Oprettet April 9, 2016 Ja her sidder jeg, alene og i uge 29+4 Min graviditet startede ud som planlagt, min kæreste og jeg var så glade, vi planlagde alt sammen og har faktisk købt det hele til vores søn kommer Lige pludselig ud af det blå Begyndte han at drikke og har gjort det i 3 uger nu, uafbrudt Han siger det er mine hormoners skyld Og ja græd meget over at hunden tyggede på alt derhjemme når vi var væk Men det var det Kan ikke få ham op igen Og nu har han smidt mig ud, har intet sted at være så har kontaktet min kommune om hjælp Er så frustreret Kan det passe at mine hormoner var specielt slemme ? Sagde altid det ikke var ham men hunden jeg græd over og det stod kun på i en halv måned Men nu står jeg her... Alene med en dreng på vej om ikke længe Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2016 Helt enig med Justme. I øvrigt så er en højgravid, og muligvis lidt besværlig, kæreste vand i forhold til udfordringerne ved at være småbarnsforælder. Det lugter af en dårlig undskyldning. Det er meget nemmere at bebrejde andre end selv at tage ansvar for dårlige valg. Der må altså være andet end "bare" dine hormoner. Måske har han svært ved at overskue at skulle være far snart, selvom han har været en del af beslutningen og glædet sig? Uanset hvad, så håber jeg, du får hjælp ikke blot af kommunen, men også i form af støtte fra venner og familie :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2016 Kæmpe kram til dig. Jeg håber på slt det bedste. Tænker at din kæreste måske har haft nogle andre problemer og kæmpe med, og så har det måske været dråben med en hormonel kæreste, og det har måske sat en masse tvivl i ham. Nogle håndtere deres problemer ved at snakke om dem, mens andre desværre tyre til en mere selvdestruktiv adfærd. Hvis han vil, kan du måske snakke med ham, hvis du har overskuddet til det, kan du kontakte misbrugslinjen, og få nogle råd og vejledning til, hvordan du måske kan snakke med ham om det. For tror, uden at kende til jer, at han har behov for hjælp til at kunne håndtere det her. Og du skal også klart have noget støtte. Igen kæmpe kram. Del dette indlæg Link to post Share on other sites