faf

Hvornår er det okay at købe barnevogn???

12 indlæg i dette emne

Som overskiften siger, vil jeg lige høre hvor tidligt det er "okay" at købe barnevogn.

Vi skal nemlig købe en brugt vogn, da vi simpelthen ikke har råd til en helt ny.

Men skal man først være halvvejs eller hvornår har i andre købt ?

Jeg har mulighed for at have den opbevaret, da jeg er lidt overtroisk eller synes overtroen er hyggelig omkring ikke at have barnevogn, vugge mm hjemme før efter fødslen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis man går efter en brugt barnevogn, så gælder det vel om at slå til når den rigtige vogn er der til den rigtige pris!

Vi køber i uge 19, da vores barnevogn kommer på tilbud på en messe... Og Babysam opbevarer den, så længe vi ønsker... (Dog ikke pga overtro) :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når du synes. Det er vel et spørgsmål om temperament. Vi har ikke købt noget større før jeg var i hvert fald 30+ denne gang, fordi vi har lidt trang plads, og ikke gad at have noget til at stå og bare fylde. Men hvis man ser et godt tilbud, kan det måske godt betale sig at slå til i god tid. Mit indtryk om barnevogne er dog, at der er rimeligt mange til salg hele tiden, og at prisen derfor ikke svinger så meget. Men man kan jo være heldig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I forhold til overtro, så tænk på alle de børn der er nr 2 og 3 i en flok og får storesøskendes vogn - den er jo allerede i hjemmet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved godt det med at der ofte er mange brugte vogne til salg hele tiden. Men lige nu har jeg fundet en der næsten ikk er brugt, har aldrig stået ude og der er en voksipose med både sommer og vinterdyne plus lift. Til en rigtig god pris. Opbevaring er intet problem, vi har selv masser af plads, men det har mine forældre og svigerforældre også. Og er ikk overtroisk som sådan, men her med den første synes jeg det er en hyggelig tradition. Men går bare først ind i 13. Uge i morgen, og ved ikk om jeg er for tidligt ude.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved godt det med at der ofte er mange brugte vogne til salg hele tiden. Men lige nu har jeg fundet en der næsten ikk er brugt, har aldrig stået ude og der er en voksipose med både sommer og vinterdyne plus lift. Til en rigtig god pris. Opbevaring er intet problem, vi har selv masser af plads, men det har mine forældre og svigerforældre også. Og er ikk overtroisk som sådan, men her med den første synes jeg det er en hyggelig tradition. Men går bare først ind i 13. Uge i morgen, og ved ikk om jeg er for tidligt ude.

Jeg ville købe den

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville købe den

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror vi købte barnevogn i uge 10 eller 12 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror vi købte barnevogn i uge 10 eller 12 :)

Var det også en brugt vogn?

Men vi køber den her vogn, har fået lov til først at give rigtig svar efter nf på fredag.

Men baah så skal vi ud og køre langt for at hente. Da den står helt i Hillerød

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var det også en brugt vogn?

Men vi køber den her vogn, har fået lov til først at give rigtig svar efter nf på fredag.

Men baah så skal vi ud og køre langt for at hente. Da den står helt i Hillerød

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja den var også brugt.

En odder :wub

Jamen der bor jeg jo! :D

Hehe sjovt, vi skal også købe en odder :) det er bare så lækker en vogn <3 

Nåår ja, det er da også rigtigt. Havde helt glemt det var Hillerød, kunne bare huske du kom fra nordsjælland af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første gang jeg var gravid tog vi ud og fejrede nakkefoldscanningen med køb af sprit ny barnevogn:-)

Anden gang arvede lillebror vognen, så den stod parat når han kom.

Tredje gang købte vi ny barnevogn da baby var 8 mdr

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER