Besvaret July 11, 2016 Medister med flødekartofler. Det var lige de ting jeg faldt over i Brugsen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 11, 2016 Vi skal have kikærter (og oksekød) i indisk karry Opskrift fra samvirke. Uhhhmm.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 11, 2016 Fryseroprydning aka forloren hare. Noget jeg ikke har fået siden en gang i børnehaven, hvor min mor tvang mig til at spise det. :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 11, 2016 Vi skal have kikærter (og oksekød) i indisk karry Opskrift fra samvirke. Uhhhmm.. Øj det lyder godt! Er det i det nyeste samvirke eller har du en opskrift du vil dele? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 11, 2016 Vi skal have butterdej med squash, broccoli og feta/parmesan - blanding :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 11, 2016 hjemmelavet burgerboller og bøfrester fra igår :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 11, 2016 Vi fik spidskål i karry med hakket oksekød med blomkålsris til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 11, 2016 Marokkansk lammegryde med cous cous og blomkål/kartoffelmos (gæster og flere børn, så to valgmuligheder ;)) og en salat af spidskål, grøn salat fra haven, tomat, rød peber, feta og saltristede græskarkerner. Og hjemmelavet is til dessert. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 11, 2016 Øj det lyder godt! Er det i det nyeste samvirke eller har du en opskrift du vil dele? :)Det er samvirke fra maj 2015 :)Vi har lavet den ret maaaange gange. Vi supplerer med enten kyllingekød, hakket oksekød eller svinemørbrad i tern Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 11, 2016 Det er samvirke fra maj 2015 :) Vi har lavet den ret maaaange gange. Vi supplerer med enten kyllingekød, hakket oksekød eller svinemørbrad i tern Tak for opskriften, det lyder simpelthen så lækkert. Det må på menuen i løbet af ugen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2016 Tak for opskriften, det lyder simpelthen så lækkert. Det må på menuen i løbet af ugen :) Det er rigtig nemt.. Og det smager rigtig godt. Det med kikærterne krævede lidt tilvænning for børnene, men de sagde selv igår at det var blevet en af deres yndlingsretter.. Men nu spiser alle tre børn med velbehag.. :) Du må da gerne give en tilbagemelding hvis du husker det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2016 hvad vi lige gider :) bagels, æggekage eller Wok :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2016 Det er rigtig nemt.. Og det smager rigtig godt. Det med kikærterne krævede lidt tilvænning for børnene, men de sagde selv igår at det var blevet en af deres yndlingsretter.. Men nu spiser alle tre børn med velbehag.. :) Du må da gerne give en tilbagemelding hvis du husker det. Det skal jeg gøre :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2016 Vi fik kyllingepatter med bacon omkring, kvarte kartofler i ovnen, broccoli og Bretagne sauce (Knorr) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2016 BBQ-marinerede koteletter med kartofler, bearnaisecreme og salat Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2016 Vi har fået Babi Pangang efter den her opskrift (med brune ris selvfølgelig og uden det mærkelige kålfidus til, med dejlige grønne bønner til i stedet) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2016 I morgen: Frikadeller og kartoffelbåde og kogt broccoli I overmorgen: Fuldkornsgrøntsagspasta (yes! har lige opdaget det findes, det MÅ være godt) med kødsovs og cocktailpølser og kogt spidskål Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2016 Cabonara, salat og coleslaw Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2016 tarteletter :) hjemmelavet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2016 Vi fik pulled pork og ovnkartofler Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2016 Stegt flæsk med persille sovs, kartofler og rødbeder :mam og Jimmy og René kører på højtryk i mit hoved nu :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2016 Fiskefrikadeller med kartoffelsalat og gnavegrønt Del dette indlæg Link to post Share on other sites