Besvaret June 5, 2016 Noah drattede omkuld i stolen kl 18.15 og har sovet lige siden! Han var træt den lille trold... Vi plejer ellers ikke at kunne flytte ham uden han vågner, men selv et bleskift gik uden problemer. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2016 Jeg bliver simpelthen idiot af A's (manglende) lure! :klap Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2016 Jeg bliver simpelthen idiot af A's (manglende) lure! :klap :kram det er drøn hårdt når der ingen pause er overhovedet :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2016 :kram det er drøn hårdt når der ingen pause er overhovedet :kiss Ja, for satan! Og H arbejder ca 100 timer i døgnet pt, så dagene er mega lange :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2016 Fru Mor Først lige kæmpe kram ;-) Nu spørger jeg bare tilfældigt men keder han sig måske så han ikke bliver rigtig træt ? Sådan var Tobias en periode hvor jeg ikk kunne underholde ham nok sidste år da jeg var gravid...fx var vi ikke så meget ude de dage manden arbejdede...og der var tydelig forskel nemlig... Ved Self ikk om det påvirker hos jer :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2016 Fru Mor Først lige kæmpe kram ;-) Nu spørger jeg bare tilfældigt men keder han sig måske så han ikke bliver rigtig træt ? Sådan var Tobias en periode hvor jeg ikk kunne underholde ham nok sidste år da jeg var gravid...fx var vi ikke så meget ude de dage manden arbejdede...og der var tydelig forskel nemlig... Ved Self ikk om det påvirker hos jer :-) Det troede jeg også, men i går var vi i svømmehallen. Dvs mere end en time i offentlig transport og så 45 min tonsen rundt i vandt. Der tog han 40 min :blink I dag har vi været på en indendørs legeplads med masser af børn. Luren varede 1 time og 19 min :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2016 Det troede jeg også, men i går var vi i svømmehallen. Dvs mere end en time i offentlig transport og så 45 min tonsen rundt i vandt. Der tog han 40 min :blink I dag har vi været på en indendørs legeplads med masser af børn. Luren varede 1 time og 19 min :rolleyes Hmm lyder godt nok jævnt træls :-/ men kender det godt... Sidste uge hentede vi Tobias fra dagpleje hvor han havde været ude både formiddag og eftermiddag...kørte i bilka hvor han brugte masser af energi og vi kom sent hjem startede putning 19.40 og drengen sov først 21.30...fatter slet slet ikke han ikke var træt før... Pt forsøger vi med så faste rammer som muligt og håber bare han vil sove bedre med tiden... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2016 Når ens datter i dag siger, hun ikke længere vil have ble på (har de sidste par måneder tisset dagligt på toilet, men ikke ønsket at få bleen af!), hvad gør man så? Sender hende i børnehave i morgen uden ble??? Burde hun ikke have et par dage hjemme først uden? Omvendt, virker det jo mærkeligt at give hende ble på, når hun selv beder om ikke at have den på? I bh sagde de sidste uge, at hun virker klar, men at hun psykisk bliver påvirket af, når de andre har uheld og hun har tidligere sagt, at de andre bliver kede af det, når de tisser på gulvet!? Så hvad stiller jeg op? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2016 Når ens datter i dag siger, hun ikke længere vil have ble på (har de sidste par måneder tisset dagligt på toilet, men ikke ønsket at få bleen af!), hvad gør man så? Sender hende i børnehave i morgen uden ble??? Burde hun ikke have et par dage hjemme først uden? Omvendt, virker det jo mærkeligt at give hende ble på, når hun selv beder om ikke at have den på? I bh sagde de sidste uge, at hun virker klar, men at hun psykisk bliver påvirket af, når de andre har uheld og hun har tidligere sagt, at de andre bliver kede af det, når de tisser på gulvet!? Så hvad stiller jeg op? Sender hende afsted med en ordentlig bunke skiftetøj :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2016 Sender hende afsted med en ordentlig bunke skiftetøj :):ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2016 Sender hende afsted med en ordentlig bunke skiftetøj :) :ditto. Hvis institutionen siger hun virker klar og også støtter op om det vil jeg helt klart gøre det. Seje Vega :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2016 Øv en møg dag med Tobias...mega sur og hys og ked hele morgenen... Dog en god dag i dp.. Så kom han hjem og blev træt ked hys og sur som en i helvede altså...lille mand...så puttede ham lidt i syv uden aftensmad :-( Øv hader at han bliver sådan for tiden... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2016 :ditto. Hvis institutionen siger hun virker klar og også støtter op om det vil jeg helt klart gøre det. Seje Vega :yay :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2016 Leonora er de seneste aftener faldet relativt hurtigere i søvn og vi har kun været derinde ifm putning 0-3 gange :yay Håber på ny rutine (antijinx) :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2016 Øv en møg dag med Tobias...mega sur og hys og ked hele morgenen... Dog en god dag i dp.. Så kom han hjem og blev træt ked hys og sur som en i helvede altså...lille mand...så puttede ham lidt i syv uden aftensmad :-( Øv hader at han bliver sådan for tiden... Vågner han så ikke og er sulten midt nat? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2016 Vågner han så ikke og er sulten midt nat? Det må tiden vise...frygter det lidt ja...men han drak en masse vand...al mad blev bare kylet på gulvet :-/ Heldigvis spiste han godt i dp idag så håber det går... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2016 Det må tiden vise...frygter det lidt ja...men han drak en masse vand...al mad blev bare kylet på gulvet :-/ Heldigvis spiste han godt i dp idag så håber det går... Storm kommer tit i seng nærmest uden mad, han er småtspisende og ind i mellem gider han bare ikke.. Og han vågner aldrig pga. sult, han er højst virkelig sulten til morgenmaden! :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2016 Storm kommer tit i seng nærmest uden mad, han er småtspisende og ind i mellem gider han bare ikke.. Og han vågner aldrig pga. sult, han er højst virkelig sulten til morgenmaden! :lol Hvis Noah ikke får spist ordentlig aftensmad kan vi være sikre på, at han vågner midt om natten og siger "mad" :lolhit så han får altid tilbudt brød inden sengetid, hvis aftensmaden ikke var et hit. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2016 Tak for jeres hep og optimisme omkring bh og ble! Vi prøver i morgen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2016 Tak for jeres hep og optimisme omkring bh og ble! Vi prøver i morgen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2016 Dvs der er 50/50 chance for han vågner. Alt var bare galt idag åbenbart såå. Plejer altid at tilbyde ham noget andet mad hvis det vi får ikke er sagen...men her var han bund hys og ulykkelig så ku intet stille op...suk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2016 Dvs der er 50/50 chance for han vågner. Alt var bare galt idag åbenbart såå. Plejer altid at tilbyde ham noget andet mad hvis det vi får ikke er sagen...men her var han bund hys og ulykkelig så ku intet stille op...suk Håber han sover hele natten :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2016 Andre, hvis børn på ca 1,5år bider???! For pokker jeg har det stramt med at hun bare sætter gebisset i mig, hvor hun lige kn komme til.. Jeg har pt. Blåt mærke på venstre Babs OG på mit ene lår! I sidste uge bed hun både mig og Luna i maven så det gav mærker og i weekenden sad gebisset i min skulder.. Det er rent spontant og jeg HYLER OP af en anden verden når hun gør det, men det påvirker hende tilsyneladende ikke.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2016 Mads bidder også og skubber og dasker de sidste to kun til Tobias. Har ingen gode råd håber at det er en kort fase... Vi siger av / stop og markerer stop tegn med hånden. Og så flytter vi ham væk fra stedet hvis han har bidt Simon eller Tobias. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2016 Storm bed også i en periode.. Det gik over, men synes skisme det var en lang fase! :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites