Tumlepigen

100 måneder - ideer til fejring

75 indlæg i dette emne

På fredag har manden min og jeg været kærester i 100 måneder :biglove

Jeg kunne godt tænke mig at give ham noget eller fejre det på en eller anden måde. Vilkårene hæmmer dog min fantasi: det er hverdag, vi er sikkert trætte, vi har begge børn hjemme og putning er dermed sikkert først slut omk 20.30, gnisten mellem os har trange kår, jeg har ikke tid eller mulighed for de store kreative udfoldelser til hverken mad eller gave.

Gode forslag til - trods alt - at markere dagen på en eller anden vis? :help

Del dette indlæg

Tapas og rødvin når ungerne er lagt.

Og tillykke med dagen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

DP og så selvfølgelig med levende lys.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har han en eller anden yndlingsting, du kan give ham hundrede af? Altså 100 guldkarameller fx eller sådan noget :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har ingen gode ideer, jeg vil bare sige at jeg synes det er mega sejt at du ved hvornår i har været sammen i 100 måneder. Jeg har ingen anelse om hvor mange måneder vi har kendt hinanden :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Herhjemme ville vi nok "fejre" det ved at spise take-out pizza(fik vi første gang vi spiste sammen i tidernes morgen) og så skulle vi se "The Village" som var den første film vi så sammen i biograffen

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tapas og rødvin når ungerne er lagt.

Og tillykke med dagen.

Tak!

Jeg kan da ikke vente til 20.30 med aftensmad :rolleyes ;)

Tak for forslag! :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har han en eller anden yndlingsting, du kan give ham hundrede af? Altså 100 guldkarameller fx eller sådan noget :)

Har jeg overvejet men kan ikke rigtig hitte på noget sådan rigtig yndlings :chin: Udover is og dem får han ikke 100 af :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har ingen gode ideer, jeg vil bare sige at jeg synes det er mega sejt at du ved hvornår i har været sammen i 100 måneder. Jeg har ingen anelse om hvor mange måneder vi har kendt hinanden :D

;) :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Herhjemme ville vi nok "fejre" det ved at spise take-out pizza(fik vi første gang vi spiste sammen i tidernes morgen) og så skulle vi se "The Village" som var den første film vi så sammen i biograffen

Lyder hyggeligt!

Første gang vi spiste sammen lavede han mad til mig - det kunne jeg jo gøre. Men det bliver jo med børn mm så går det ekstraordinære lidt af synes jeg <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort tillykke - har faktisk ingen ideer, men har da selv 95 måneder på fredag :P og synes også det er specielt når vi når nr. 100 her om 5 måneder :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror altså også, jeg ville gå efter 100 af noget. Jeg lavede engang noget med en masse små sedler. Jeg kan absolut ikke huske hvad, men måske kunne du lave en lille æske med 100 komplimenter, konstruktive forslag, osv. Altså, "jeg elsker din lækre mås" og "jeg håber, vi kan blive bedre til at date" osv?

Del dette indlæg

Annonce ♥

100 kys :kuller

Ej det var måske lidt useriøst :chin:

Det er faktisk svært...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort tillykke - har faktisk ingen ideer, men har da selv 95 måneder på fredag :P og synes også det er specielt når vi når nr. 100 her om 5 måneder :)

Tillykke! :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror altså også, jeg ville gå efter 100 af noget. Jeg lavede engang noget med en masse små sedler. Jeg kan absolut ikke huske hvad, men måske kunne du lave en lille æske med 100 komplimenter, konstruktive forslag, osv. Altså, "jeg elsker din lækre mås" og "jeg håber, vi kan blive bedre til at date" osv?

Det er også det jeg har haft i tankerne, men 100 er fisme mange sedler på 4 dage (flot at være i så god tid! <_<)

Del dette indlæg

Annonce ♥

100 kys :kuller

Ej det var måske lidt useriøst :chin:

Det er faktisk svært...

Ja, det er svært! Det er jo derfor jeg beder jer om hjælp! ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Default-løsningen herhjemme er sushi og bobler.. :chin:

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke! :)

Tusind tak :kiss håber I får en god dag :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

100 minutter. Tid er hård valuta når man er småbørnsfamilie ;) Og 100 minutter er både overskueligt og luksuriøst, og det kan varieres på mange måder. Det kan være en film, det kan være massage, det kan være opmærksomhed, uforstyrrethed, gåtur, mad... Og måske kan det så forlænges, hvis det viser sig at være hyggeligt ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

100 stykker chokolade ville være nemt. 100 hjertevingummier vil være sødt (og lidt cheesy but still...). 100 specialøl rækker langt :lolhit 100 sokker ville være MEGET værdsat herhjemme. Har han en yndling i en af de blandede slikposer? Så køber du 10-12 poser og giver dig til at sortere ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes faktisk 100 kys er en god idé. Det minder mig om sådan en "par-challenge"-ting, B og jeg tog. Opgaven lød at vi skulle tungekysse i to minutter. Vi satte tekst-tv på fjerneren, talte ned til et helt minuttal og startede. Efter ca et halvt minut stoppede vi og tjekkede tiden og grinede af, at det slet ikke var nok. Anden gang var vi også for hurtige. Måske var der også en tredje gang, det kan jeg ikke lige huske. Men vi ramte aldrig de 2 minutter, for på et tidspunkt glemte vi tiden :blush :biglove

100 kys lyder sjovt, og måske glemmer I på et tidspunkt at tælle, hvis stemningen i øvrigt er romantisk og rar :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er også det jeg har haft i tankerne, men 100 er fisme mange sedler på 4 dage (flot at være i så god tid! <_<)

Hvis du er hooked på sedler, så kan nogle måske være gengangere? 100 X "Jeg elsker dig" er da heller ikke det værste at få. Evt tapet rundt om spejlet på badeværelset eller på kaffemaskinen (hvis I har god tid ;))

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du er god, Barbamama :D Tusind tak for input!

Jeg har været omkring 100 af noget spiseligt, fx se røde m&m. Jeg ved bare ikke hvornår jeg skulle gøre det? Er aldrig alene hjemme mere og slet ikke inden fredag.

100 øl er sgu for dyrt ;)

Jeg er faktisk hoppet på den med sedlerne. Er nået op på 36 mens jeg har puttet Leonora ;) Prøver at gøre det personligt men bruger også lidt citater. Så skal jeg lige finde tid til at skrive dem og en æske de kan gives i... Og så selvfølgelig lige de resterende 74 sedler... :blink

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du er god, Barbamama :D Tusind tak for input!

Jeg har været omkring 100 af noget spiseligt, fx se røde m&m. Jeg ved bare ikke hvornår jeg skulle gøre det? Er aldrig alene hjemme mere og slet ikke inden fredag.

100 øl er sgu for dyrt ;)

Jeg er faktisk hoppet på den med sedlerne. Er nået op på 36 mens jeg har puttet Leonora ;) Prøver at gøre det personligt men bruger også lidt citater. Så skal jeg lige finde tid til at skrive dem og en æske de kan gives i... Og så selvfølgelig lige de resterende 74 sedler... :blink

Jeg synes det er en rigtig god ide og det viser virkelig at du har tænkt på ham ♥️

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes det er en rigtig god ide og det viser virkelig at du har tænkt på ham ♥️

:ditto :biglove

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER