Besvaret June 8, 2016 Altså jeg fatter stadig ikke han skal kontrolvejes. Han er større end Mie som ellers er stor jo - og hun er halvandet år Det er jo fordi hans kurve er knækket for voldsomt <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2016 Det er jo fordi hans kurve er knækket for voldsomt <_< Jeg forstå det stadig ikke. Han kan jo ikke blive ved med at vokse i det tempo så bliver han jo 2,5 meter. Godt jeg ikke er doktor ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2016 Liff skider som regel 1-2 gange dagligt.. Nogle dage "springer hun over" eller kun en lille klat - men så kommer der som regel også kæmpe bonus dagen efter.. Hendes mave er endelig normaliseret igen, men Vi er meget obs på det! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2016 Jeg forstå det stadig ikke. Han kan jo ikke blive ved med at vokse i det tempo så bliver han jo 2,5 meter. Godt jeg ikke er doktor ;) Haha! Jeg regnede ud forleden, at han ville blive 189. Jeg regnede dog ikke på vægten :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2016 Haha! Jeg regnede ud forleden, at han ville blive 189. Jeg regnede dog ikke på vægten :lol Hvordan regnede du det ud? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2016 Hvordan regnede du det ud? Det var en eller anden artikel på Facebook. Noget med forældrenes højde lagt sammen, og så skulle man lægge noget til ved drenge og gøre noget andet med piger :chin: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2016 Her er det: Hvis du har en dreng: Læg først mors og fars højde i centimeter sammen. Dividér tallet med 2 og læg så 6,5 centimeter til. Hvis du har en pige: Læg først mors og fars højde i centimeter sammen. Dividér tallet med 2 og træk så 6,5 centimeter fra. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2016 Her er det: Hvis du har en dreng: Læg først mors og fars højde i centimeter sammen. Dividér tallet med 2 og læg så 6,5 centimeter til. Hvis du har en pige: Læg først mors og fars højde i centimeter sammen. Dividér tallet med 2 og træk så 6,5 centimeter fra. Tvivler nu kraftigt på at min Mie bliver under 180 som hun ville ved den beregning (176,5) ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2016 Her er det: Hvis du har en dreng: Læg først mors og fars højde i centimeter sammen. Dividér tallet med 2 og læg så 6,5 centimeter til. Hvis du har en pige: Læg først mors og fars højde i centimeter sammen. Dividér tallet med 2 og træk så 6,5 centimeter fra. Hmm.. Edith skulle efter en anden af de der udregninger blive ca 180 cm og efter den her skulle hun blive 165,5 cm :D Tror sgu ikke så meget på det :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2016 Nej, jeg tror da overhovedet heller ikke på det, det var virkelig bare for sjov :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2016 Nej, jeg tror da overhovedet heller ikke på det, det var virkelig bare for sjov :D Ja.. Er også virkelig spændt på hvor høje ungerne bliver. Altså alt tyder på at de bliver høje, but you never know :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2016 Ja.. Er også virkelig spændt på hvor høje ungerne bliver. Altså alt tyder på at de bliver høje, but you never know :rolleyes Jeg er også virkelig spændt på A's højde, for H er så mega høj. Vi må bare lige vente ca 100 år med at finde ud af det ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2016 Jeg har også hørt at man kan gange deres højde med to når de bliver to år. Så bliver Amilia virkelig høj. Da hun var 18 mdr var hun 87 cm. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2016 Jeg har også hørt at man kan gange deres højde med to når de bliver to år. Så bliver Amilia virkelig høj. Da hun var 18 mdr var hun 87 cm. Ja, hvis den er rigtig, skal Edith blive ca 180 cm.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2016 Ja, hvis den er rigtig, skal Edith blive ca 180 cm.. Amilia bliver måske over 180. Det er alligevel vanvittig meget som kvinde. Jeg er kun 163, hun må godt blive højere end mor Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2016 Amilia bliver måske over 180. Det er alligevel vanvittig meget som kvinde. Jeg er kun 163, hun må godt blive højere end mor Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2016 Jeg er 100 på at vores piger ikke bliver ret meget højere end 1,70. Jeg er 1.71 høj og Mads er 1,74 høj :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2016 Haha! Jeg er 168, og tænker også det er fint med lidt mere højde.. Jeg tror faktisk, at Edith var 92 cm til hendes 2 års us :chin: Jeg tænker også at Amilia ender deromkring. Edith er jo også virkelig høj. Amilia må godt blive en del højere end mig, men jeg tænker alligevel at 180 cm eller over er lidt i overkanten. Så bliver hun på højde med sin far på 186. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2016 Jeg tænker også at Amilia ender deromkring. Edith er jo også virkelig høj. Amilia må godt blive en del højere end mig, men jeg tænker alligevel at 180 cm eller over er lidt i overkanten. Så bliver hun på højde med sin far på 186. Ja, Edith er 3 år 7 mdr og er 105 cm høj. Hun er ret høj og Albert er (meget) højere end hun var ved 1 år, så ved slet ikke hvad det ender med med ham :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2016 Ja, Edith er 3 år 7 mdr og er 105 cm høj. Hun er ret høj og Albert er (meget) højere end hun var ved 1 år, så ved slet ikke hvad det ender med med ham :o Han bliver sikkert to meter høj Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2016 Han bliver sikkert to meter høj Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2016 Haha! Ja. Han er ca 7 cm højere end E var ved 1 år :lol Men altså min morbror var knap 2 meter og min fætter lige over 2 meter og min farfar var over 190 cm. Så det er jo ikke helt fra fremmede de har noget højde - det er bare ikke fra mig :p Alle i min familie er vildt små, den højeste er nok 174 som mand.7 cm er alligevel rigtig meget Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2016 Hmm. Da jeg hentede Albert i dag sagde en af pædagogerne, at han havde haft tynd afføring 2 gange i eftermiddags, men ellers glad og tilfreds.. Altså ikke nok til at ringe ham hjem. Der har ikke været noget herhjemme (men altså heller ikke normal afføring) og han er totalt i hopla, glad, danser og leger og spiser helt som han plejer.. Ville I afleverer ham imorgen? Han skal kun have en halv dag under alle omstændigheder :chin: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2016 Hvis der intet kommer hjemme så ville jeg aflevere ja....tobias har lige været igennem næsten 2 uger med dårlig mave som ikke smittede...og der var kun 2 uheld i dagplejen resten fik vi herhjemme såå... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2016 Hmm. Da jeg hentede Albert i dag sagde en af pædagogerne, at han havde haft tynd afføring 2 gange i eftermiddags, men ellers glad og tilfreds.. Altså ikke nok til at ringe ham hjem. Der har ikke været noget herhjemme (men altså heller ikke normal afføring) og han er totalt i hopla, glad, danser og leger og spiser helt som han plejer.. Ville I afleverer ham imorgen? Han skal kun have en halv dag under alle omstændigheder :chin: Ja med den begrundelse at det jo heller ikke var nødvendigt at ringe ham hjem. Del dette indlæg Link to post Share on other sites