulle tisse lå hun så lavt, at hun afklemte mit urinrør. Strålen var virkelig fesen og jeg måtte presse det ud. Det stak og spændte også en del nede ved skambenet, så jeg lå vågen en times tid. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2017 Ej hvor vildt!! Jeg får også nogle ret voldsomme jag down there. Det må være kroppen der forbereder sig Del dette indlæg Link to post Share on other sites