Oprettet March 26, 2016 Vi skal til København i slutningen af april og skal have fundet et sted at bo. Vi skal primært derover for at se min søsters musical som spiller i Hvidovre. Der skal vi til både om torsdagen og om fredagen (vi har måtte dele os op og se det hver sin dag, så den anden kan være med C imens). Jeg tænkte derfor at det måske er smart ikke at finde et hotel inde i selve kbh så vi ikke skal ind i gennem byen? Vi skal jo også have vores bil med. Måske er det også billigere et eller andet sted uden for kbh? Vi skal nok også besøge min søster som bor i nærheden af universitetet. Og måske skal vi også besøge noget familie på Amager. Men der kan man måske tage noget offentlig transport? Vi skal selvfølgelig have C med som vil være lige knap 7 måneder til den tid. Nogle gode forslag til hvor vi kan kigge efter et hotel (eller andet) henne så det er smart? Jeg er ret lost når det kommer til geografien omkring kbh :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2016 Der ligger to hoteller/hostels og et vandrehjem på Amager (i Tårnby), tæt ved motorvejen til Hvidovre og med gode parkeringsmuligheder. Jeg kan lige finde links til dig :) Edit: http://www.zleephotels.com/hotel/zleep-hotel-copenhagen-airport http://www.booking.com/hotel/dk/go-copenhagen.da.html?aid=313140;label=go-copenhagen-3iNaAVDXnJWqsZDIPzV3IgSM12571983272%3Apl%3Ata%3Ap1%3Ap2812.000%3Aac%3Aap1t1%3Aneg%3Afi%3Atikwd-24969773453%3Alp1005020%3Ali%3Adem%3Adm;sid=2b5cc58c5c86ba5f0b8bba99466c7d11;dcid=12;room1=A,A;m_occ=2 http://www.danhostel.dk/hostel/danhostel-copenhagen-amager Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2016 Super, det lyder jo godt! Det må jeg lige kigge mere på. Tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2016 Jeg tænker også umiddelbart Amager evt tæt på metroen hvis I vil rundt uden bil Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2016 Ellers kig på airbnb.com efter lejligheder. Det er som regel billigere og man har et køkken- Smart med en baby. Hvis i gerne vil komme nemt til Amager så vælg noget i nærheden af metroen, da den kører derhen jo. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2016 Ellers kig på airbnb.com efter lejligheder. Det er som regel billigere og man har et køkken- Smart med en baby. Hvis i gerne vil komme nemt til Amager så vælg noget i nærheden af metroen, da den kører derhen jo. Metroen dækker desværre ikke hele Amager, så om den er brugbar, kommer vist an på hvor familien bor :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2016 Metroen dækker desværre ikke hele Amager, så om den er brugbar, kommer vist an på hvor familien bor :) Ja det er rigtigt :) men så går der måske en bus fra metroen eller familien kan hente der etc :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2016 Hvornår skal i til København? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2016 Det lyder ellers dejligt med sådan en lejlighed så man har køkken osv. Men nu er planerne vist blevet lavet lidt om så vi kun får en enkelt overnatning derovre. Så jeg tror vi tager danhostel, skal bare lige have bestilt det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2016 Hvornår skal i til København? :) Vi tager derover torsdag d. 28 april hvor vi skal se min søster musical. Og ville have været der i weekenden, men nu er vi blevet inviteret til konfirmation om lørdagen så nu tager vi nok hjem igen allerede fredag :) så det bliver en kort tur! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2016 Vi tager derover torsdag d. 28 april hvor vi skal se min søster musical. Og ville have været der i weekenden, men nu er vi blevet inviteret til konfirmation om lørdagen så nu tager vi nok hjem igen allerede fredag :) så det bliver en kort tur! Ja okay, så er "problemet" nok ikke så stort :) Tænkte bare hvis det var en weekend hvor vi alligevel ikke var hjemme kunne i da bare ha brugt vores lejlighed :) (Bor i Rødovre) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2016 Ja okay, så er "problemet" nok ikke så stort :) Tænkte bare hvis det var en weekend hvor vi alligevel ikke var hjemme kunne i da bare ha brugt vores lejlighed :) (Bor i Rødovre) Hvor er du sød :kiss Men ja, med en enkelt overnatning så er det nok helt fint med danhostel :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites