SilkeborgBaby

babymesse ??

23 indlæg i dette emne

Hej  :balloons

 

Min mand og jeg tænker, at tage på babymesse i øksenhallen til oktober, men er det noget værd ? 

 

Fik I nogle gode tilbud eller rabatkort til butikkerne? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den 30/4 og 1/5 er der Børnebazar i Ceres Park i Aarhus :) Det er der både forår og efterår. Ellers er der en hjemmeside, der hedder lagersalg.com, hvor du kan se, hvor der er lagersalg rundt om i landet med både legetøj, tøj og mange andre ting. De har også en facebook-side :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den 30/4 og 1/5 er der Børnebazar i Ceres Park i Aarhus :) Det er der både forår og efterår. Ellers er der en hjemmeside, der hedder lagersalg.com, hvor du kan se, hvor der er lagersalg rundt om i landet med både legetøj, tøj og mange andre ting. De har også en facebook-side :)

tak for tippet :) Det prøver jeg lige, var børnebazaren god? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var til den i øksnehallen, da vi alligevel var i kbh for et par år siden og jeg vil aldrig køre fra Jylland, bare for det. Det er det hverken stort nok eller gode nok tilbud til, at det kan betale sig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak for tippet :) Det prøver jeg lige, var børnebazaren god? 

 

Jeg synes det var godt, da jeg var til det i efteråret. Men hvis du kommer efter store ting som seng, barnevogn, barnestol osv. er det nok ikke der, du skal til. Det er primært tøj, legetøj og tilbehør. Du kan se en udstillingsliste her: http://xn--brnebazar-l8a.com/udstillere/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var til den i øksnehallen, da vi alligevel var i kbh for et par år siden og jeg vil aldrig køre fra Jylland, bare for det. Det er det hverken stort nok eller gode nok tilbud til, at det kan betale sig.

okay :) fik I slet ikke noget godt? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det var godt, da jeg var til det i efteråret. Men hvis du kommer efter store ting som seng, barnevogn, barnestol osv. er det nok ikke der, du skal til. Det er primært tøj, legetøj og tilbehør. Du kan se en udstillingsliste her: http://xn--brnebazar-l8a.com/udstillere/

1000 tak :) altså vi skal jo have det hele, så det er da bestemt et besøg værd :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været til det et par gange, og synes det er hyggeligt. Men jeg ville aldrig tage dertil fra Jylland, kun for det! Der er simpelthen ikke penge nok at spare til at det kan betale sig. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været til det et par gange, og synes det er hyggeligt. Men jeg ville aldrig tage dertil fra Jylland, kun for det! Der er simpelthen ikke penge nok at spare til at det kan betale sig. 

turen gør os ikke så meget, vi elsker at køre ture :) det var bare om det overhovedet var noget værd :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

okay :) fik I slet ikke noget godt?

Vi var afsted, da den store var knap 2 år, så vi havde alle de store ting, men syntes ikke der var sådan nogle tilbud, hvor jeg tænkte wauv, det er billigt.

Så det eneste vi kom ud med, var noget legetøj til den store, et medlemskab af falck og en signeret bog af Helen Lyng Hansen (som jeg vandt på messen).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var afsted, da den store var knap 2 år, så vi havde alle de store ting, men syntes ikke der var sådan nogle tilbud, hvor jeg tænkte wauv, det er billigt.

Så det eneste vi kom ud med, var noget legetøj til den store, et medlemskab af falck og en signeret bog af Helen Lyng Hansen (som jeg vandt på messen).

okay det lyder ikke som det vilde :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror faktisk heller ikke vi har købt noget med hjem derfra nogle af gangene vi har været der. Til gengæld blev vi inspireret til at købe den bil vi har i dag :rolleyes Så det blev en lidt dyr fornøjelse ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror faktisk heller ikke vi har købt noget med hjem derfra nogle af gangene vi har været der. Til gengæld blev vi inspireret til at købe den bil vi har i dag :rolleyes Så det blev en lidt dyr fornøjelse ;)

haha sådan kan det jo gå :) det er nok også mere inspiration end køb og så et lille håb om nogle rabatkuponer :p 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været til børne bazar I Århus 2 gange sidste år og skal afsted nu her næste uge igen. Jeg går efter bestemte ting fx Joha uld til mine drenge hvor der er gode penge at spare....men som de andre siger er det mest tøj, legetøj og tilbehør.

Dog ved jeg der også er en stand fra Trille med bla. Pusle pude...barnevogns pude osv...

Jeg et ihvertfald fan de to gange om året det er der så længe vi har små børn :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville dog aldrig køre helt til Sjælland for en baby eller børne messe.

Hvis du er på Facebook kan du nemt finde frem til forskellige lager salg rundt omkring. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var på messen i Øksnehallen i efteråret. Vi fik mange gode ting, fx var der tilbud på joha uld/silke og uld, og jeg fik købt en brystpumpe til halv pris. Vi købte også et badekar fra trip trap, men det tilbud kunne vi ligeså godt have fået en anden dag.

Regner i øvrigt med, at vi skal afsted igen her den 30.

 

Tror jeg vil sige det sådan, at jeg på ingen måde ville være kørt til Jylland kun for messen, men hvis jeg alligvel skulle til Jylland i anden anledning, så havde jeg nok slået et sving forbi.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været til børne bazar I Århus 2 gange sidste år og skal afsted nu her næste uge igen. Jeg går efter bestemte ting fx Joha uld til mine drenge hvor der er gode penge at spare....men som de andre siger er det mest tøj, legetøj og tilbehør.

Dog ved jeg der også er en stand fra Trille med bla. Pusle pude...barnevogns pude osv...

Jeg et ihvertfald fan de to gange om året det er der så længe vi har små børn :-)

 

Vi tager også afsted i næste uge :) men folk lyder til at være vilde med den :) er står spar op til 80%, kan du huske om det var mange tilbud over en 50 % ? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal på messen her i slutningen af måneden... Vi fik fribilletter i Babysam, og de har ca 30% på den barnevogn vi nok ender med at købe... Fra Stokke... Det er et ret godt tilbud, men det er også alt jeg ved... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal på messen her i slutningen af måneden... Vi fik fribilletter i Babysam, og de har ca 30% på den barnevogn vi nok ender med at købe... Fra Stokke... Det er et ret godt tilbud, men det er også alt jeg ved... :)

lyder godt :) hvilken babysam fik I billetterne i? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

lyder godt :) hvilken babysam fik I billetterne i?

Valby... De giver kun ud til kunder som de forventer køber noget på messen, så det var altså ikke nogle der lige lå fremme... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Valby... De giver kun ud til kunder som de forventer køber noget på messen, så det var altså ikke nogle der lige lå fremme... :)

okay :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er det primært Joha jeg har købt i Århus fordi jeg bare elsker deres tøj. Men har fx købt body til cirka 60kr i uld.

Købte et par sutsko til sølle 10 kr. Og en god hue til 50 kr....

Det er lige de priser jeg kan huske pt...

Men altså der er rigtig mange lækre og gode ting...man skal bare vide lidt hvad man går efter Sys jeg :-)

Hummel har altid en god stand men der skal man være hurtig ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er det primært Joha jeg har købt i Århus fordi jeg bare elsker deres tøj. Men har fx købt body til cirka 60kr i uld.

Købte et par sutsko til sølle 10 kr. Og en god hue til 50 kr....

Det er lige de priser jeg kan huske pt...

Men altså der er rigtig mange lækre og gode ting...man skal bare vide lidt hvad man går efter Sys jeg :-)

Hummel har altid en god stand men der skal man være hurtig ;-)

Fantastisk! Uh glæder mig meget til næste weekend nu :) Hummel er også bare alt for sødt på babyer og børn !!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER