Besvaret April 11, 2016 Hehe - jeg måtte lige regne efter. Vi rundede 100 mdr. i november. Der kan man bare se :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2016 Ja det gav også mig til at regne efter vi rundede 138 mdr. her den 5. april :biglove Og de første 36 som mand og kone den dag også :P Så vores 100 må have været februar 2013 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2016 Årh, der er mange søde idéer :D Vi havde 94 måneder i torsdags, så der er ca. et halvt år til vores 100 måneder :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2016 Christ! Vi har så 180 mdr om et par uger :lol :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2016 Jeg er nået til 45 sedler og nu er jeg ved at løbe tør for ideer :huh Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2016 Christ! Vi har så 180 mdr om et par uger :lol :blink Wauw! Mener du er noget yngre end jeg så I har fundet hinanden tidligt...? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2016 Wauw! Mener du er noget yngre end jeg så I har fundet hinanden tidligt...? Altså jeg er 31, men det er da ikke noget yngre end dig, eller? Men jo, jeg var 16 da vi lærte hinanden at kende :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2016 Altså jeg er 31, men det er da ikke noget yngre end dig, eller? Men jo, jeg var 16 da vi lærte hinanden at kende :) Jo det er det faktisk :O ;) Sagde hun og undlod behændigt at afsløre sin alder :P Så giver det mening at I har kunnet nå det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2016 Jeg er nået til 45 sedler og nu er jeg ved at løbe tør for ideer :huh Nu er jeg halvvejs! Det bliver godt nok en blanding af alt muligt, også drømme, minder, citater, hvad jeg synes om/elsker ved ham etc. Det er ved at blive ret svært nu :help Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2016 Nu er jeg halvvejs! Det bliver godt nok en blanding af alt muligt, også drømme, minder, citater, hvad jeg synes om/elsker ved ham etc. Det er ved at blive ret svært nu :help Udfordringen i livet er ikke at finde den man vil i seng med, men den man vil vågne op med Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2016 Udfordringen i livet er ikke at finde den man vil i seng med, men den man vil vågne op med Tak - den har jeg :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2016 Måske du kan finde noget her http://www.citatlisten.dk/citat.asp?valg=vis&kategori=khed Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2016 - Det bedste ved ham - Det, du faldt for - Det mest sexede ved ham - Det flotteste ved hans udseende - Det bedste ved ham som mand - Det bedste ved ham som far - Hvornår var du sidst stolt af ham - Hvornår gjorde han dig sidst glad - Hvad elsker du, at lave sammen med ham - Hvad er du taknemlig for - Tænk evt over, hvad du selv ville blive glad for at få at vide Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2016 Citat fra Lampshade af Kashmir: "Love is, when someone you trust cuts a smile in your face" Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2016 Den 1. August har vi været kærester i 50 måneder. Det lyder bare af så lidt! Jeg føler mig pludselig så hurtig på aftrækkeren at jeg er flyttet sammen, skal giftes, og have et barn med en mand jeg kun har kendt i ca 50 måneder!!! :lolhit Men 4 år er jo heller så længe når man har planer om at være sammen resten af livet :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2016 Citat fra Lampshade af Kashmir: "Love is, when someone you trust cuts a smile in your face" Jeg eeeeeelsker den sang :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2016 70 punkter klar - 30 to go på to dage... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2016 Jeg eeeeeelsker den sang :kuller:ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2016 70 punkter klar - 30 to go på to dage... :glad hep hep Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2016 Den 1. August har vi været kærester i 50 måneder. Det lyder bare af så lidt! Jeg føler mig pludselig så hurtig på aftrækkeren at jeg er flyttet sammen, skal giftes, og have et barn med en mand jeg kun har kendt i ca 50 måneder!!! :lolhit Men 4 år er jo heller så længe når man har planer om at være sammen resten af livet :kuller Jeg synes ikke det lyder af lidt. Jeg har kendt min mand i 115 måneder (mener jeg det var) men vi har jo også været gift i snart 6 år og har en datter på 4,5 år. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2016 Den 1. August har vi været kærester i 50 måneder. Det lyder bare af så lidt! Jeg føler mig pludselig så hurtig på aftrækkeren at jeg er flyttet sammen, skal giftes, og have et barn med en mand jeg kun har kendt i ca 50 måneder!!! :lolhit Men 4 år er jo heller så længe når man har planer om at være sammen resten af livet :kuller I har været sammen længere tid end os og vi har to års bryllupsdag om et en måned og forhåbentlig snart barn nr 2 på vej Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2016 Den 1. August har vi været kærester i 50 måneder. Det lyder bare af så lidt! Jeg føler mig pludselig så hurtig på aftrækkeren at jeg er flyttet sammen, skal giftes, og have et barn med en mand jeg kun har kendt i ca 50 måneder!!! :lolhit Men 4 år er jo heller så længe når man har planer om at være sammen resten af livet :kuller Jeg synes ikke det lyder af lidt.. 138 måneder lyder af meget, men vi har også været kærester siden jeg var 14 og han var 16 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2016 I er gode piger! Jeg havde lige mindre krise om det mon på papiret virkede forhastet! Men igen har i ret -hvorfor skal man vente hvis man ved at det er det rigtige? :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2016 90 sedler og i gang med at skrive dem i hånden :) Det er skisme ikke nemt når man aldrig er alene :rolleyes Så skønskrift bliver det ikke ;) Kom frisk med forslag til de sidste 10 ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2016 Et gæt på hvordan jeres liv ser ud om 100 måneder? Del dette indlæg Link to post Share on other sites