Guest

den som dræber

43 indlæg i dette emne

nåhhh hvad mener i så om dagens afsnit??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

for satan hvor er det skræmmende altså..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:o spændende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jojo spændende, men lidt ulækkert

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er TOTAL solgt til den serie. Og hvor var han bare KLAM ham "skurken"!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

glæder mig allerede til næste uge, men synes faktisk det er lidt mærkeligt at man i sneak peaket ser morderen i det næste afsnit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu så jeg ikke første afsnit, men så det i dag og jeg er godt nok ikke imponeret!

Jeg synes det er mega forudsigeligt og nogen af skuespillerne er simpelthen så dårlige - især ham der politimanden der ikke er Lars Mikkelsen eller Thomas.

Jeg giver det en chance mere i næste uge, så jeg får et 'start-afsnit' med også, men indtil videre er det ikke sådan noget jeg bare MÅ se.

Jeg synes ikke det når Rejseholdet til sokkeholderne - det var fantastisk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes ikke at afsnittet i dag var lige så spændende som sidste gang, men det gør mig bestemt ikke noget, da jeg også drømte om det om natten...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev jo virkelig skræmt fra vid og sans sidste søndag og jeg synes da også det her afsnit var uhyggeligt, men slet ikke som sidst..

Jeg kan godt følge medierne når de skriver "vi" har set det hele før i Forbrydelsen, CSI,Rejseholdet osv.. Og jeg synes egentlig også den var meget forudsigelig denne gang...

Men den ser ud til at være rigtig uhyggelig næste gang, så det er jeg noget spændt på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg så den ikke denne gang, tror at det var godt jeg var på arbejdet.

Fik nok sidste søndag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv jeg så den ikke igår. Nogen der vil være søde kort at fortælle hvad den handlede om:-) syntes første afsnit var meget uhyggeligt men også spændende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

følger i med i dagens afsnit???

og har i set, at morderen er anders assing fra Lykke ???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh ja jeg så den og synes stadig den er både god og uhyggelig :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke fået set et afsnit (endnu), for manden gider ikke og er ikke sikker på, at jeg har lyst til at se den alene :lol Og specielt ikke efter hvad jeg har læst i denne tråd :lolhit Meeeen måske jeg alligevel skulle prøve, for den lyder godt nok spændende ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes simpelthen den er SÅ dårlig :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes stadigvæk at den er meget spændende :blink men synes det er sygt at han dræber mændene for så at lege far, mor og børn... Men han skal vel også forestille at være psykopat :ba

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes ikke det når Rejseholdet til sokkeholderne - det var fantastisk!

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg så den ikke rigtig, jeg bliver virkelig bange :huh :huh Men manden så den og jeg lavede 100 andre ting, så jeg så ikke alt sammen..

Men i følge manden herhjemme var den stadig spændende, men ikke nær så uhyggelig som første afsnit..

Men jeg har svært ved at forestille mig der kan komme en dansk serie, der lever op til Rejseholdet.. Det var jo helt genialt lavet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER