pippi73

Uge for uge på din telefon

8 indlæg i dette emne

Super morsomt :-)

Jeg har en iphone, og der kan man også finde en app - Libero gravid - hvor man også kan følge barnets udvikling dag for dag :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super morsomt :-)

Jeg har en iphone, og der kan man også finde en app - Libero gravid - hvor man også kan følge barnets udvikling dag for dag :-)

Jge har også Libero til iphone. Den er god :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har 3 forskellige på min IPhone, den bedste er engelsk og kostede 18 kr., men der kommer mange frem når man søger på emnet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ingen iphone og finder det jeg skal bruge på nettet...

Men forventet leveringsdato er sku go'

Ville da sommetider være nemmere hvis de bare blev leveret he he :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kommer de ikke med storken? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

He he storken er da i hvert fald landet lidt Nord for Horsens, hvor jeg bor :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle.

Jeg er journalist på forbrugerbladet TÆNK, og skal skrive en artikel om forskellige måder at bruge sin smartphone på. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at snakke med en gravid, der bruger nogle af alle de graviditetsapps, der findes på appmarkedet. Det skal bare handle ganske kort om, hvorfor det er nemt, interessant, sjovt og om det er et supplement eller en erstatning for babybøgerne. Selve interviewet vil kun være ganske kort, da der bare skal være et billede og 15 linjers tekst om det i bladet. Jeg håber meget, der er en, der har lyst til at stille op til dette og fortælle om sine erfaringer. Du kan kontakte mig på 77447789 eller cfe@fbr.dk. Jeg glæder mig til at høre fra dig :)

Mvh. Charlotte Friis Eriksen, journalist, Tænk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER