Besvaret March 28, 2016 Jamen, var vi i samme terminsgruppe dengang (juli '13, fødte dog først i august :) )Nej, jeg var på et andet forum dengang. Jeg blev først skriv herinde da vi gik igang med nummer to :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2016 Tusind tak for alle jeres gode råd og anbefalinger... :) Selvom jeg fandt ud af at det hele kommer an på babys form, så er jeg allerede meget klogere! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2016 Jeg er ret glad for det jeg har fra småfolk. Synes ikke det falmer sådan mega meget. Mest sådan lidt 'brugsspor' agtigt. Jeg er smadder glad for uld fra Bilka/Føtex og deres natdragter. Ellers køber hvad jeg kan lide og gerne på bud. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2016 Nej, jeg var på et andet forum dengang. Jeg blev først skriv herinde da vi gik igang med nummer to :) Okay, men hyggeligt du følger med, selvom jeg alligevel er meget lidt aktiv. :) tror min mor-tråd er laaaang tilbage ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2016 Vitus var meget smal som baby og petit bateau var helt perfekt. Nu har han lidt mere huld og jeg køber mest h og m og name it. Name it har den bedste pasform i bukser, synes jeg. Jeg venter generelt med det dyre tøj til han ikke vokser helt så hurtigt;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites