Besvaret May 24, 2016 "Abaljo" og "Aserna" :DAlexander satte A foran de fleste ord da han sku lave sætninger. Så balje og... Legesagerne? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2016 Alexander satte A foran de fleste ord da han sku lave sætninger. Så balje og... Legesagerne?A'et svarer vist også til 'en' for Adam :) Det er "en ballon" og "en stjerne" :P gode gæt ellers :D Edit: og jeg aner ikke hvor han har fanget de ord henne, vi blev begge pænt lange i ansigtet da han pegede på en ballon i Meny i søndags og sagde abaljo :O Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2016 A'et svarer vist også til 'en' for Adam :) Det er "en ballon" og "en stjerne" :P gode gæt ellers :D Edit: og jeg aner ikke hvor han har fanget de ord henne, vi blev begge pænt lange i ansigtet da han pegede på en ballon i Meny i søndags og sagde abaljo :O Laura er også meget glad for balloner, der er billeder af dem i mange bøger :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2016 Den er også svær! Det er Modig, filmen ;) Ach sooooo :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2016 Hvem er ham der bob? Her siger Freya også tit bob bob. :D Har ikke noget bud men er spændt på at høre svaret.. ;) Edit: vil hun op? Ja, hun vil OP! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2016 Bliver sagt ved spisebordet: Medner mæ Meget blødt d og sagt på virkelig babypludrensk ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2016 Bliver sagt ved spisebordet: Medner mæ Meget blødt d og sagt på virkelig babypludrensk ;) Mere mælk? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2016 Mere mælk? :) Jep.. det er i hvert teorien fra især vuggestuen at det er det hun siger.. hun er også helt vild med mælk.. hun får havrefras til morgenmad og drikker mælken direkte fra skålen.. :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 16, 2016 Pingvin? :) Jeps! Så sødt når han bytter rundt på det :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2016 Vindmøller :D Ahh ja self ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2016 Dang ? :-) Det kunne godt være 'vand' Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2016 Dang er når vi skyder og siger bang bang ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2016 Liff siger: Krakra Lua Laler Buubød Dudur Nogle bud? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2016 Buubød ku være rugbrød? :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2016 Liff siger: Krakra Lua Laler Buubød Dudur Nogle bud? Krakra = traktor? Lua = Luna? Laler = sandaler? Buubød = rugbrød? Dudur = youghurt? Er mine gæt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2016 Krakra = traktor? Lua = Luna? Laler = sandaler? Buubød = rugbrød? Dudur = youghurt? Er mine gæt :) Alle rigtige, pånær krakra. Krakra= makrel ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites