Besvaret May 18, 2016 Stegte koteletter og rød peber og risotto med grønne asparges Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 19, 2016 Kylling og så noget bulgursalat med squash, peberfrugt, mozarella og persille Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 19, 2016 Kyllingelår, pasta og broccoli-bacon-salat Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 19, 2016 Jeg tror lidt at jeg ender uden aftensmad <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 19, 2016 Bønnepasta og grønsagsfad og råkost ved siden af Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 19, 2016 Frikadeller (købe :rolleyes) og sommersalat med croutons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 20, 2016 Enten millionbøf eller tortilla wraps... Oksekød it is :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 20, 2016 Det bliver den lette idag: Pasta med kødsovs, da begge unger er trætte om fredagen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 20, 2016 Jeg skal have pandekager.. Ikke dem med masser af grønt og kød i -den slags som man bliver godt fed af :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2016 Julius og jeg skal have frikadeller, pasta, grøntsager/salat Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2016 Gode ben, kartofler og sovs! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2016 Vegetarburgere med oopsies som boller og bønnefritter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2016 Pasta og kødsovs, dejligt nemt for jeg har nemlig kødsovs i fryseren :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2016 Torsk i karry med spidskål, æble og ingefær Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2016 Noget laks i ovnen og så grøntsager (spidskål, squash og gulerod) stegt i karrypasta og lidt kokosmælk :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2016 Jeg skal have pandekager.. Ikke dem med masser af grønt og kød i -den slags som man bliver godt fed af :lol Det er også i de bedste :lol kunne virkelig godt spise sådan en omgang og så lige med lidt is til :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2016 fredags klassikeren herhjemme.. Pasta med kødsovs, det er nemlig så dejligt let at lave når man er alene med to trætte børn. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2016 Hjemmelavet pizza med parmaskinke, frisk mozzarella og squash Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2016 Pølser, hjemmebagte brød og grøntsagsstave :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2016 Kyllingegryde m. tomat, ris og grønt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2016 Jeg tror at jeg laver mig en sandwich om lidt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites