Oprettet June 10, 2016 Skal vi ikke have lavet en liste over hvornår hvem har termin 1: kmbe 9: Maj 2014 12: Familien-Nielsen 19: Micka 20: Frk.Mini 21: Mille-pigen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2016 20.feb :biglove :yay du kom i februar gruppen ligesom du lovede mig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2016 :yay du kom i februar gruppen ligesom du lovede mig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2016 Like I said, jeg holder ALTID aftaler! :lol Så var det godt at vi indgik en aftale Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2016 Jeg har lige omkring d. 21/2 :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2016 Er der nogen der vil lave en rigtig terminsliste? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2016 Jeg tænkte at jeg ville redigere lidt i min første besked her når der er kommet lidt flere til.... Kan det bruges Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2016 Jeg tænkte at jeg ville redigere lidt i min første besked her når der er kommet lidt flere til.... Kan det bruges Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2016 Jeg har forventeligt termin d. 19. februar :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2016 Jeg har ud fra mine egne beregninger termin 26. februar 2017 :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2016 Jeg har ud fra mine egne beregninger termin 26. februar 2017 :-) Velkommen til Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2016 Termin lige nu 12 feb men ved at det bliver planlagt Kj så det bliver nok en uge før Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2016 Hej, jeg er inne og kikker.. :) Du kan ta mig af listen, jeg mistet tidlig. Lykke til i andre, jeg håber jeg kan snige mig ind i marts/april termingruppen.. :) :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2016 Hej med dig. Held og lykke med det. Håber for dig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2016 Jeg er også ny her - har termin 27/2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2016 Min termin er i dag ændret til D. 5/2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2016 Jeg er også ny her - har termin 27/2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2016 Vi må se hvem der rammer tættest på den dato ;) I min sidste terminsgrupper var vi to der fødte på samme dag med 10 min mellemrum. Så vi to gør det bare efter ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2016 I min sidste terminsgrupper var vi to der fødte på samme dag med 10 min mellemrum. Så vi to gør det bare efter ;-) Hahaha yes lad os gøre det Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2016 Min termin skal rettes til d. 29/1 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites