Dino123

Kommende fars dag

41 indlæg i dette emne

Jøsses! Sexy motherfucker! :D :lolhit

Haha! Altså, jeg HADER de badesandaler. Både ødelagte og ikke-ødelagte. Men manden elsker dem og endda så meget at han jo har tapet dem sammen, for at kunne bruge dem (heldigvis bruger han dem kun herhjemme :rolleyes ), så jeg må hellere købe et nyt par til ham :D især fordi jeg bliver sindssyg af lyden af tape der klistrer og afklistrer på gulvet når han går :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Haha! Altså, jeg HADER de badesandaler. Både ødelagte og ikke-ødelagte. Men manden elsker dem og endda så meget at han jo har tapet dem sammen, for at kunne bruge dem (heldigvis bruger han dem kun herhjemme :rolleyes ), så jeg må hellere købe et nyt par til ham :D især fordi jeg bliver sindssyg af lyden af tape der klistrer og afklistrer på gulvet når han går :blink

Åh, gud! Jeg var lykkelig, da Cs orange kopi-crocs gik i stykker, men sørme om han ikke lige kunne fikse dem. :rolleyes Han har dog accepteret, at jeg ikke vil ses med ham, hvis han har dem på, så de bliver primært brugt til at slå græs i nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal have bestilt et stort glas bolcher fra Molsbolsjer.dk med et tilhørende kort til, til min egen far :)

De har mange pakkemuligheder derinde bl.a med ham der chilli Claus' merchandise :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er blank :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er faktisk FOR flov til at vise Jons ødelagte sandaler :rolleyes Og som han siger 'jeg havde forventet at Eccosko holdte bedre', manden har haft dem i 8 år :lol

Og de er faktisk lige så grimme dem jeg kigger på, men altså, hvis det er sådan nogle han vil have, så...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De der Crocs hvor køber man dem ? Tænker lidt min mand skal have sådan nogle at bruge i haven...frem for han tager sine dyre ecco sko til det formål...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det dem med dyrene? 'I love you like no odder' og 'Fårsatan, du er lækker' etc? :D

 

Hvis det er sådan noget du er ude i, så vil jeg klart anbefale et krus i stedet for. Jeg har lige lavet en ny version af fars arbejdskrus, så Sofie også kommer med. Et fint krus med hank, farvet inderside og 10 små billeder af pigerne udenpå. Han var SÅ glad for det første han fik, men det gik i stykker i efteråret, så nu kan han passende få en opdateret version :) Det koster 129 kr. inkl. fragt hos photobox.

 

https://www.photobox.dk/shop/photo-objects/mug-product

Ja det er dem med dyrene :P

Rasmus har ævlet løs om denne https://hipd.dk/collections/mors-dag/products/aender-galtlige siden han så den.. Så det bliver sådan en han får

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

De der Crocs hvor køber man dem ? Tænker lidt min mand skal have sådan nogle at bruge i haven...frem for han tager sine dyre ecco sko til det formål...

Mine er fra en netbutik (husker ikke lige hvilken)..... Jeg bruger dem dog kun i laboratoriet.... Hvis vi lige ser bort fra den ene gang hvor jeg i stresskoma glemte at skifte og var både i Magasin og Illum før min søster opdagede dem på fancy café i indre København.... Aldrig har hun været så pinlig berørt på mine vegne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er helt tosset med dem! :D

Jeg har købt de to jeg skrev ;)

"You used to call me on my sæl-phone" :lol

Ej hvor er de gode!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt tosset med dem! :D

Jeg har købt de to jeg skrev ;)

De er også gode.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt tosset med dem! :D

Jeg har købt de to jeg skrev ;)

Hold op hvor er de dejlige! Også dem, der ikke er med dyr. Jeg flækkede helt over brånsviiier :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal have bestilt et stort glas bolcher fra Molsbolsjer.dk med et tilhørende kort til, til min egen far :)

De har mange pakkemuligheder derinde bl.a med ham der chilli Claus' merchandise :rolleyes

Det var en virklig god ide! Jeg har forsøgt at bestille, men den vil ikke godkende min adresse. Har sendt dem en mail

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"You used to call me on my sæl-phone" :lol

Ej hvor er de gode!! :D

 

Den er jeg også ret vild med :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den yngste synes at far skal have sådan en ølholder til at grave ned i haven...Cool-Well hedder den...

Og så finder vi nok på noget andet også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER