Besvaret May 12, 2016 Du er godt nok hurtig på tasterne :P Likewise! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2016 Jeg skal nok også teste sidst på måneden. Men pga aborten ved jeg ikke helt endnu hvornår. Tror jeg vil prøve at finde min ÆL og så teste 14 dage efter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2016 Jeg har forbudt mig selv at lave tests i denne her cyklus. Jeg må kun prøve at påvirke udfaldet ved at sørge for regelsmæssig sex ;) Ellers går der fuldstændig test-freak i den for mig. Må først tage test hvis jeg går over tid. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2016 Jeg er så allerede ude, men det må betyde at jeg er inde igen i slutningen af juni. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2016 Jeg melder mig forsigtigt her. Jeg har testdag d. 7 juni :bd Held og lykke til os alle :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2016 Jeg er så allerede ude, men det må betyde at jeg er inde igen i slutningen af juni. Øv! Jeg håber, du når at vise en positiv test herinde i slutningen af juni :goodluck Og at der kommer styr på din cyklus :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2016 Jeg melder mig forsigtigt her. Jeg har testdag d. 7 juni :bd Held og lykke til os alle :goodluck :bd din vej og god rugning ☺️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2016 Øv! Jeg håber, du når at vise en positiv test herinde i slutningen af juni :goodluck Og at der kommer styr på din cyklus :kram2 Så er du på Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2016 Jeg melder mig forsigtigt her. Jeg har testdag d. 7 juni :bd Held og lykke til os alle :goodluck :goodluck :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2016 :bd din vej og god rugning ☺️ Tusind tak :kiss Og i lige måde :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2016 Så er du på og tak. Nu bløder jeg ikke mere, så min krop er åbenbart ikke til at blive klog på, så nu må vi se hvad der sker. Sender noget :bd din vej ♥ Tak :) Det lyder da positivt. Måske var det en implantationsblødning :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2016 :goodluck :kiss Tak, søde du :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2016 Tak :) Det lyder da positivt. Måske var det en implantationsblødning :goodluck Det var bare rigtigt blod med klumper Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2016 Det var bare rigtigt blod med klumper forestiller mig ikke at en implantationsblødning skulle være sådan, men jeg har da et meget komme håb indeni. Tester i morgen og ellers kontakter jeg lægen på mandag. Er 3+3 i morgen, måske en dag mere. Ja, det lyder lidt voldsomt for en implantationsblødning :chin: Jeg krydser for i morgen :bd Ellers lyder det som en god idé med lægen. Hvis luthealfasen er for kort, kan det jo være, at et befrugtet æg ikke når at sætte sig fast. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2016 Ja, det lyder lidt voldsomt for en implantationsblødning :chin: Jeg krydser for i morgen :bd Ellers lyder det som en god idé med lægen. Hvis luthealfasen er for kort, kan det jo være, at et befrugtet æg ikke når at sætte sig fast. Jeg har jo haft pletblødninger i i hvert fald 9 mdr allerede fra dag 19-20 i cyklus indtil mens, men fordi min cyklus er stabil har min læge ment at alt er normalt, men nu vil jeg have taget de blodprøver. I øvrigt har jeg vel blødt lidt mere en pletblødninger, det er vel nærmest kun et par dråber og jeg hat brugt trusseindlæg, ikke fordi det var vild blødning, men nok til at jeg ikke ville have det i trusserne. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2016 Jeg har jo haft pletblødninger i i hvert fald 9 mdr allerede fra dag 19-20 i cyklus indtil mens, men fordi min cyklus er stabil har min læge ment at alt er normalt, men nu vil jeg have taget de blodprøver. I øvrigt har jeg vel blødt lidt mere en pletblødninger, det er vel nærmest kun et par dråber og jeg hat brugt trusseindlæg, ikke fordi det var vild blødning, men nok til at jeg ikke ville have det i trusserne. Jeg synes ikke, at det lyder normalt, og slet ikke, hvis du ved, at din ægløsning ligger en uges tid før, pletblødningerne starter. Jeg er ikke læge, men man lærer ting og sager, når man har været i babymaking-gamet længe :rolleyes Så det lyder fornuftigt med blodprøverne, hvis det viser sig, at du ikke er gravid. Det ville jo være det bedste udfald :bd :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2016 Jeg har lige lavet en nr 2 streg på en gå test, nu mangler jeg den smiley der er rundt på gulvet. Så blev det pludselig spændende Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2016 Kan i også se den? Jeg tenkte faktisk igår at du er gravid, den blødningen der var bare ingenting... Tillykke Maj2014!!! Endelig!!!! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2016 Jeg kan godt se en svag streg :glad forsigtigt tillykke Maj Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2016 Jeg tenkte faktisk igår at du er gravid, den blødningen der var bare ingenting... Tillykke Maj2014!!! Endelig!!!! :yay Ihh hvor er du sød. Jeg håber sådan at det er rigtigt og at den bliver der. Så bliver du også gravid nu Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2016 Jeg kan godt se en svag streg :glad forsigtigt tillykke Maj Tusind tak. Nu får vi at se Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2016 Den her test har jeg lige taget, den er et andet mærke end den første Del dette indlæg Link to post Share on other sites