ki schou

Hvad skal jakken koste?

10 indlæg i dette emne

Hej tøser

Hjælp mig lige.

En venindes veninde er interesseret i min gamle skijakke.

Jeg har ingen idé om, hvad der er rimeligt at tage for den, da jeg ikke er vant til at sælge brugt tøj.

Den er 3 år gammel, men jeg har kun brugt den 1 sæson.

Den er derfor så god som ny. Nyprisen var 4.900,- det er en Lasse Kjus model, som er et helt anerkendt mærke indenfor skitøj.

Jeg tænker 1.200 kr. lyder det som en ok pris? Eller er det for dyrt?

Del dette indlæg

Jeg skulle til at foreslå 3000 kroner :P Så 1200 kroner er da et fund, det er jo langt under halv pris og hvis jakken står som helt ny..

Den skal du nok komme af med, men synes det er lidt billigt sluppet, at give 1200 :rolleyes :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tænkte faktisk også 3000... Måske 2500 når det nu er til en veninde. :) 1200 er i hvert fald IKKE for meget!!! :)

Edit: Så lige at det var en venindes veninde... Så vil jeg nok sige 3000 :) (Så er der evt. plads til hvis hun vil prutte om prisen)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tager normalt halvdelen af nypris hvis det er god, men brugt. Hvis det er næsten som nyt ligger jeg lidt til, så jeg vil foreslå 2800 kr.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej tøser

Ej det synes jeg er alt for meget :o - seriøst halv pris for en brugt vare?

Som man sikkert har kunne købe på udsalg også til den samme pris.

Hvor vildt - godt jeg ikke skal leve af at være kræmmer ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej tøser

Ej det synes jeg er alt for meget :o - seriøst halv pris for en brugt vare?

Som man sikkert har kunne købe på udsalg også til den samme pris.

Hvor vildt - godt jeg ikke skal leve af at være kræmmer ;)

Men når jakken står som ny, så er 1200 kroner for lidt :) Hvad så med 2000 kroner, det er næsten 3000 under pris..

Kan du ikke begynde at sælge meget mere ud, hvis du holder de priser :P :P :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror jeg vil sige 1.500 så, jeg er egentlig glad bare for at komme af med den, synes det er synd, at den ikke bliver brugt.

En lille sidebemærkning: Jeg havde sat Leo's vogn til salg på DBA for 4.000 kr. jo (ligesom herinde).

På 1 time fik jeg 20 henvendelser, og den endte med at blive budt op til 4.700 - vildt funny troede jeg skulle pruttes ned i pris :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror jeg vil sige 1.500 så, jeg er egentlig glad bare for at komme af med den, synes det er synd, at den ikke bliver brugt.

En lille sidebemærkning: Jeg havde sat Leo's vogn til salg på DBA for 4.000 kr. jo (ligesom herinde).

På 1 time fik jeg 20 henvendelser, og den endte med at blive budt op til 4.700 - vildt funny troede jeg skulle pruttes ned i pris :D

Der kan du bare se :P :P Få i bare mulet lidt ud og sæt nogle ting til salg :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen der kan du jo bare se- det har du slet ikke forstand på hihi

Jeg tjekker altid om jeg kan finde varen på udsalg for så sætter jeg selvfølgelig også prisen derefter.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ville også tage i mellem 1500 og 2000 hvis den var som ny :) Var det en veninde ville jeg være tættere på 1200-1500 :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER