Tumlepigen

Tumlinge-small talk 3

2,433 indlæg i dette emne

Wup wup der er håb forude for mit ihærdige arbejde med de putninger på eget værelse !

To aftener i træk er Tobias putte uden at jeg skulle ind til ham efter jeg gik ud fra værelset ;-) og han har først givet lyd fra sig kl 5 igår morges og idag hvor han lige måtte ha sutten. Og så er vi stået op kl. 6 hvor han har kaldt ;-)

Håber virkelig det fortsætter..

Del dette indlæg

Sådanne feber dage har vi også prøvet....så trist når de bare vil hænge...:-/

Håber han snart får det bedre jeres A

Tak, søde. I dag er det gået stærkt med feberen og han virker helt rask nu :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke en fart Mie har på. Der kommer flere ord hele tiden og hun udtrykker klart og tydeligt hvis hun vil rutsje/gynge/danse/tegne/spise/læse bog/putte/sove lur i barnevogn/i seng/gå tur med klapvogn/kører bil :wub lille sludrechatol altså.

Værre er at den lille krudtugle nu også har gennemskuet hvordan man åbner vores vinduer og køleskab - samt drejer på graderne på vaskemaskinen og hun er altså hurtig som en Ninja - man keder sig aldrig med Mie vågen ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er der andre end mig der nærmest bare sidder og tripper i håbet om at baby snart vågner fra laaaang lur, så man kan få hende skiftet og spist af inden man går hen og henter storebror?

Det er dømt til at mislykkes hvis jeg bare går nu, hun vil vågne på vej derhen og være mega sulten og have mega fyldt ble. Men jeg tør ikke vække hende. Og samtidig vil jeg helst ikke vente til klokken alt for sent med at hente... What to do???:)

Det er ikke rigtig en mulighed at amme i dagplejen, det synes jeg måske er lidt for privat...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er der andre end mig der nærmest bare sidder og tripper i håbet om at baby snart vågner fra laaaang lur, så man kan få hende skiftet og spist af inden man går hen og henter storebror?

Det er dømt til at mislykkes hvis jeg bare går nu, hun vil vågne på vej derhen og være mega sulten og have mega fyldt ble. Men jeg tør ikke vække hende. Og samtidig vil jeg helst ikke vente til klokken alt for sent med at hente... What to do???:)

Det er ikke rigtig en mulighed at amme i dagplejen, det synes jeg måske er lidt for privat...

Husker godt det evige dilemma <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh ja :kram

Jeg er endt med at amme både i metroen i myldretiden og på legepladsen i vuggestuen... Man kan godt smile af det når man først er ude på den anden side :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op.

Mads har været træt i dag.

Han faldt i søvn midt i maden og vågnede ikke engang da jeg puslede ham og bar ham i seng :o

Er godt nok spændt på hvornår han vågner i morgen tidligt

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh ja :kram

Jeg er endt med at amme både i metroen i myldretiden og på legepladsen i vuggestuen... Man kan godt smile af det når man først er ude på den anden side :kiss

Ååååh ja :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Baah Tobias har stadig dårlig mave....siden i lørdags...gav vagt lægen et kald igår hvor beskeden var vi skulle afvente og se om det ikke gik over af sig selv...så idag har han fået 38.9 i feber efter jeg hentede ham i dagplejen så nu får han altså lang weekend og egen læge får et kald i morgen....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er Freyas 3. Tand endelig brudt igennem.. hun fik to i undermunden tilbage i oktober og først nu kommer der endnu en - igen i undermunden. Hun er 15 måneder..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Adam har (igen) i dag sprunget sin lur over og vi har været i kusinens kolonihave hele dagen. Det havde så åbenbart gjort ham så træt, at han bogstaveligt talt faldt i søvn midt i aftensmaden. Så vi lagde ham i seng. Er spændt på hvor længe han sover til i morgen :O

Del dette indlæg

Annonce ♥

Adam har (igen) i dag sprunget sin lur over og vi har været i kusinens kolonihave hele dagen. Det havde så åbenbart gjort ham så træt, at han bogstaveligt talt faldt i søvn midt i aftensmaden. Så vi lagde ham i seng. Er spændt på hvor længe han sover til i morgen :O

Sådan nogle dage havde vi også med Edith for noget tid siden.. Sad og spiste og sov på samme tid :D Hun sov i øvrigt til normal tid om morgenen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Albert har kun sovet en lur idag og har været en stjerne hele dagen :kuller

Altså han bliver så stor :o

Del dette indlæg

Annonce ♥

Elliot hoppede også over middagslur, men kunne ikke holde øjnene åbne da vi kørte bil ved 17 tiden.. Han var slet ikke til at vække igen :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er bare virkelig overrasket over det. Det er jo barnet der aldrig er til at få til at sove. Og så 'burde' han jo slet ikke springe lure over, han er ikke engang blevet to endnu :O

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er bare virkelig overrasket over det. Det er jo barnet der aldrig er til at få til at sove. Og så 'burde' han jo slet ikke springe lure over, han er ikke engang blevet to endnu :O

Vi har også prøvet nogle gange uden lure dog ikke hvor han faldt i søvn under maden...

Men det har ikke ændret næste morgen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har også prøvet nogle gange uden lure dog ikke hvor han faldt i søvn under maden...

Men det har ikke ændret næste morgen.

Sidst han sprang over var der heller ikke nogle problemer, og han kom i seng til stort set normal tid. Det må have været de mange timers frisk luft og leg med kusinen, der gjorde ham træt :kuller

Del dette indlæg

Annonce ♥

Noah har lavet bum på potten :yay Han gik selv ud af badet og satte sig på potten. Store dreng :kuller

Del dette indlæg

Annonce ♥

Noah har lavet bum på potten :yay Han gik selv ud af badet og satte sig på potten. Store dreng :kuller

Sådan! :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan gik det?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan gik det?

Han sov til kl. 6 i morges, som er sædvanlig tid, så det var helt perfekt! :) i dag sov han så lidt over en times lur, så han har stadig brug for den de fleste dage :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Han sov til kl. 6 i morges, som er sædvanlig tid, så det var helt perfekt! :) i dag sov han så lidt over en times lur, så han har stadig brug for den de fleste dage :)

Fedt! :) Men ja, han er jo heller ikke så gammel, at jeg ville tænke, at han skulle undvære den.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nøøøøøøj, hvor vi kæmper med stædighed herhjemme pt :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nøøøøøøj, hvor vi kæmper med stædighed herhjemme pt :rolleyes

Det er charmerende ikke ;) hold op altså hvor starter de tidligt med at være trodsige. Vi har en sand drama Queen herhjemme. Hun er lige til en Oscar nogle gange :LOL

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nujh jeg har et sæt lettere brugt tvillinger til salg.

De nægter at sove :zzz det bliver en lang aften

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER