Besvaret August 13, 2016 Vi har fået stegt flæsk, blomkålsmos, og rødbeder :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2016 Rester. Det er jeg begyndt at elske, efter jeg er blevet mor :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2016 Rester. Det er jeg begyndt at elske, efter jeg er blevet mor :D Åha ja de kære rester Hehe :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2016 Rester. Det er jeg begyndt at elske, efter jeg er blevet mor :DSjovt, jeg hader dem stadig som pesten :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2016 Sjovt, jeg hader dem stadig som pesten :D Altså, jeg vil også hellere spise noget andet, men det opvejer det totalt, at maden skal i mikroovnen fem min, og så er der mad ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2016 Altså, jeg vil også hellere spise noget andet, men det opvejer det totalt, at maden skal i mikroovnen fem min, og så er der mad ;) Altså, hvis jeg godt kunne lide retten i forvejen, så er det da totalt bonus at få mad, jeg godt kan lide OG så endda nemt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2016 Altså, hvis jeg godt kunne lide retten i forvejen, så er det da totalt bonus at få mad, jeg godt kan lide OG så endda nemt :D Åh, men det er også lidt kedeligt at få det samme igen :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2016 Åh, men det er også lidt kedeligt at få det samme igen :rolleyes Jeg er komplet ligeglad :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2016 Jeg er komplet ligeglad :rolleyes Og det er så nok derfor, det er mig, der er den overvægtige af os to :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2016 Åh, men det er også lidt kedeligt at få det samme igen :rolleyes:ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2016 hjemmelavet bløde tacos :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2016 Chili con Carne lavet på oksespidsbryst :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2016 Burger fra grillen :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2016 Vi fik pandekage roulade med skinke og grøntsags fyld...mums ! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2016 Vi har ikke spist aftensmad da Vi er fuldstændig fyldt op efter tur på Hvide sande røgeri... Mums! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2016 Salat, kylling og pomfritter skal vi have når det bliver klar Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2016 Vi har ikke spist aftensmad da Vi er fuldstændig fyldt op efter tur på Hvide sande røgeri... Mums!Mums! Det er så godt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2016 Frikardeller og kartoffel/broccoli/gulerods salat :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2016 Vi fik Shepards Pie med "mos" af butternut squash og blomkål: det smagte vildt godt!! :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2016 Tærte med squash, skinke, tomat og feta :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2016 Pasta og pølser.. Luna fik lov at bestemme ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2016 Vi skal have vaffelpizzaer i aften Del dette indlæg Link to post Share on other sites