Besvaret May 10, 2016 Øv den så jeg ikke! Freya vågnede... hun sover nu igen så nu ser vi Azerbaijan.. hun er godJa hun var fin! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2016 Montenegro er lidt Carpark North-agtige (og nej, jeg tror ikke de er inspirerede af CN - så langt tror jeg ikke de er kommet ud over de danske grænser ;) :D) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2016 Jeg vælger bare ikke at kommentere på Montenegro.....:D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2016 Yay Island det ka vi li Ja, den var fin! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2016 Yay Island det ka vi li Jeg kan ikke rigtig beslutte mig for, hvad jeg synes om den... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2016 Jeg er tilfreds med de 10 finalister. :) så mangler bare at Danmark kommer med på torsdag. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2016 Vi var også stort set glade - ville godt ha haft Island med. Spændende hvordan det går os på torsdag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2016 Jeg er tilfreds med de 10 finalister. :) så mangler bare at Danmark kommer med på torsdag. :) :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2016 2. Semifinale party kom så Danmark ! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2016 Israel stiller med Adam Lambert klon ? :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2016 Israel stiller med Adam Lambert klon ? :rolleyes Det var lige min tanke! :D Selve sangen var egentlig god nok, men jeg kunne ikke helt abstrahere fra sangeren og hans lighed med Adam Lambert Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2016 Whoa Måns iført ulv... Eyecandy :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2016 Vi har et gæt på en sang som ikke går videre: Makedonien Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2016 Vi har et gæt på en sang som ikke går videre: MakedonienDet tænkte jeg også :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2016 Stiller Christoffer op for Lithauen? :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2016 Enig med Makedonien. Jeg zonede helt ud :huh Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2016 Stiller Christoffer op for Lithauen? :D Nuddelhåret er der NÆSTEN :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2016 Vi elsker Australien :glad (ligesom sidste år) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2016 Vi elsker Australien :glad (ligesom sidste år) Jeg har det som om jeg har hørt den sang før :blink Men den er ret god :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2016 Bulgarien hep for festligt/funky outfit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2016 Aborter one bites the dust :bunny Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2016 Vi har svært ved at finde 10 favoritter i aften. Men vi stemmer på Belarus, Australien, Norge og Belgien :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites