Besvaret April 9, 2016 Her er det sut, vand og mad :DJamen så ved I da hvor I skal starte :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2016 Arber-nas :D Ananas måske ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2016 taii var et af de første ord og bliver brugt meget her! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2016 Ananas måske ? Hihi, nej arbejdsmand :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2016 Hihi, nej arbejdsmand :D Ha ha, selvfølgelig ;) Jeg ville også have gættet på ananas :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2016 taii var et af de første ord og bliver brugt meget her! :)Kage? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2016 Kage? :) Nix, taii er "tak". Hver gang man giver hende noget, så siger hun pænt taii :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2016 'Traktor og nybenne' :chin: gad vide hvad det betyder... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2016 "Bypader" er det helt store hit herhjemme, når moren giver lov (hvilket er en del pga træthed og graviditet).. Men hvad tror i det er? :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2016 "Bypader" er det helt store hit herhjemme, når moren giver lov (hvilket er en del pga træthed og graviditet).. Men hvad tror i det er? :p skildpadder? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2016 "Bypader" er det helt store hit herhjemme, når moren giver lov (hvilket er en del pga træthed og graviditet).. Men hvad tror i det er? :p iPad...? :chin: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2016 Her blir tit talt om ting som er gået "i skytter" :rolleyes ok ikke så svært at gætte men jeg syns den talefejl er så sød. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2016 Her blir tit talt om ting som er gået "i skytter" :rolleyes ok ikke så svært at gætte men jeg syns den talefejl er så sød.Hehe, nogen gange er det svært lige at vende ordene rigtigt ;) Lucas har også en del småfejl i den dur, og nogen ting lyder bare så sødt :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 22, 2016 Her blir tit talt om ting som er gået "i skytter" :rolleyes ok ikke så svært at gætte men jeg syns den talefejl er så sød. Hehe, så fint :biglove Hvordan går det ellers med hendes sprog? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 22, 2016 Valdemar har en t-shirt med to karakterer på. Den ene udtaler han fint. Den anden kalder han "Wommy". Nogle bud? ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 22, 2016 Valdemar har en t-shirt med to karakterer på. Den ene udtaler han fint. Den anden kalder han "Wommy". Nogle bud? ;) Batman og Robin :chin: Synes dog godt nok,,at Robin lader til at være forsvundet helt ud af billedet siden min barndom :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 22, 2016 Batman og Robin :chin: Synes dog godt nok,,at Robin lader til at være forsvundet helt ud af billedet siden min barndom :D Yes :super Og nej, man ser ikke meget til Robin :chin: Udover på Vs bluse :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2016 Karla elsker at "flømme" :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2016 Karla elsker at "flømme" :D Svømme? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2016 Svømme? Jep. I Flømmehallen eller på stranden :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2016 Wuhu! Nu begynder jeg også så småt at kunne være med herinde... ;) Freya er nemlig begyndt at gentage så godt hun kan, når vi siger ord til hende. Det vi øver rigtig meget lige nu bliver til "bårbe" (sådan udtales det i hvert fald) og bruges om noget der skal pustes. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 26, 2016 Wuhu! Nu begynder jeg også så småt at kunne være med herinde... ;) Freya er nemlig begyndt at gentage så godt hun kan, når vi siger ord til hende. Det vi øver rigtig meget lige nu bliver til "bårbe" (sådan udtales det i hvert fald) og bruges om noget der skal pustes. Hvis man skulle stave det tættere på, hvordan det virkelig staves ville det nok være bobbe. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 26, 2016 Hvis man skulle stave det tættere på, hvordan det virkelig staves ville det nok være bobbe. :) Bobbel? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites