Oprettet March 13, 2011 Skal i se zulu awards 2011 i aften..??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2011 Nej, men vidste heller ikke at det kom ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2011 Nææææ... synes ikke det er så interessant... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2011 nej jeg skal ikke se det, for det kommer sent synes jeg, og når man skal op kl 5 næste morgen, så er det jo længe at skulle være oppe, for at få det hele med. Men hvis de genudsender den i næste weekend, så ser jeg det nok der... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2011 Jep, jeg skal se det :) Med popcorn og det hele :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2011 Ja for katten - elsker Zulu awards :loveshower Men skal lige se Den som dræber først :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2011 Så er der da lidt der skal se det her inde fra.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2011 Nææææ... synes ikke det er så interessant... :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2011 Så sidder jeg klar til at se det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2011 Åbenbart... manden har i hvert fald lige zappet derover. Jeg synes ikke det er specielt spændende. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2011 Jeg tror jeg er ved at blive gammel :blink Jeg fatter hat af, at Medina skulle være den bedste sangerinde i DK :blink Og hvad sker der lige for badedragt-outfit-moden?? :sm Ej- er det bare mig der er gammel og gnaven?? :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2011 hvad tid kommer det da? 20.45, så det er i fuld gang. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2011 20.45, så det er i fuld gang. nåh så har jeg godt nok glippet det :) men det blir nok genudsendt en dag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2011 Åhhh hvor han sej ham den bette Markus :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2011 Ja klart jeg sku se det! :) Zappede over efter en omgang gys på tv2... Haha! Ja, det tænkte jeg også ML!! Hvad sker der lige for badedragt-moden!?!? Aii hvor er det smagsløst! Ai....Forstår heller ikke Medina vandt igen? Men fedt Burhan G fik nogle priser :) Han laver skøn musik :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2011 Åhhh hvor han sej ham den bette Markus :-) Ja det var han godt nok. Del dette indlæg Link to post Share on other sites