Besvaret September 4, 2016 Vildt jeg allerede høre til herinde nu Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2016 Ja det går hurtigt. ;) velkommen herind. :) Tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2016 Jeg har lagt Freya i seng med feber ca 38.8 Ville I allerede nu beslutte at det er en sygedag i morgen og blive hjemme, eller vil I se natten og morgenen an? Mit kontrollerende jeg kan slet ikke overskue ikke at vide hvad d2r skal ske i morgen, men mit pligtopfyldende jeg kan heller ikke så godt lide at være hjemme, hvis man ikke rigtig er syg.. Så er bare nysgerrig på hvordan I normalt håndterer det? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2016 Altså vores institution siger feberfri i et døgn, så hvis jeg putter med feber så kommer de først afsted tidligst 1,5 døgn senere. Også selvom de vågner uden feber :) God bedring med hende :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2016 Altså vores institution siger feberfri i et døgn, så hvis jeg putter med feber så kommer de først afsted tidligst 1,5 døgn senere. Også selvom de vågner uden feber :) God bedring med hende :kiss :ditto Altså ved faktisk ikke om institutionen siger noget om det :blush Men jeg tænker bestemt man har en hjemmedag når man er puttet med feber. Især fordi mine børn nærmest hver gang har op-ned-feber så selvom de vågner feberfri så kommer den i løbet af dagen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2016 :ditto Altså ved faktisk ikke om institutionen siger noget om det :blush Men jeg tænker bestemt man har en hjemmedag når man er puttet med feber. Især fordi mine børn nærmest hver gang har op-ned-feber så selvom de vågner feberfri så kommer den i løbet af dagen. :ditto Men jeg kæmper til tider en kamp med min mand om det <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2016 Tak for svar. Jeg ved faktisk ikke hvad institutionen siger om feber men tror jeg spørger i morgen når jeg melder hende syg. Og det med at feber kan gå op og ned i løbet af dagen har jeg jo også oplevet før. Så det bliver en hjemme dag i morgen så hun kan blive helt rask. :) Tak for de gode argumenter. Dem manglede jeg lige. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2016 Vil sige jeg vurderer meget efter situation og om feberen er kommet lige pludselig osv... Sidste år fik Tobias en del tænder og havde feber on off i den forbindelse dog aldrig om morgenen...Han var i dp alle de dage men igen feberen kom enten om eftermiddagen eller aftenen.. Men som oftest betyder feber også fri her. Men vores dp siger ok til at tage dem selvom de ikke har været feber fri i over et døgn :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2016 Vil sige jeg vurderer meget efter situation og om feberen er kommet lige pludselig osv... Sidste år fik Tobias en del tænder og havde feber on off i den forbindelse dog aldrig om morgenen...Han var i dp alle de dage men igen feberen kom enten om eftermiddagen eller aftenen.. Men som oftest betyder feber også fri her. Men vores dp siger ok til at tage dem selvom de ikke har været feber fri i over et døgn :-) Jeg har bare aldrig rigtig oplevet Freya reagere på tænder - slet ikke med feber. F.eks. så jeg lige en ny tand i forgårs men der har ikke været feber før det. Sidst hun havde feber (har skrevet det ned) var den 5. Maj og der kom først en tand den 27. Maj så tænker ikke det hænger sammen... Hun er vågnet uden feber - men har sovet meget uroligt i nat. Vi er i hvert fald hjemme i dag. Håber det er overstået nu. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2016 Tyvstarter lige lidt herinde, men vil bare lige høre hvad I har af erfaringer med legekøkken? Gider børnene det? Er det godt at lege med? Tænker om C skal have det i 1 års fødselsdagsgave, men vi er lidt uenige herhjemme om det er noget ved eller bare er for kedeligt? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2016 Tyvstarter lige lidt herinde, men vil bare lige høre hvad I har af erfaringer med legekøkken? Gider børnene det? Er det godt at lege med? Tænker om C skal have det i 1 års fødselsdagsgave, men vi er lidt uenige herhjemme om det er noget ved eller bare er for kedeligt? Edith fik hendes i julegave, da hun var et år (og knap 2 mdr) og det har altid været et hit. Albert begyndte også at lege med det, da han var omkring et år. Nu står de tit side om side og "laver mad" :) Vi har det fra Ikea. Det er IMO en af de bedste på markedet og koster vist ca 700kr med både over og underskabe :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2016 Tyvstarter lige lidt herinde, men vil bare lige høre hvad I har af erfaringer med legekøkken? Gider børnene det? Er det godt at lege med? Tænker om C skal have det i 1 års fødselsdagsgave, men vi er lidt uenige herhjemme om det er noget ved eller bare er for kedeligt? Vi har et legekøkken.. Det er relativt højt og med "noget" på begge sider dvs. Den faktisk skal stå frit eller med den ene ende op mod en mur. Den fylder, men pigerne ELSKER den! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2016 Tyvstarter lige lidt herinde, men vil bare lige høre hvad I har af erfaringer med legekøkken? Gider børnene det? Er det godt at lege med? Tænker om C skal have det i 1 års fødselsdagsgave, men vi er lidt uenige herhjemme om det er noget ved eller bare er for kedeligt? Det er noget! Alfred fik sit i fødselsdagsgave, og han leger med det hver eneste dag. Vi har også Ikeas, og det er altså bare så fint! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2016 Dengang han fik feber ved tænder der kom det først om eftermiddagen eller aftenen for så at være væk næste dag ;-) og han var rød ved kinden den side han fik tænder i...det kunne ske et par gange om ugen da det stod på...og han fik alle sine tænder over en relativ kort periode :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2016 Og yay Tobias sov fra kl 19 til 6.20 idag i sin egen seng Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2016 Tyvstarter lige lidt herinde, men vil bare lige høre hvad I har af erfaringer med legekøkken? Gider børnene det? Er det godt at lege med? Tænker om C skal have det i 1 års fødselsdagsgave, men vi er lidt uenige herhjemme om det er noget ved eller bare er for kedeligt? N fik hans i julegave da han var et år og fore måneder. Det var et hit fra start! Han er tre nu og leger stadig med det. Vi har det fra BR, og er fuldt tilfredse. IKEAs har dog knapper man kan trykke på, hvilket N også ville have elsket. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2016 Tak for svar, det lyder jo som et hit :) M mener bare at de måske så mister interessen for madlavning og at være med i køkkenet rigtigt? Fordi de har leget det Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2016 Tak for svar, det lyder jo som et hit :) M mener bare at de måske så mister interessen for madlavning og at være med i køkkenet rigtigt? Fordi de har leget det På ingen måder. Min datter fik også, da hun var 1 år og 4 mdr, og i dag er hun 3 - og leger stadig med det! Legen ændrer sig naturligvis, nu dækkes der bord, holdes fødselsdag mv også. Desuden også et hit i børnehaven :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2016 Vi har Legekøkken på ønskeseddel i år til drengene herhjemme... har kun hørt godt om det fra andre :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2016 På ingen måder. Min datter fik også, da hun var 1 år og 4 mdr, og i dag er hun 3 - og leger stadig med det! Legen ændrer sig naturligvis, nu dækkes der bord, holdes fødselsdag mv også. Desuden også et hit i børnehaven :)Det er præcis det samme her! Vi gab det til Storm da han blev et år, og det har alle dage været et hit, selvom det først er nu han egentlig er begyndt at lave mad der. :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2016 Tak for svar, det lyder jo som et hit :) M mener bare at de måske så mister interessen for madlavning og at være med i køkkenet rigtigt? Fordi de har leget det N elsker at være med til at lave mad. Hans favorit er godt nok at piske flødeskum, men det meste madlavning hitter ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2016 Ja, vuggestuetakst kan trække tænder ud.. <_< Storm var syg konstant de første 3-4 mdr., men har derefter været syg meget sjældent! Vi har nu ikke haft en sygedag siden januar! :yay Hold da op, det har da også været en hård opstart for jer så Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2016 Mie fik også IKEA køkken i 1 års gave og elsker det. Og vil stadig gerne lave mad i køkkenet med os alligevel ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2016 Unge dame at du fravælger både sut og din godnat mælk på 12 dage :blink er udelukkende dit valg. Men kunne du for pokker da ikke stadig godt ville puttes og sove :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites