Besvaret May 10, 2016 Man ved at ens baby er træt, når han næsten falder i søvn under aftensmaden :zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2016 Hvornår gik jeres fra 2-1 lur? J er kun lige 9 måneder men jeg mistænker ham for at sove for meget i løbet af dagen :chin: han står tidligere op igen og aftenerne er lidt noget rod - noget jeg kan huske vi også oplevede ved overgangen fra 3-2 lure. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2016 Hvornår gik jeres fra 2-1 lur? J er kun lige 9 måneder men jeg mistænker ham for at sove for meget i løbet af dagen :chin: han står tidligere op igen og aftenerne er lidt noget rod - noget jeg kan huske vi også oplevede ved overgangen fra 3-2 lure. William gik fra 3-2 da han var 9 mdr og fra 2-1 da han var ca 14 mdr. Han droppede helt at sove om dagen da han var 2,9 :) Nohr den bøf sover alt mellem 3 og 6 lure om dagen - han har langt fra en rytme :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2016 Hvornår gik jeres fra 2-1 lur? J er kun lige 9 måneder men jeg mistænker ham for at sove for meget i løbet af dagen :chin: han står tidligere op igen og aftenerne er lidt noget rod - noget jeg kan huske vi også oplevede ved overgangen fra 3-2 lure. Det giver helt sig selv når de starter i vuggestue ☺ i weekenderne får han dog stadig 2 lure - forstår virkelig ikke hvordan pædagogerne kan trække ham så lang tid men de kan nok aktivere ham på en anden måde end vi kan... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2016 Det giver helt sig selv når de starter i vuggestue ☺ i weekenderne får han dog stadig 2 lure - forstår virkelig ikke hvordan pædagogerne kan trække ham så lang tid men de kan nok aktivere ham på en anden måde end vi kan... Der er tre måneder til han starter i DP ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2016 William gik fra 3-2 da han var 9 mdr og fra 2-1 da han var ca 14 mdr. Han droppede helt at sove om dagen da han var 2,9 :) Nohr den bøf sover alt mellem 3 og 6 lure om dagen - han har langt fra en rytme :lol 6 lure :o hvordan pokker når man det? Jeg kan ikke huske vi har været på mere end 4. Lille bisse :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2016 Hvornår gik jeres fra 2-1 lur? J er kun lige 9 måneder men jeg mistænker ham for at sove for meget i løbet af dagen :chin: han står tidligere op igen og aftenerne er lidt noget rod - noget jeg kan huske vi også oplevede ved overgangen fra 3-2 lure. Da hun var ca. 8 måneder, det kom ret hun efter hun startede i vuggestue. Dog tog hun i en periode efter stadig 2 lure i weekenden. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2016 Jeg puttede min baby i barnevognen kl. 20. Uden mad. Nu ved jeg ikke hvad jeg gør herfra. Jeg har bare lyst til at give hende til nogen der kan passe på hende og selv rejse langt væk og sove :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2016 Jeg puttede min baby i barnevognen kl. 20. Uden mad. Nu ved jeg ikke hvad jeg gør herfra. Jeg har bare lyst til at give hende til nogen der kan passe på hende og selv rejse langt væk og sove :(:kiss det er ikke en sjov følelse at stå med :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2016 Hvornår gik jeres fra 2-1 lur? J er kun lige 9 måneder men jeg mistænker ham for at sove for meget i løbet af dagen :chin: han står tidligere op igen og aftenerne er lidt noget rod - noget jeg kan huske vi også oplevede ved overgangen fra 3-2 lure. Jeg mener Erica var 11 måneder. Hun tog i hvert fald to lure da hun startede i vs (mener hun var 10 mdr). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2016 Jeg puttede min baby i barnevognen kl. 20. Uden mad. Nu ved jeg ikke hvad jeg gør herfra. Jeg har bare lyst til at give hende til nogen der kan passe på hende og selv rejse langt væk og sove :(:kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2016 Nu har jeg båret hende ind. Hun suttede ganske lidt hos mig, men sov mest af alt fra det :( Jeg må hellere bare gå i seng... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2016 Nu har jeg båret hende ind. Hun suttede ganske lidt hos mig, men sov mest af alt fra det :( Jeg må hellere bare gå i seng... Et lille pus altså :( Håber virkelig på det snart vender :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2016 6 lure :o hvordan pokker når man det? Jeg kan ikke huske vi har været på mere end 4. Lille bisse :) Første lur er af og til fra klokken 7 (når han står op klokken 6 ;) ) og så tager han jo 40 minutter. Så går hele dagen med 40 minutter lur, 1 time vågen osv. Andre dage kan han gudskelov godt finde ud af at sove 2-2,5 timer i træk og så bliver det 3-4 lure :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2016 Nu har jeg båret hende ind. Hun suttede ganske lidt hos mig, men sov mest af alt fra det :( Jeg må hellere bare gå i seng... :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2016 Jeg puttede min baby i barnevognen kl. 20. Uden mad. Nu ved jeg ikke hvad jeg gør herfra. Jeg har bare lyst til at give hende til nogen der kan passe på hende og selv rejse langt væk og sove :( Åh Susanne :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2016 Nu har jeg båret hende ind. Hun suttede ganske lidt hos mig, men sov mest af alt fra det :( Jeg må hellere bare gå i seng... :( :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2016 Nu har jeg båret hende ind. Hun suttede ganske lidt hos mig, men sov mest af alt fra det :( Jeg må hellere bare gå i seng... :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2016 Oliver gik ud som et lys kl. 20.20 i går aftes, efter en dag med minimum søvn. Han er stadig ikke stået op :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2016 Nu har jeg båret hende ind. Hun suttede ganske lidt hos mig, men sov mest af alt fra det :( Jeg må hellere bare gå i seng...Ej :(Hvordan går det her til morgen? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2016 Nu har jeg båret hende ind. Hun suttede ganske lidt hos mig, men sov mest af alt fra det :( Jeg må hellere bare gå i seng... Tænker på jer! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2016 Benjamin er 7 måneder i dag :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2016 Lucca gik kold i vores seng til morgen. Hun havde ellers kun været vågen én time. Mit lille pus :wub Jeg tog hende op og ammede hende, lagde hende i vognen og hun har sovet en god time nu. Se lige min sovende flæske trunte :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2016 Lækre Lucca!! Man kan kigge på dem for evigt :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2016 Niklas Sys idag vi skulle op 5.30 jeg var ikke fan....;-) Så fik jeg ham til at sove igen en lille times tid... Men dagens rytme er allerede spoleret men håber han retter lidt ind i dagens løb ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites