Klitgaard1990

spørgsmål...

4 indlæg i dette emne

hej allesammen..

det her er nok mest spørgsmål til de flergangs fødende..

de sidste ca 3 uger har jeg følt at prinsessen ligger og presser ud mod mit maveskind ovenover navlen..

men samtidig er det hele maven der bliver hård, undtagen det overskydende hud jeg har efter en fedmeoperation selvfølgelig..

det går over efter et par minutter højest..

det kommer mest når jeg f.eks bukker mig, skal op af sofaen, når jeg sidder og spiser eller hvis jeg sidder foroverbøjet...

hvis jeg sidder foroverbøjet og får den følelse, gør det ondt når jeg trækker vejret, så er jeg nødt til at rette mig op og sidde sådan indtil det hele føles normalt igen...

men nu er jeg i tvivl om det faktisk er hende der gør det, eller om det er plukveer.. tror efterhånden mest på det sidste..

hvad tror i?

de sidste 2 morgener er jeg vågnet op med mega ondt i lænden og hofterne, og er begyndt at få ondt i musklerne i ballerne..

har i nogle gode metoder til at slippe af med smerterne?

samtidig har jeg sådan noget tykt udflåd..

det er sådan så hvis jeg tørrer det væk med papir, sidder der sådan en fiin lille klat på papiret.. og hvis jeg tager det på fingeren, kan jeg faktisk lave en "elastik" mellem 2 fingre med det...

ved godt at det lyder klamt og måske er lidt unormalt at gøre sådan noget, men jeg er meget opmærksom på sådan nogle ting..

er det helt normalt at ens udflåd er sådan?

og så til det liiidt mere personlige..

i onsdags hyggede mig og kæresten os, men når han trænger ind i mig får jeg sådan en brændende og stikkende fornemmelse, samtidig med at han ikke kommer særlig langt op før jeg får en nærmest skærende smerte i underlivet..

oplever i også det, eller er jeg den eneste med det problem?

og hvad kan det evt. skyldes?

håber at få svar på mine spørgsmål.. og undskyld for den direkte måde jeg spørger på.. men jeg vil helst ikke misforståes og ende med et svar der egentlig ikke omhandler mine problemer..

Del dette indlæg

Hmm..

Det ved jeg faktisk ikke helt hvad kan være - jeg ville nok prøve at ringe til JM og høre hende ad.

Jeg har selv haft problemer med at det gjorde/gør hamrende ondt i venstre side øverst på maven.. det føles som om nogen river i min hud.

Og det er specielt når jeg bukker mig, skal op fra sengen/stolen eller ja sidder foroverbøjet.

Jeg tror det kommer fordi han ligger med hovedet opaf.

Det var virkelig slemt for et par uger siden og var da også forbi fødegangen og blive tjekket - de kunne så ikke sige hvad det var.

kun at det enten var derfor eller pga. mavesyre (halsbrand). købte så nogle tyggetabletter, som ikke hjalp en dyt på det.

har også kunne mærke hans ligge hovede øverst, så det må altså være derfor.

her den sidste uge har det dog været meget bedre, det har slet ikke været ligeså smertefuldt - så ved ikke om han har vendt sig.

Kan bare slet ikke finde ud af hvordan han vender, så glæder mig til jm besøg tirsdag.

Ang. udflåd, så er det slet ikke til at blive klog på når man er gravid, da det kan skifte sådan.

og smertene i lænden, hofterne og ballerne er du nok nødt til at bide sammen, da det højst sandsynligt vil fortsætte til du har født.

Det er skønt at være gravid, ikke ? -_-

og det sidste ved jeg desværre ikke lige hvad kan være.. så igen... prøv at få en snak med jm, eller evt. læge.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Mulleria!

Det er helt klart plukkeveer du beskriver...meget flot beskrivelse synes jeg.

Udflod og smerter ved sammenlege kan være tegn på svamp eller anden bakterie der er i skeden. Få det tjekket hos lægen, da det kan være streptokokker eller lign. og det skal behandles før fødsel!!! DA det kan smitte barnet. Udflod kan dog ændre sig til det mere seje af slagsen i graviditeten. Men sammen med smerter ville jeg få det tjekket, hellere en gang for meget.

Held og lykke

Katrine 36+3 (3.pige)

Del dette indlæg

Annonce ♥

takker for jeres svar...

det er vildt mærkeligt at opleve de ting når man ikke har oplevet det før..

det kan godt føles lidt voldsomt når man ikke ved hvad der sker..

men udover de ting, er det da skønt at være gravid med en badebold der hvor maven plejer at være.. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER