Little Miss

Nogen der kender til Noskapin

5 indlæg i dette emne

Jeg har en forfærdelig hoste i øjeblikket. Til at starte med var den løs om morgenen/formiddagen men blev mere og mere tør hen mod aften og natten. Derfor fik jeg noskapin som hostestillende. Har endnu ikke taget nogen.

Nu er min hoste blevet så slem at jeg hoster hele tiden og det vækker prinsessen. Og min hoste er blevet meget slimfyldt. Dog med mindre slim om aftenen/natten.

Mit problem er at noskapin tages som hostestillende mod tør hoste så ved derfor ikke om jeg tør tage det.

Er der nogen der kan hjælpe? Er virkelig ved at blive sindsyg af ingen søvn :(

Del dette indlæg

Hvis det er mod tør hoste og du har slim-holdig hoste må du helst ikke tage det. Det kan ende med lungebetændelse, hvis du ikke får hostet slimen op..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis det er mod tør hoste og du har slim-holdig hoste må du helst ikke tage det. Det kan ende med lungebetændelse, hvis du ikke får hostet slimen op..

Pis :( heller ikke blot til natten?

Er ved at blive sindsyg af den hoste. Vækker lillepigen hele tiden og får ingen søvn selv.

Er der mon andet man kan tage når man ammer?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg plejer at tage Noskapin til nat, hvis jeg har slem hoste.

Hvis hosten er meget slimmet, har det ingen effekt, men på den tører hoste kan det godt hjælpe.

Jeg havde på et tidspunkt en virkelig slem hoste der holdte mig vågen det meste af natten. Jeg havde prøvet hoste saft hvilket ikke hjalp, så gav min mand mig noskapin og i løbet af 5 minutter hjalp de, så jeg kunne sove.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg plejer at tage Noskapin til nat, hvis jeg har slem hoste.

Hvis hosten er meget slimmet, har det ingen effekt, men på den tører hoste kan det godt hjælpe.

Jeg havde på et tidspunkt en virkelig slem hoste der holdte mig vågen det meste af natten. Jeg havde prøvet hoste saft hvilket ikke hjalp, så gav min mand mig noskapin og i løbet af 5 minutter hjalp de, så jeg kunne sove.

Overvejer lige om det så kunne være en mulighed at prøve og tage en pille - bare til natten.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER