frøkenlækkerrøv

hvor meget koster regøringshjælp?

21 indlæg i dette emne

overvejer at få rengøringshjælp til 1 gang om ugen... støvsugning, gulvvask og rengøring af badeværelse i store træk...

Hvad skal man give for det?

en timepris?

en aftalt pris?

og til en under 18 eller over??

håber jeg kan få lidt input så jeg har nogle tal at give videre til manden :goodluck :goodluck

Del dette indlæg

jeg ved at iss også har nogle særlig tilbud til privatpersoner, så jeg ville ringe til dem og tjekke priser.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Havde en kollega der annoncerede efter en vinduespudser og ville give 150 i timen. De fik rigtig mange henendelser, men mange trak sig igen da de bad om deres skattekort ;)

Så hvis det skal være hvid rengøring vil jeg mene alt mellem 100 og 150 i timen, alt efter hvor erfarne de er. Er det under 18 vil jeg nok nærmere sige 75.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

tak for input...

ja tænker netop også.. det er nok nogle der bruger flere timer end nødvendigt hvis det er på timebasis... så hvis man skal tage pr. gang og så skulle det aftalte laves.. men ja 100 kr. i timen ville nok være okay eller hvad?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

-

Tja hvad nu hvis jeg arbejdede for skat, og skulle udrydde sort arbejde hvordan ville du så fremstå.

Men det gør jeg så heldigvis ikke men skynd dig at slette dine indlæg

Husk lige på dette er et åbent forum det kan man godt glemme fordi her er så hyggeligt :loveshower

Redigeret af Glowin
/Quote slettet

Del dette indlæg

Annonce ♥

--

Husk lige på dette er et åbent forum det kan man godt glemme fordi her er så hyggeligt :loveshower

Det hjælper jo ikke ret meget at hun sletter sit indlæg, når nu du har quote hende ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tja hvad nu hvis jeg arbejdede for skat, og skulle udrydde sort arbejde hvordan ville du så fremstå.

Men det gør jeg så heldigvis ikke men skynd dig at slette dine indlæg

Det havde jeg slet ikke tænkt på.

Kunne ikke finde ud af at slette dem helt så slettede kun det jeg havde skrevet.

Men tusinde tak for det

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det hjælper jo ikke ret meget at hun sletter sit indlæg, når nu du har quote hende ;)

Det har du da egentlig ret i Dorthe

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det har du da egentlig ret i Dorthe

Det har jeg taget mig af ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det har jeg taget mig af ;)

Det har du så ikke. Du har slettet det jeg har quote Marie Louise, hvor det endelig det som du skal slette er det som Marie Louise har quote Samantha ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det har du så ikke. Du har slettet det jeg har quote Marie Louise, hvor det endelig det som du skal slette er det som Marie Louise har quote Samantha ;)

Jeg fik lige fat i et indlæg for sent .. .Det er rettet nu - Tak Dorthe ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fik lige fat i et indlæg for sent .. .Det er rettet nu - Tak Dorthe ;)

Det kan jo smutte :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ved du hvad Dorthe det er jeg ked af jeg ville jo bare hjælpe men sorry fordi jeg quotede hende

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ved du hvad Dorthe det er jeg ked af jeg ville jo bare hjælpe men sorry fordi jeg quotede hende

Så fik man da lige bidt hovedet af ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

ja man skal passe på hvad man skriver herinde

det kan jo være ens familie er her uden at i ved det og fortæller videre ude i byen hvad i skriver

Del dette indlæg

Annonce ♥

ja man skal passe på hvad man skriver herinde

det kan jo være ens familie er her uden at i ved det og fortæller videre ude i byen hvad i skriver

hvad står der da i min tråd som ikke må fortælles videre?? kan ikke lige se det. :rolleyes .. min familie må da gerne høre jeg søger rengøringshjælp... er jeg helt tabt?? (det spørgsmål skal jeg nok ik spørge min mand om) :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mht. rengøringshjælp så har jeg haft det et årstid for 10 års siden.

Vi boede i KBH og fik et firma til at gøre det.

Super lækkert at komme hjem til et rent hjem, der var skiftet sengetøj og kærestens skjorter strøget.

Desværre opdagede jeg at pengene i min sparegris lige så stille forsvandt!!

Begyndte at tælle dem og der røg mellem 20 og 100 kr hver uge når der var rengøring.

Vi rettede henvendelse til firmaet der sagde at det ikke var deres problem!!

Politiet ville intet gøre - vi havde jo selv udleveret nøglerne!!

Kæresten lod være med at betale de sidste regninger da han mente at så længe de stjal vores penge skulle de ikke også have betaling. Problemet var at han og jeg gik fra hinanden i samme periode og da rengøringen var bestilt i mit navn var det også mig der fik regninger med rykkere - og til sidst en trussel om at ende i RKI.

Så det endte med at jeg betalte og aldrig fik mine penge igen :(

Med den oplevelse i bagagen vil jeg, hvis jeg en dag får råd til rengøringshjælp, sørge for at få noget på skrift fra et firma om hvad de gør i sådan en sag - eller finde en privat som jeg kan stole på (en venindes datter, svigermors veninde eller lignende).

Og mht. pris - så kan jeg ikke huske det. Og en pris fra for 10 år siden kan du nok ikke bruge til noget alligevel ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER