Oprettet March 14, 2011 :loveshower :loveshower :balloon :balloon :balloon :balloon håber du får en dejlig dag, og alt vil gå dig godt fremover Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2011 STORT tillykke herfra - håber du ser tråden :loveshower og får en god dag.. :balloon :balloon :balloon :balloon :balloon :balloon :balloon :balloon :balloon :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2011 Tillykke tillykke :hurra :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2011 STOORT TILLYKKE :balloon :balloon Håber du får alletiders dag med STOR glæde ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2011 :loveshower Årh tak piger hvor er I søde... Fååååååååååååårk hvor det varmer.... Har bare fået den bedste gave... har fået lejlighed...!!! Ååååååårh hvor er jeg bare glad... Og så skal jeg nok snart skrive en lille opdatering til jer... for lille mig har en hemmelighed ;) :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2011 :loveshower Årh tak piger hvor er I søde... Fååååååååååååårk hvor det varmer.... Har bare fået den bedste gave... har fået lejlighed...!!! Ååååååårh hvor er jeg bare glad... Og så skal jeg nok snart skrive en lille opdatering til jer... for lille mig har en hemmelighed ;) :blush ej Trine, den glæder jeg mig da bare SÅ meget til at høre om :loveshower Stort tillykke med lejligheden, sikke en fødselsdagsgave at få :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2011 Stort tillykke med dagen..... :balloons og med lejligheden!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2011 Tillykke med lejligheden Glæder mig til at høre hemmeligheden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2011 Tillykke med i går.. håber du havde en god dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites