Oprettet June 3, 2016 Skal vi ikke have en lille hyggetråd om hvad sommer er? Det kunne da være hyggeligt at høre om det er det et koldt glas hvidvin på terrassen, det første RØDE jordbær, en tur på stranden, eller noget helt andet, der gør at nu er det sommer for jer. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2016 Jeg starter gerne selv - jeg kom nemlig til at tænke på at NU var det sommer, da jeg fandt badebassinet frem: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2016 Ja det ser godt nok dejligt sommerligt ud :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2016 Det samme her.. Livet bliver stort set levet udendørs! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2016 Ja det ser godt nok dejligt sommerligt ud :glad Det bar også skønt! Erica + veninde badede stort set konstant fra kl 13-17! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2016 https://imgur.com/U7B6gsU Det ser også lækkert ud! (Og rart at se lidt af huset udefra :)) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2016 At sidde i solen og læse kvindemagasin :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2016 Det samme her.. Livet bliver stort set levet udendørs! :D Ja, det er skønt!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2016 Koldskål Jordbær og kirsebær Pepperoni-pizza :lol (de smager altså bedst i sommervarmen - og med iskold cola til!) Sun-lollys Hjallerup Marked Fårup Sommerland Og så får sommeren altid nyfødt-minderne frem hos mig :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2016 Ps. Er MEGA misundelig på jer, der har have og badebassin :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2016 Når man har kløende sol-eksem over det hele <_< Og koldskål, havearbejde og god aftentræthed pga frisk luft i store doser :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2016 En helt ustyrlig lyst til at drikke kolde øl og hvidvin med venner. Sidder ude hele aftenen og natten. Grille. Nye asparges og kartofler. Friske jordbær og kirsebær. Ingen make up og sjusket hår fordi man bader så mange gange i løbet af dagen. Lethed. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2016 Kaprifolierne blomstrer Duften af hybenroser Fuglene vil bare ikke holde kæft Lyse aftner - lyse morgener Sand alle vegne Åbne vinduer Vandpjask og vandleg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2016 Koldskål Jordbær Træls havearbejde... Strand Gåture :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2016 Ligesom SDB vil jeg sige lysten til at sidde ude en hel aften og nat med vin og øl. At være helt ør særligt i starten af sommeren, fordi man har været ude. Camping Solcreme og frygten for skoldninger - Jubii for sart hud :rolleyes Jordbær med fløde Bare tæer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2016 Ligesom SDB vil jeg sige lysten til at sidde ude en hel aften og nat med vin og øl. At være helt ør særligt i starten af sommeren, fordi man har været ude. Camping Solcreme og frygten for skoldninger - Jubii for sart hud :rolleyes Jordbær med fløde Bare tæer Vidst godt vi ikke er naboer. Kunne godt se der gik lidt for meget hygge og over hækken i den med dertilhørende for lidt søvn og ondt i hovedet ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2016 Vidst godt vi ikke er naboer. Kunne godt se der gik lidt for meget hygge og over hækken i den med dertilhørende for lidt søvn og ondt i hovedet ;) Øhh.... JA! Det ville gå helt galt! Men hold nu kæft, hvor kunne det være hyggeligt :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2016 Øhh.... JA! Det ville gå helt galt! Men hold nu kæft, hvor kunne det være hyggeligt :bigloveJa det kunne så. Må jeg forslå campingvognen finder Samsø i uge 30 ;) :LOLSå mødes vi ligesom på midten Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2016 Ja det kunne så. Må jeg forslå campingvognen finder Samsø i uge 30 ;) :LOL Så mødes vi ligesom på midten Jeg tænker absolut ikke, Samsø er på midten :D Langeland til gengæld! Der er vi i uge 30 :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2016 Spontan grillhygge i haven med genboen, mens deres børn hopper rundt i badebassinet sammen med David. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2016 Koldskål - hjemmelavet Badebassinet i haven Vandsprederen Klapstole + kakao + se på traktor(fast tradition hver gang der er traktor på marken) Hente stort set hele aftensmaden ude i køkkenhaven Leg ude hele dagen Bål i haven Vandkamp Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2016 At spise morgenmad udenfor. At være ude efter aftensmaden. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2016 Sengetøj der dufter af "sommer".. Grill! Åh, vi griller hver eneste aften og spiser på altanen - så lækkert! Is - i massevis! Del dette indlæg Link to post Share on other sites