Besvaret June 9, 2016 Hmm. Da jeg hentede Albert i dag sagde en af pædagogerne, at han havde haft tynd afføring 2 gange i eftermiddags, men ellers glad og tilfreds.. Altså ikke nok til at ringe ham hjem. Der har ikke været noget herhjemme (men altså heller ikke normal afføring) og han er totalt i hopla, glad, danser og leger og spiser helt som han plejer.. Ville I afleverer ham imorgen? Han skal kun have en halv dag under alle omstændigheder :chin: Jeg hentede Adam til præcis samme besked i går. Vi har intet mærket siden, hverken herhjemme eller i dag i vuggestuen. Så send ham bare af sted med god samvittighed :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2016 Tak søde piger :kram2 Jeg synes altid sådan noget er svært, så jeg er glad for at I er enige :glad Jeg tænker nemlig også, at når de ikke har ringet ham hjem, men bare sagde vi skulle holde øje, han er frisk, spiser og der ikke har været flere tynde bleer herhjemme, så er det nok ikke noget :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2016 Tak søde piger :kram2 Jeg synes altid sådan noget er svært, så jeg er glad for at I er enige :glad Jeg tænker nemlig også, at når de ikke har ringet ham hjem, men bare sagde vi skulle holde øje, han er frisk, spiser og der ikke har været flere tynde bleer herhjemme, så er det nok ikke noget :) Hvordan har han det i dag? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2016 Leonora bliver 1 1/2 år om 1 time og 1 min :loveshower :kuller :wub (Kan ikke få billedet rette vej <_< Savner imgupr!) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2016 Hvordan har han det i dag? Der har slet ikke været noget i dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2016 Leonora bliver 1 1/2 år om 1 time og 1 min :loveshower :kuller :wub (Kan ikke få billedet rette vej <_< Savner imgupr!) Store skønne pige :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2016 Leonora bliver 1 1/2 år om 1 time og 1 min :loveshower :kuller :wub :kuller (Kan ikke få billedet rette vej <_< Savner imgupr!) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2016 Leonora bliver 1 1/2 år om 1 time og 1 min :loveshower :kuller :wub (Kan ikke få billedet rette vej <_< Savner imgupr!) Hvor er hun skøn - sikke nogle store unger vi får... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2016 Puuuh! Første aften hvor jeg skal putte uden Babs! :blink (farmand har puttet hele den sidste uge. ) Det trækker tænder ud! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2016 Leonora bliver 1 1/2 år om 1 time og 1 min :loveshower :kuller :wub (Kan ikke få billedet rette vej <_< Savner imgupr!) Ih, altså, tillykke :loveshower Prøv evt tinypics :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2016 Tak, overraskende nok jeg hun FANtastisk! :loveshower Især på det seneste hvor hun er begyndt at falde i søvn selv (antijinx!). LeneLN, ja de bliver altså store! Fru.Mor, er det en app eller en website? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2016 Tak, overraskende nok jeg hun FANtastisk! :loveshower Især på det seneste hvor hun er begyndt at falde i søvn selv (antijinx!). LeneLN, ja de bliver altså store! Fru.Mor, er det en app eller en website? Jeg bruger app'en. Der ligger en guide i 'til redaktionen'-forummet, finder lige et link til dig :)Edit: http://www.babyklar.dk/forum/29764/imgur-guide-til-dette.html/page-2#entry906326 overskriften snyder, guiden til tinypic er til sidst :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2016 Jeg bruger app'en. Der ligger en guide i 'til redaktionen'-forummet, finder lige et link til dig :) Edit: http://www.babyklar.dk/forum/29764/imgur-guide-til-dette.html/page-2#entry906326 overskriften snyder, guiden til tinypic er til sidst :) :kiss :tak Virker liiidt mere besværligt men bedre end "på siden billeder". Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2016 :kiss :tak Virker liiidt mere besværligt men bedre end "på siden billeder". Jeg synes hurtigt man kommer ind i rutinen, så det ikle føles besværligt. Så nu skal du bare spamme med billeder ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2016 :yay Tillykke med hende den store pige ❤️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2016 :yay Skønne tøs :biglove Og tillykke med 18 mdr. Og nogle timer :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2016 Mie var i bad her til aften og sidder og leger. Rejser sig pludselig og vil op, tager sig til numsen og siger: Mie pølle - jeg hjælper hende op og spørger om hun vil på potte (hun har aldrig været på potte før) det vil hun gerne og sætter sig lige så fint og forsøger at presse. - der kom ingen pølle hverken der eller ellers inden hun blev puttet. Mig og Anders --> :o :boo store pige altså Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2016 Mie var i bad her til aften og sidder og leger. Rejser sig pludselig og vil op, tager sig til numsen og siger: Mie pølle - jeg hjælper hende op og spørger om hun vil på potte (hun har aldrig været på potte før) det vil hun gerne og sætter sig lige så fint og forsøger at presse. - der kom ingen pølle hverken der eller ellers inden hun blev puttet. Mig og Anders --> :o :boo store pige altså Årh, hvor sejt! Store pige! :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2016 Er der nogen med nogle gode fif til hvordan man kan få fjernet det skidt, fra f.eks. sand der sætter sig fast i hovedbunden og bliver holdt fast der pga hår? Freya kan ikke lide at få skyllet håret - hun er bange for at få det i øjnene. Måske noget olie og så en tættekam? Eller? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2016 Er der nogen med nogle gode fif til hvordan man kan få fjernet det skidt, fra f.eks. sand der sætter sig fast i hovedbunden og bliver holdt fast der pga hår? Freya kan ikke lide at få skyllet håret - hun er bange for at få det i øjnene. Måske noget olie og så en tættekam? Eller?Vi bruger tættekam og olien kommer i hvis det er rigtig slemt. Det virker fint, men tager lidt tid Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2016 Er der nogen med nogle gode fif til hvordan man kan få fjernet det skidt, fra f.eks. sand der sætter sig fast i hovedbunden og bliver holdt fast der pga hår? Freya kan ikke lide at få skyllet håret - hun er bange for at få det i øjnene. Måske noget olie og så en tættekam? Eller? vi har lige givet Adam en ordentlig tur, pga solcreme, sand og sved i hovedbunden. Gav ham olie i håret og gned det lidt ind med en skumvaskeklud. Lod det sidde i en halv times tid og redte ham så igennem med først en kam og bagefter en børste og så i bad med shampoo inden han fik vådt hår. Så kom både snask og olie ud af håret :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2016 vi har lige givet Adam en ordentlig tur, pga solcreme, sand og sved i hovedbunden. Gav ham olie i håret og gned det lidt ind med en skumvaskeklud. Lod det sidde i en halv times tid og redte ham så igennem med først en kam og bagefter en børste og så i bad med shampoo inden han fik vådt hår. Så kom både snask og olie ud af håret :) Tak for svar.- også til Lollerberg:) Så må vi prøve det. Det er jo helt vildt hvor meget der.kan gemme sig i hovedbunden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2016 Tak for svar.- også til Lollerberg:) Så må vi prøve det. Det er jo helt vildt hvor meget der.kan gemme sig i hovedbunden Ja, jeg blev også noget overrasket da jeg pludselig opdagede det i hans hovedbund. Vi har aldrig døjet med arp eller lignende, men heldigvis havde jeg da læst et par tricks alligevel :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2016 Altså det der med potte er da super dejligt. Men ikke når ungen for 20. gang kommer løbende og siger "Mi lavet bum". Er lidt træt af at tømme potte og tørre numse... Og fatter ikke der kan være så meget i den lille mave! De fleste var minimale, men alligevel... Han har gået uden ble fra omkring kl 15 og til kl 20 med kun et enkelt uheld. Det synes jeg er lidt sejt :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites