Maj 2014

Smalltalk

3,057 indlæg i dette emne

Hmm sig mig engang Kmdb (var det ikke det hun hed) har ikke været på i lang tid har hun?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er mig! Ændrede navn fordi jeg bruger det andre steder :-D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Savner til gengæld "mottilfire" eller hvad hun hed... 

Del dette indlæg

Annonce ♥

HAHaHaHA hva satan.. hvordan ændrede du navn? Jeg har ikke fået rettet mit navn med den dumme stavefejl i februar hahaha 

Del dette indlæg

Annonce ♥

25 minutes ago, BabyFebuar said:

HAHaHaHA hva satan.. hvordan ændrede du navn? Jeg har ikke fået rettet mit navn med den dumme stavefejl i februar hahaha 

Haha det havde jeg slet ikke opdaget :D 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Næh havde jeg heller ikke! Inde i indstillinger i desktopudgaven kan du ændre det :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det går hvert fald bedre! Men om jeg decideret glæder mig - det tror jeg ikke. Men jeg er en person som hader alt grundlæggende nyt. Vil helst have en base jeg kan regne med og ved hvad jeg skal forvente af. Og med et nyt hus og en kommende baby bliver den der base meget usikker. Jeg er helt sikker på at det er derfor jeg har det sådan. 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så det godt du stille kan begynde at bygge en ny base op så du igen kan få lidt ro på :) 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil gerne ønske jer alle en rigtig glædelig jul! Håber I får en dejlig aften. 

Jeg holder jul med min mor i mit hus. Bare os to. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

2 hours ago, januar2017 said:

Vil gerne ønske jer alle en rigtig glædelig jul! Håber I får en dejlig aften. 

Jeg holder jul med min mor i mit hus. Bare os to. :)

I lige måde :kiss vi holder også jul herhjemme med min svigermor, min farmor og hendes kæreste, så meget stille og roligt. 

Anden er i ovnen, de sidste gaver er pakket ind og jeg har været i bad. Nu skaber mit bækken sig helt vildt, så nu har jeg smidt mig i sofaen. 

Det lyder hyggeligt! :) hvad med din kæreste? 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lyder også vildt hyggeligt :) han skal holde med sin familie. Jeg ville godt have været med men min "nemme" mor nægtede at holde jul med så mange. Og alternativet var at hun ville sidde alene. Og det kunne jeg ikke lide. Så jeg måtte give mig. Ret irriterende. 

Del dette indlæg

Annonce ♥

24 minutes ago, januar2017 said:

Lyder også vildt hyggeligt :) han skal holde med sin familie. Jeg ville godt have været med men min "nemme" mor nægtede at holde jul med så mange. Og alternativet var at hun ville sidde alene. Og det kunne jeg ikke lide. Så jeg måtte give mig. Ret irriterende. 

Ej hvor strengt! Hun kunne da godt være taget med.

jeg tror også det bliver vildt hyggeligt.

skal lige tage mig sammen og skrælle kartofler, så vi snart kan sove til middag ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har også lavet hjemmelavet rødkål, syltede agurker, klejner , risalamande, havregrynskugler, marcipanrulle og grønlandske klejner. 

Så kommer min mor med andestykker vi tilbereder på panden og en halv flæskesteg i ovnen. Håber sværen bliver sprød. 

Sød, sød hund I har. 

Er selv vokset op med hele 3 stuks schæferhunde. Det var fantastisk. 

Hvis ikke det var for det store arbejde og svineri der følger med, havde vi også haft een. 

IMG_6995.JPG

Del dette indlæg

Annonce ♥

19 minutes ago, januar2017 said:

Jeg har også lavet hjemmelavet rødkål, syltede agurker, klejner , risalamande, havregrynskugler, marcipanrulle og grønlandske klejner. 

Så kommer min mor med andestykker vi tilbereder på panden og en halv flæskesteg i ovnen. Håber sværen bliver sprød. 

Sød, sød hund I har. 

Er selv vokset op med hele 3 stuks schæferhunde. Det var fantastisk. 

Hvis ikke det var for det store arbejde og svineri der følger med, havde vi også haft een. 

IMG_6995.JPG

Du har godt nok været effektiv!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har ikke andet at lave på barsel :-O 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Glædelig jul alle sammen, håber jeres aften har været god.

Jeg/vi havde en hyggelig nok aften, men det værste var nok køreturen hjem på de 120km hjem..

Alle forventer bare at fordi man ikke drikker så kan man da godt lige køre hjem.. jeg er SÅ træt af at det altid mig der skal køre hjem.. så kan de rigtig drikke sig godt tilpads og nyde livet og jeg kan tage lorte turen hjem.. ØV.. hader at køre om natten, kan squ ikke se en skid..det regnede og min puls var høj fordi det bare er ubehageligt.. "du kan jo bare sig nej en anden gang" sagde kæresten da vi kom hjem.. ja fuck dig det kan jeg jo ikke når hans forældre og ham selv nærmest forventer jeg altid gør det da jeg sjældent drikker og nu er jeg gravid..

øv og undskyld min sure opstød, men tårnene triller bare ned af kinderne på mig lige nu, jeg gider bare ikke.. næsten gang siger jeg fra.. fuck dem alle lige nu...gider ikke være flink mere...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Også rigtig glædelig jul herfra :) 

Vi startede dagen tidligt i går, da sønnen stod op kl. 6.20 og sagde 'Så er det juleaften!' :D

Kl. 8 tog jeg og sønnen hjem til min far for at spise morgenmad og gå i kirke. Min far bor ved Frederiksberg Rådhus, så vi kunne gå en god tur fra ham og til kirken og tilbage igen - virkelig rart at få rørt sig lidt.

Så var det ellers bare retur og gøre klar til aftenarrangementet, og det foregik hos svigerfamilien. Super hyggeligt, lækker mad (omend den aldrig kommer i nærheden af min mors mad ;)) og fire eksemplariske børn, der bare klarede juleaften og al spændingen super flot :)

Glæder mig til næste år, hvor familien er udvidet, og lillesøster skal holde sin første jul :julhjerte

Del dette indlæg

Annonce ♥

Babyfebruar jeg vil give dig ret. Det er dårlig stil. Synd du skulle have sådan en dum afslutning! Håber humøret er bedre i dag?

vi havde en virkelig god aften. Ligesom den skulle være. Vi havde fået noget flæskesteg af min kærestes forældre. For ellers skulle vi bare have haft and. Men heldigvis for det for min mor havde glemt anden. Men maden blev Mega god. Mmm. Men har ikke så nemt ved fed mad så har haft det skidt i nat. Troede på et tidspunkt jeg havde begyndende veer men det var heldigvis bare ondt i maven :-D 

I dag skal vi hjem til min kærestes moster og onkel til julefrokost og i morgen hjem til min mor. 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Humøret er bedre idag.. og dejligt julen næsten er ovre nu.. jeg glæder mig til nytår det er langt bedre end julen :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså min baby ligger helt øverst. Er helt flad på maven for neden og stor foroven. Og det er helt tydeligt at mærke, at hun stadig ligger for oven. Skal til jordemoder i morgen og så må jeg se hvad hun siger. 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så blev jeg syg, men ikke sært når ALLE omkring en nyser, hoster og ikke tager hensyn til andre :-/ 

Nyser en del og har ondt i halsen..

har spist nogle strepsiler og drukket the med ingefær og citron i.. 

er det skidt for bebs at jeg er syg eller går det?

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER