Besvaret August 21, 2016 Her har junior desværre på ingen måde glemt, at det er hans vogn, så den er ikke sådan at disponere over :rolleyesAnna har forsøgt... Og tabt :rolleyes Men hun er selvfølgelig også det ældre end Kristian, så hun er nemmere at rationalisere med. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2016 :biglove Årh så stolt hun ser ud :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2016 Årh så stolt hun ser ud :wubHun var så mega stolt og grinede over hele femøren hele tiden :D Hun bliver så stor! :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2016 Hun var så mega stolt og grinede over hele femøren hele tiden :D Hun bliver så stor! :wub De er pludselig SÅ store :o Jeg kan slet ikke have det :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2016 :biglove Hold kæft hvor er hun dejlig :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2016 Lucca har rundet 10,2 kg og er 75 cm lang :o Som en gennemsnitlig etårig i følge min sp :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2016 Hold kæft hvor er hun dejlig :kullerHun er da bare helt vildt vidunderlig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2016 Lucca har rundet 10,2 kg og er 75 cm lang :o Som en gennemsnitlig etårig i følge min sp :lolSikke en masse lækkerhed :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2016 Lucca har rundet 10,2 kg og er 75 cm lang :o Som en gennemsnitlig etårig i følge min sp :lol Vildt nok Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2016 Sikke en masse lækkerhed :DDer mangler absolut intet :d :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2016 Her er hun i øvrigt.. Min store, lækre tulle :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2016 Vi har begge været syge i weekenden og er ikke heeelt oven på endnu (næsten dog). Her til morgen er Clara ret snottet, men ellers virker der ikke til at være noget. Men hun skulle egentlig starte i dagpleje i dag (vi skal derop efter hendes formiddagslur). Skal vi blive hjemme? Vi skulle også have været på besøg i torsdags, men der blev vi hjemme fordi Clara havde haft feber. Er ikke ret glad for at blive ved med at udskyde det, men det går jo heller ikke hvis hun (vi) er syge.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2016 Vi har begge været syge i weekenden og er ikke heeelt oven på endnu (næsten dog). Her til morgen er Clara ret snottet, men ellers virker der ikke til at være noget. Men hun skulle egentlig starte i dagpleje i dag (vi skal derop efter hendes formiddagslur). Skal vi blive hjemme? Vi skulle også have været på besøg i torsdags, men der blev vi hjemme fordi Clara havde haft feber. Er ikke ret glad for at blive ved med at udskyde det, men det går jo heller ikke hvis hun (vi) er syge..Hvis man skulle holde snottede børn hjemme, ville det være umuligt at passe et arbejde.Af sted med jer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2016 Hvis man skulle holde snottede børn hjemme, ville det være umuligt at passe et arbejde. Af sted med jer :) Det var også min tanke. Og vil nemlig gerne i gang med indkøringen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2016 Det var også min tanke. Og vil nemlig gerne i gang med indkøringen :)Jeg håber hun får en god start :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2016 Her har junior desværre på ingen måde glemt, at det er hans vogn, så den er ikke sådan at disponere over :rolleyesSamme her.. Vi bliver nok nødt til at købe en mere, når Nohr får brug for en... :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2016 Jeg synes godt nok det er svært at få startet op i dagpleje når ens babys rytme overhovedet ikke passer med de andres. Dp vil helst at vi kommer forbi formiddag eller eftermiddag og der sover C jo, til gengæld er hun mest vågen og frisk hen over middag, hvor de andre jo sover og dp gerne vil have lidt pause. Vi prøver at rykke rytmen så C kommer tidligere op og sove tidligere lure, men det er ikke sååå let synes jeg. Og vi har ikke fået gjort det i weekenden fordi vi begge var syge og egentlig gerne ville sove. Nå, men det løser sig vel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2016 Jeg synes godt nok det er svært at få startet op i dagpleje når ens babys rytme overhovedet ikke passer med de andres. Dp vil helst at vi kommer forbi formiddag eller eftermiddag og der sover C jo, til gengæld er hun mest vågen og frisk hen over middag, hvor de andre jo sover og dp gerne vil have lidt pause. Vi prøver at rykke rytmen så C kommer tidligere op og sove tidligere lure, men det er ikke sååå let synes jeg. Og vi har ikke fået gjort det i weekenden fordi vi begge var syge og egentlig gerne ville sove. Nå, men det løser sig velØh, men hvad forestiller hun sig der skal ske, når Clara skal starte? :blink Hvis hun er vågen når de andre sover, er der jo ikke så meget at gøre ved det og jeg ville godt nok ikke rykke ret meget ved babys rytme, fordi hun skal have pause. Det må da være muligt at finde en time lige efter eller lige før Clara sover? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2016 Øh, men hvad forestiller hun sig der skal ske, når Clara skal starte? :blink Hvis hun er vågen når de andre sover, er der jo ikke så meget at gøre ved det og jeg ville godt nok ikke rykke ret meget ved babys rytme, fordi hun skal have pause. Det må da være muligt at finde en time lige efter eller lige før Clara sover? Her piller DP/vi også ved Astrids lur. Simpelthen for at DP har mulighed for at lave andet end blot være hjemme med børnene. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2016 Jeg synes godt nok det er svært at få startet op i dagpleje når ens babys rytme overhovedet ikke passer med de andres. Dp vil helst at vi kommer forbi formiddag eller eftermiddag og der sover C jo, til gengæld er hun mest vågen og frisk hen over middag, hvor de andre jo sover og dp gerne vil have lidt pause. Vi prøver at rykke rytmen så C kommer tidligere op og sove tidligere lure, men det er ikke sååå let synes jeg. Og vi har ikke fået gjort det i weekenden fordi vi begge var syge og egentlig gerne ville sove. Nå, men det løser sig vel Jeg ville ikke acceptere det! At DP skal have en pause??? Altså hun får jo netop løn/afspadsering for de mange timer, hun arbejder i løbet af ugen - ved godt det må være hårdt og tiltrængt med en pause, men hun er jo altså på arbejde. Min datter sov to lure noget tid efter hun var startet i vs, tror først det blev til 1 middagslur, da hun var 14-15 mdr.. Jeg ville ikke rykke rundt på barnets lur blot for at tage hensyn til de andre børn.. Men kan godt se logistikproblemet i forhold til at komme ud, når man er DP fremfor VS. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2016 Jeg ville ikke acceptere det! At DP skal have en pause??? Altså hun får jo netop løn/afspadsering for de mange timer, hun arbejder i løbet af ugen - ved godt det må være hårdt og tiltrængt med en pause, men hun er jo altså på arbejde. Min datter sov to lure noget tid efter hun var startet i vs, tror først det blev til 1 middagslur, da hun var 14-15 mdr.. Jeg ville ikke rykke rundt på barnets lur blot for at tage hensyn til de andre børn.. Men kan godt se logistikproblemet i forhold til at komme ud, når man er DP fremfor VS. :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2016 Jeg tror såmænd heller ikke så meget det er pga hendes pause. Det er mere at det netop passer dårligt med at skulle ud om formiddagen, spise frokost og generelt alle rutinerne. Og det med pausen midt på dagen er bare dumt lige når hun skal starte, for så er hun der jo hver gang når de andre sover/spiser frokost og prøver altså ikke at være der mens der er rigtigt gang i den med alle de andre børn. Der er flere af børnene der sover 2 lure, men den første lur sover de allerede omkring kl 8 hvor Clara først plejer at sove omkring kl 10 fordi hun sover længe om morgenen. Og det kan hun jo nok ikke blive ved med når vi begge skal arbejde, så vi må prøve at rykke det. Lige nu sover hun også 2 ca lige lange lure, så vi må også prøve at sørge for at den første lur bliver lidt kortere. Men er nu ikke så meget fan af at vække hende når hun gerne vil sove mere Del dette indlæg Link to post Share on other sites