887 indlæg i dette emne

Hvor har jeg dog savnet det...

Gvh5XYa.jpg

:kuller

Del dette indlæg

Hvor har jeg dog savnet det...

Gvh5XYa.jpg

:wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er 3 af mine bæredimser officielt blevet sendt afsted for at blive solgt (Tak Ema!!!) :boo

Så hvis nogen står og mangler en Artipoppe Argus Bubblegum str 6, en Ellevil Paisly Silk Victory str 7 eller en FlyTai BabySize så er det nu Ema sælger dem...

Tilbage er en Didymos str 6 og en ringslynge jeg har fået af en slyngevejleder (den på billedet ovenfor)...

Sikke vemodigt :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Astrid gider sku ikke rigtig at blive viklet mere :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Astrid gider sku ikke rigtig at blive viklet mere :(

Nohr gider heller ikke <_<

Men ringslyngen var alligevel guld værd da han var sløj sidst. Det var altså lidt hyggeligt :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er 3 af mine bæredimser officielt blevet sendt afsted for at blive solgt (Tak Ema!!!) :boo

Så hvis nogen står og mangler en Artipoppe Argus Bubblegum str 6, en Ellevil Paisly Silk Victory str 7 eller en FlyTai BabySize så er det nu Ema sælger dem...

Tilbage er en Didymos str 6 og en ringslynge jeg har fået af en slyngevejleder (den på billedet ovenfor)...

:kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nohr gider heller ikke <_<

Men ringslyngen var alligevel guld værd da han var sløj sidst. Det var altså lidt hyggeligt :wub

Det tror jeg gerne :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har i dag modtaget min bærejakke, og jeg er VILD med den :kuller 

Det lykkedes mig så at overbevise M om, at jeg har brug for en uldvikle til når det bliver vinter, så nu er den smukke Phirozi fra Almtra Tattva på vej til mig :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lykkedes mig så at overbevise M om, at jeg har brug for en uldvikle til når det bliver vinter, så nu er den smukke Phirozi fra Almtra Tattva på vej til mig :yay

Lækkert :biglove Vi mangler dog billeder ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lækkert :biglove Vi mangler dog billeder ;)

Here you are :p

levizodufijuyotu.jpg

fatulubekebogoya.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm... min telefon vender dem åbenbart på siden :rolleyes

Coverdelen kan forresten lynes af og monteres på ryggen i stedet, hvis man vil ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Er der ikke nogen herinde der kunne bruge en Mei Tai. Evt se mit opslag i køb og salg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skønt :) dog er den virkelig tynd, og ikke ulden som jeg synes er lækkert :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror du jakken er varm nok til vinter?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skønt :) dog er den virkelig tynd, og ikke ulden som jeg synes er lækkert :D

Men giver den mon ikke noget varme til vinter?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror du jakken er varm nok til vinter?

Nej :( Det er en fleecejakke, så du vil i hvert fald få brug for et par trøjer under - og så er den hverken vind eller vandtæt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal bruge en strækvikle om et par mdr, hvis der er nogle som har lyst til at sælge en? Jeg er ikke interesseret i noget der koster flere tusind kr, pengene er desværre små her. Send gerne en PM :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal bruge en strækvikle om et par mdr, hvis der er nogle som har lyst til at sælge en? Jeg er ikke interesseret i noget der koster flere tusind kr, pengene er desværre små her. Send gerne en PM :)

En strækvikle kan sagtens fås for 300-400 kr - tvivler faktisk på at der findes nogle til over 1000 kr :chin:

Og så er der vist noget med, at strækket kan blive slapt i takt med brug, så en brugt måske ikke er så god.

Denne har jeg hørt meget godt om, men ikke selv prøvet. Og den koster kun 349 kr :) http://sneglehuset.com/shop/je-porte-mon-bebe-basic-straekvikle/

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi havde den fra mamas life til 400 kr :) Den var vi glade for :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

åh jeg er så forelsket i din bubblegum! Der er dog 0,- på kontoen :( 

Del dette indlæg

Annonce ♥

åh jeg er så forelsket i din bubblegum! Der er dog 0,- på kontoen :(

:ditto plus jeg har et barn der ikke vil vikles mere :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

:ditto plus jeg har et barn der ikke vil vikles mere :rolleyes

Det er kun en periode, Eliaz havde også en periode hvor han ikke gad, men det er kommet tilbage ;) 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er kun en periode, Eliaz havde også en periode hvor han ikke gad, men det er kommet tilbage ;)

Det må vi håbe. Ellers er jeg glad for vi kun har en enkelt vikle ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for svar. Jeg satser på en let brugt strækvikle stadig dur - jeg syns i hvert fald den jeg havde var fin endnu da jeg solgte den i sin tid - og køber en af en bruger her inde, som jeg har fået tilbudt. Hvis den blir alt for træt i brug er der sikkert luft i budgettet til foråret til en ny.

:balloons

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER