Oprettet March 30, 2016 Hej. Jeg skriver angående for og hører, hvornår I kunne teste positiv på en graviditetstest? Og hvilken gener startede I med og have? Jeg går nemlig og har på fornemmelsen, at jeg er gravid, men ved bare ikke om jeg skal tage en graviditetstest, fordi jeg tror, at jeg kun er 2+5 og nok derfor ikke kan teste positiv endnu. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2016 2+5 er lige tidligt nok ja. I teorien kan man jo ikke regne med nogen bestemt dag og især ikke inden forventet mens, men mange kan dog teste positiv inden da. Jeg testede selv positiv første gang på 3+5 (over tid). Denne endte dog i en SA og i graviditeten lige efter testede jeg positiv første gang på 3+1. Igen over tid, kan ikke huske hvornår jeg testede positiv indenfor tid, men det har været et par dage efter begge gange, mener jeg. Men jeg havde testet i så mange cyklusser inden, hvor der aldrig var dukket noget op på testen, heller ikke efter tid, så følte mig overbevist om resultatet, selvom det var over tid. Kan ikke lige huske alle de specifikke symptomer, men jeg var dog begge gange ekstremt træt lige fra æl eller dagen efter, hvilket hang ved længe. Selvom jeg var træt led jeg dog af lidt søvnløshed og havde en del uro i kroppen. Havde øget lugtesans og lidt øget sexlyst, samt ømme bryster. Havde stort set samme symptomer første og anden gang, dog var alle mine symptomer mildere anden gang end første, bortset fra trætheden, som har været lige slem begge gange. Jeg har dog også haft cyklusser hvor jeg syntes at jeg havde mange symptomer, men hvor jeg altså ikke var gravid. Så det er svært at regne med noget. Det er så individuelt og jeg har i hvert fald selv oplevet, at jeg kunne have lige så mange eller flere symptomer i cyklusser hvor jeg ikke var gravid, som i de hvor jeg var. Håber at du kan stå med en positiv test snart :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2016 I følge mine beregninger udfra en tidlig scanning, som stemte overens med min formodning. Så testede jeg positivt inden for tid allerede ved 3+2-3 Havde en generelt meget uregelmæssig cyklus så vidste ikke hvor langt jeg var, og vi forsøgte ikke aktivt. Men jeg havde ømme brystvorter som ikke stoppede efter nogle dage som normalt, var lidt træt og havde kort lunte. Det kortelunte hænger forsat ved her i 11. Uge. Men ellers har jeg ikk rigtig nogen symptomer. Madleden om aftenen begyndte først ved en 5+ eller 6+ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2016 Ægget sætter sig først efter 3+ .. Tilbage til dine symptomer, så har jeg det præcis sådan i den uge hvor jeg her æg løsning (min fertilitet uge) har det lige som om mens er på vej! Del dette indlæg Link to post Share on other sites