Oprettet April 22, 2016 Hej piger... Jeg tænkte, at jeg lige ville præsentere mig selv. Vi hhv. 18 og 19 år gamle, og vi er i gang med pb i 4. cyklus. Jeg døjer lidt med, at min cyklus ikke er helt regelmæssig, så det er ikke altid nemt. Jeg forventer mens først i maj, så jeg har lige haft æl. Det virker til at være en dejlig gruppe af piger herinde, så jeg glæder mig til at måtte være med. :) Knus Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 22, 2016 Ja, velkommen til. Jeg er selv helt ny herinde (har været her en uge i morgen) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 22, 2016 Ja, velkommen til. Jeg er selv helt ny herinde (har været her en uge i morgen) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 22, 2016 Velkommen til :balloons Og held og lykke med projektet :bed Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 22, 2016 Velkommen til! Og lykke til :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 22, 2016 Mange tak! Dejligt med en rar velkomst :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 23, 2016 Ja velkommen til :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2016 Mange, mange tak :) det virker som et dejligt sted at være :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites