Besvaret May 12, 2016 Hvad sker der lige for alle de østeuropæiske lande gik videre ? :huh Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2016 Nej nej nej nej! Geogien! Letland og Ukraine!!!! De skulle da bare ALDRIG have været videre... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2016 Gik dk videre? Nix. East-eurovision + Australien. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2016 Ingen nordiske lande gik videre, trods gode sange. Kun Sverige som jo er direkte i finalen. Det afstemningssystem er jo defekt?! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2016 Nej nej nej nej! Geogien! Letland og Ukraine!!!! De skulle da bare ALDRIG have været videre...Enig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2016 Ingen nordiske lande gik videre, trods gode sange. Kun Sverige som jo er direkte i finalen. Det afstemningssystem er jo defekt?!Man skulle tro at der var fusk med i det Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2016 Er I med i aften? Jeg ser det med Alexander, Melissa smuttede til fest og Mathilde ser det hos sin far. :glad Vi elsker stadig Belgien Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2016 Jeg ser det! Jeg er også stadig vild med Belgien - og så synes jeg også Hollands er god ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2016 Jeg må indrømme, at jeg synes Sveriges sang er kedelig :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2016 Vi ku li Azerbadjan og Bulgarien Syns altså Sveriges sang var lidt for kedeligt til Eurovision Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2016 Mathilde elsker Tyskland :D vi andre forstår den ikke rigtig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2016 Jeg har hørt den en del i radioen, før jeg vidste, det var Sveriges eurovision-bidrag - og jeg synes den holder. Også udenfor eurovision ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2016 Mathilde elsker Tyskland :D vi andre forstår den ikke rigtig Den er meget sød. Hendes outfit kan diskuteres - men sådan er det med den der Harajuko/Tokyo-couture :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2016 Jeg er vild med Frankrig ❤Osse her, syns han havde rigtig god udstråling, og god sang med gang i :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2016 Elsker Croatierens stemme. Syns hun lyder lidt som forsangeren i Cranberries Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2016 Synes nu også Australien var ret god! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2016 Jeg må indrømme, at jeg synes Sveriges sang er kedelig :blush :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2016 Jeg holder med Australien, Rusland og Litauen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2016 Synes nu også Australien var ret god!Yea hun synger fantastisk Del dette indlæg Link to post Share on other sites