Oprettet March 13, 2011 Vi har altid sendt gækkebreve omkring 1-2 uger før påske, men i dag fortæller min svigermor mig, at nu hvor vintergækkerne er kommet op, så skal man sende gækkebreve. Jeg synes måske det er lidt tidligt endnu... Hvornår gør I det? :lovebk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2011 jeg ville vente til vi er lidt tættere på påsken, som jo i år falder meget sent... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2011 Jeg ville også vente til at vi kom lidt tættere på påske... Starten af april vil jeg mene er passende det er ca. tre uger inden påske :) Men man kan vel godt plukke et par vintergækker og ligge dem i pres mellem et par bøger og så ligge dem ved gækkebrevet når an sender det.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2011 Det lyder til I er enige med mig :-) Min plan var nemlig også at gemme vintergækkerne til senere. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2011 Jeg vil sende dem så snart vingtergækkerne er "tørre". Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2011 Vintergækkerne er lagt i pres og produktionen af gækkebreve er sat i gang, så vi er klar til at sende dem når den tid kommer. Tak for jeres svar :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2011 vores vintergækker er slet ikke kommet frem endnu :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2011 vores vintergækker er slet ikke kommet frem endnu :( Jeg har heller ikke fundet nogle her hjemme endnu. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2011 Jeg har heller ikke fundet nogle her hjemme endnu. Sjovt der er sådan en forskel. Jeg vil tro vores har været fremme ca 1 uges tid. Del dette indlæg Link to post Share on other sites