Oprettet April 3, 2016 Er det bare mig eller har jeg testet svag positiv? "Forventer" min mens imorgen mandag/tirsdag Kan se det er RIGTIG svært at se stregen når billedet bliver så stort. Næsten nemmere at se billedet på sin mobil hvor billedets størrelse er mindre Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2016 Jeg kan godt se stregen :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2016 Jeg kan godt se stregen :yay:ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2016 Jeg kan også godt se den! Spændende at se om den udvikler sig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2016 Tak for alle jeres svar. Testede igen til aften og stregen var en anelse mere tydelig :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2016 Jeg ser den også :) ret tydeligt, i forhold til det er så tidligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2016 Jeg kan svagt ane den. Håber for dig at den udvikler sig :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2016 Stregen er klart tydeligere i dag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2016 Der er bestemt ikke noget at være i tvivl om nu :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2016 FIN test! Stort tillykke :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2016 Så er det vist INGEN tvivl! Venter et lille julebarn i første forsøg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2016 Stort tillykke. Hvornår er beregnet termin så Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2016 Stort tillykke. Hvornår er beregnet termin så Tusind tak. Omkring D. 13 dec Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2016 Stort tillykke.. Julebabyer er fantastiske.. Jeg har selv en fra 2 juledag ❤️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2016 Stort tillykke.. Julebabyer er fantastiske.. Jeg har selv en fra 2 juledag ❤️ Tusind tak :) Ja, vi glæder os også SÅ meget Del dette indlæg Link to post Share on other sites