Besvaret May 14, 2016 Lort altså! Endelig er Albert kommet op i vægt, og nu vil han så ikke spise. Siden i går eftermiddags har han kun sjatspist, ammet en smule og taget 20-30 ml af flasken af gangen (han plejer at tage omkring 80-90). Til gengæld sover han ret meget, hvilket jo ikke er et godt tegn. Jeg frygter, at det er medicinen mod trøske, der giver ham kvalme. Jeg gad virkelig godt have et par dage i træk, hvor jeg ikke skal bekymre mig for hans trivsel :( :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2016 Lort altså! Endelig er Albert kommet op i vægt, og nu vil han så ikke spise. Siden i går eftermiddags har han kun sjatspist, ammet en smule og taget 20-30 ml af flasken af gangen (han plejer at tage omkring 80-90). Til gengæld sover han ret meget, hvilket jo ikke er et godt tegn. Jeg frygter, at det er medicinen mod trøske, der giver ham kvalme. Jeg gad virkelig godt have et par dage i træk, hvor jeg ikke skal bekymre mig for hans trivsel :( Åh nej altså Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2016 Måske du kan prøve at hæve hendes hoved lidt - hvis det er ørerne, bør det hjælpe? Det kan måske også være tænder? Har hun fået nogen af dem? Afbrudt søvn er bare latterligt! Jeg var også vågen 03-04 i nat med ked baby og det sutter helt vildt! Jeg kunne slet ikke vågne i morges og da Søren kom ind med Sofie ½ time efter jeg burde være stået op, var jeg helt ynkelig og sagde, at jeg er så grundtræt og snart vil give min højre arm for 5 timers sammenhængende søvn! :( Så masser af forstående kram herfra! :kram2 Sengen er i forvejen hævet en smule, men tror jeg prøver at hæve den lidt mere til natten, måske det gør en forskel :)Tænder er selvfølgelig også en mulighed - det virker dog ikk som om der er noget der generer hende inde i munden, og jeg kan ikk umiddelbart se nogen der er på vej. Men måske de alligevel værker lidt derinde. Det er så svært at vide hvad der er galt når de sådan græder :( Det er SÅ hårdt med afbrudt og manglende søvn! Åh, hvis jeg bare kunne få 3 timers sammenhængende søvn snart, så ville jeg være lykkelig! Kram tilbage til dig :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2016 Lort altså! Endelig er Albert kommet op i vægt, og nu vil han så ikke spise. Siden i går eftermiddags har han kun sjatspist, ammet en smule og taget 20-30 ml af flasken af gangen (han plejer at tage omkring 80-90). Til gengæld sover han ret meget, hvilket jo ikke er et godt tegn. Jeg frygter, at det er medicinen mod trøske, der giver ham kvalme. Jeg gad virkelig godt have et par dage i træk, hvor jeg ikke skal bekymre mig for hans trivsel :( Åh altså det er så hårdt! :kram2Vi kæmpede selv med Naya der ikk ville spise og ikk tog ordentligt på i starten, så jeg kan virkelig godt forstå dig! :( Jeg håber snart det bliver bedre :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2016 Åh ha, jeg synes det er noget værre rod med rytme i øjeblikket. Søvn er helt hen i vejret både nat og dag, skemad er pludselig ikke helt så interessant mere og jeg synes derfor jeg ammer konstant. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2016 Tror min baby er i gang med tredje tiger. Åhr, hvor er han ked! Han græd helt utrøsteligt i en halv time tidligere i dag :( det plejer han aldrig at gøre! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2016 Åh ha, jeg synes det er noget værre rod med rytme i øjeblikket. Søvn er helt hen i vejret både nat og dag, skemad er pludselig ikke helt så interessant mere og jeg synes derfor jeg ammer konstant.Samme her. Eller hun sover ok men der er ikke såååå meget rytme i det pt, og mad er bare slet ikke interessant <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2016 Tror min baby er i gang med tredje tiger. Åhr, hvor er han ked! Han græd helt utrøsteligt i en halv time tidligere i dag :( det plejer han aldrig at gøre!Den har vi lige været igennem. Nøj, den var led :( Håber det går lettere for jer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2016 Den har vi lige været igennem. Nøj, den var led :( Håber det går lettere for jer Jeg synes også allerede den er led. :( Hvor længe varede den hos jer? Jeg håber det går bedre med storebror. :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2016 Jeg synes også allerede den er led. :( Hvor længe varede den hos jer? Jeg håber det går bedre med storebror. :kram2 :kram2 En lille uges tid :(Det går meget op og ned. Skal nok få svaret din pm, når jeg lige har lidt bedre tid :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2016 En lille uges tid :( Det går meget op og ned. Skal nok få svaret din pm, når jeg lige har lidt bedre tid :) Øv ja, appen siger også 8 dage. :( Puha! Lede tiger. Du svarer bare når du har tid, ingen stress! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2016 Øv ja, appen siger også 8 dage. :( Puha! Lede tiger. Du svarer bare når du har tid, ingen stress! Det der virkede aller bedst for os (efter jeg havde gennemskuet det) var at lade ham sove på mig. Det var eneste sted han rigtig fik sovet, så jeg sad plantet i sofaen hele denne her uge. Har ret ondt i numsen nu :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2016 Tak :kiss Han fik en flaske igår ved 7-tiden om aftenen, spiste 70 ml og gylpede big time (og han er ellers ikke en gylper), men siden da har han spist ok.. Måske skulle han bare af med noget :unsure Hans far og søster er begge typerne, der kan have det rigtig skidt, for så at kaste op og få det markant bedre. Karla vågnede med ondt i maven tirsdag morgen og kastede op. Efter det var hun helt frisk med det samme. Det kan være det, der har drillet ham.. Du kan evt også overveje at få ham tjekket ved kiropraktor eller kst-terapeut. For hvis nogle nerver er i klemme, kan det jo også godt påvirke hans lyst til at spise ved brystet! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2016 Har så mega ondt i min venstre hofte. Tror desværre det er min lænd der giver problemer. Kan intet. Ikke engang løfte M :( Må vist en tur til speciel læge og skannes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2016 Sofie sov 13-15 og vi har lige forsøgt sen kort lur, men den plan var hun ikke med på. Det skal nok blive spændende, de næste par timer <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2016 Sofie sov 13-15 og vi har lige forsøgt sen kort lur, men den plan var hun ikke med på. Det skal nok blive spændende, de næste par timer <_< Øv, sådan har det været hos os de sidste par dage! I dag tror jeg så til gengæld hun indhenter al søvn!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2016 Øv, sådan har det været hos os de sidste par dage! I dag tror jeg så til gengæld hun indhenter al søvn!!Hun er lige faldet i søvn semisvøbt i mine arme mens jeg gik og vuggede. Helt overtræt, min lille mus :wub Jeg er bare glad for jeg har lært at læse når hun er kommet dertil og har fundet ud af hvordan jeg hjælper hende! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2016 Det der virkede aller bedst for os (efter jeg havde gennemskuet det) var at lade ham sove på mig. Det var eneste sted han rigtig fik sovet, så jeg sad plantet i sofaen hele denne her uge. Har ret ondt i numsen nu :D I forvejen sover han helst på mig (i viklen), så det fortsætter vi bare med :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2016 I forvejen sover han helst på mig (i viklen), så det fortsætter vi bare med :DSå er du jo i træning :DFor øvrigt så er Herman vendt tilbage til sine gode rytmer, så der er altså lys forude, hvis det skulle gå hen og blive slemt for jer (krydser for det ikke gør) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2016 Så er der en ting mere, som Sofie gladeligt spiser fra ske... Vanilleis :rolleyes Så pt har kun koldskål, vanilleis,en enkelt gang pulvergrød med frugtmos og en enkelt gang mos af sød kartoffel og gulerod på 2 mdr. fået hende til at vise interesse for skeen. SUK! <_< Så det er jo ikke skeen som sådan, hun har noget imod. Er der noget på den hun gerne vil have er hun faktisk ret god til at spise af ske :prik Jeg synes det er liiiiige tidligt nok, at hun er så egenrådig og virkelig provokerende! :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2016 Så er der en ting mere, som Sofie gladeligt spiser fra ske... Vanilleis :rolleyes Så pt har kun koldskål, vanilleis,en enkelt gang pulvergrød med frugtmos og en enkelt gang mos af sød kartoffel og gulerod på 2 mdr. fået hende til at vise interesse for skeen. SUK! <_< Så det er jo ikke skeen som sådan, hun har noget imod. Er der noget på den hun gerne vil have er hun faktisk ret god til at spise af ske :prik Jeg synes det er liiiiige tidligt nok, at hun er så egenrådig og virkelig provokerende! :rolleyes :lol Sigrid kan godt lide risengrød... :rolleyes Måske et bud - det er også sødt og blødt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2016 :lol Sigrid kan godt lide risengrød... :rolleyes Måske et bud - det er også sødt og blødt.Et godt bud og jo næppe mindre forbudt end koldskål og vanilleis :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2016 Julius blev snottet igår og idag er han begyndt at hoste helt vildt mens han sover... Det bliver en spændende nat... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2016 Så er der en ting mere, som Sofie gladeligt spiser fra ske... Vanilleis :rolleyes Så pt har kun koldskål, vanilleis,en enkelt gang pulvergrød med frugtmos og en enkelt gang mos af sød kartoffel og gulerod på 2 mdr. fået hende til at vise interesse for skeen. SUK! <_< Så det er jo ikke skeen som sådan, hun har noget imod. Er der noget på den hun gerne vil have er hun faktisk ret god til at spise af ske :prik Jeg synes det er liiiiige tidligt nok, at hun er så egenrådig og virkelig provokerende! :rolleyes Åh altså, de tøsebørn! :rolleyesNaya er godt nok heller ikk særlig god til at spise - og har jo egentlig aldrig rigtig været det. Grød siger hende intet. Hun bliver tilbudt grød med masser af frugtmos hver morgen, og hun spiser ca to skefulde, og så nægter hun at spise mere. Nu har hun to dage fået rugbrød med smør til frokost, og det går faktisk fint (er spændt på om det fortsætter, frøkenen har sine egne ideer..), hun spiser ikk meget af det, men lidt ryger der da ned, og hun kan godt lide det (det dér bondebrøds-noget fra pågen). Til aften får hun kogte grøntsager og forskellige slags grøntsagsmos - det kan hun godt lide, så nogen dage spiser hun to skefulde, andre dage 10. Det der hitter allermest hos Naya, er det mad hun selv kan spise. Avokado, kogte gulerødder, broccoli, rugbrød. Og hvis hun først har taget fat i skeen eller noget mad, så kan jeg ikk få hende til at spise med ske, så vil hun selv, og bliver stiktosset hvis jeg vil made hende med skeen. Kæft hun er stædig, og virkelig selektiv når det kommer til mad! Lucas var så nem med mad, så det er SÅ frustrerende med et barn der spiser så lidt, og ikk er fan af ske <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites